Blogiarhiiv

esmaspäev, 5. september 2011

TUBLI, SIIM KIISLER!



http://www.tartupostimees.ee/552692/siim-kiisler-toetust-jagus-seekord-vajalikemaile-teeloikudele/

Kuid vaid natuke tubli!

Siit blogistki näha, et ma üksjagu rattaga sõitnud. Ja muidu rongiga ka. Rattaga sõites oli üks mõnusamaid tundeid, kui vana, 2008 a Regio atlase järgi oli kruusatee, siis sõita sain asfaltteel. Päris märgatav muutus!

Kuigi oma kodutee on siiamaani kruusatee. Paradoks selles, et poolteist kilomeetrit teed Saku valla oma, elan aga Kohila vallas. Kohila vallajuhi palk üks parimaid, kuid meie ääremaa. Saku valla jaoks pole sellest teest muud kui vaid kulu. Ja nii ongi, kuigi palju liiklust ja remondist räägitud ammu, siis tegelikkuses kardan, et see tee lähema viie aasta jooksul küll remonti ei näe. Kuigi tee pehme, teeääred vajuvad ja poole suveni külmakerked...

Tahtsin aga kirjutada sellest, et matkal ja rongiaknast näinud päris palju remonditavaid teid. See on tubli näitaja. Halb, lausa väga halb aga see, et enamuse puhul pole tehtud samal ajal ka rattateed. Vähe sellest, isegi teeveeri ei laiendata! Ka bussipeatuse taskud ülikitsad! Seega pole küsimus vaid rahas niivõrd, kuivõrd mõtlemise ahtruses. Aher lehm aga piima ei anna. Seega oleks vaja lõpuks alustada sellest, et ahtrus välja juurida. Ning iga vähegi suurema teelõigu remontimisel/ehitusel teha ka normaalne võimalus rattasõiduks.

Muide, ka sportlaste jaoks on vaja korralikke rattateid just metsavahelistes piirkondades. Küll oleme uhked oma sportlaste üle, kuid võimalusi nende "tekkeks" ei anna!?

Kus on Hagudi-Rapla kergliiklustee? Ehk oleks jätkunud raha, kui poleks samale lõigule toppinud tänavavalgustsust?
Kus on Kasemetsast Tõdva poole mineva tee kergliiklus?

Ja nii võiks vist küsida kümnete ja kümnete teede kohta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar