Blogiarhiiv

neljapäev, 1. september 2011

PAALA RONGIPEATUS

http://www.sakala.ajaleht.ee/547730/raudteeulesoidu-remont-suunab-liikluse-umber/

alles pärast jalad ees...
01.09.2011 12:25
to 1:03
kuni e-hääletamine pole rahvusvahelisel survel ebaseaduslikuks kuulutatud, seni seda ei tule. ootama võib seda taas hakata pärast kov 2013 valimisi.

seni võib aga meenutada linna kõige kõvema mehe, kes juhtumisi on seotud ühe konkureeriva ühistranspordiliigiga, kuulsat nähvamist edelaraudteele, et linna asi ei olevat "mingisuguste erafirmadega" koostööd teha.

ps. pole vist kellelegi uudis, et paala/pärsti raudteepeatus tulnuks peaaegu tasuta kätte.
teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +2
Enn
01.09.2011 07:53
Mis rääkida uuest peatusest, kui Viljandisse kahe ülesõidukoha vahele paari kitsast tunnelitki jalakäijatele ei soovita rajada. Eks katsugu linnasaksad ise kah Lõikuse tänava lõpus üle raudtee ronida (eriti talvel).
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +1
REKLAAM
veel
01.09.2011 12:31
kui ammusel ajal see vilj - tln raudteeliin kavandati, oli ka pärsti peatus, mis ehitati isegi valmis ja töötas aastaid. muidugi polnud sel ajal paalalinna ega suuri lähiasumeid.
Samalt IP-aadressilt on siin varem kommenteerinud ka alles pärast jalad ees...(12:25). 

Mis pagan toimub selle Paala rongipeatusega? 


Tere,

Raudteeremondi käigus pole plaanis ehitada Paala peatust. MKM küsis hinnangut Viljandi Linnavalitsuselt 29.04.2010 peatuskoha rajamise vajaduse kohta Pärnu mnt ja Paala ülesõidukoha vahele. Teema oli arutusel Viljandi linnavalitsuses 3.05.2010 ning MKM-le vastati, et lisapeatuskoha rajamist ei peeta vajalikuks. Selleteemalist küsitlust Paalalinna elanike seas pole läbi viidud, kuna ka seda ei peetud vajalikuks.
Kaalutluspunktid olid järgnevad:
  1. Arvestades raudteeliikluse üldisi eesmärke, on oluline liikuda kiirelt Tallinn-Viljandi liinil ja väikese kasutusintensiivsusega Paala peatuse rajamine pole mõistlik, mistõttu pikeneks ka sõiduaeg. Arvestada tuleb asjaoluga, et Paala peatuse vahe lõpp-peatusega jääks ainult alla 1,5 kilomeetri.
  2. Samas puuduvad nimetatud lõigul linnatänavatelt loogilised juurdepääsud ja pole olemas vajalikku maareservi peatuskoha rajamiseks. Lisaks pole otstarbekas rajada sellesse kohta eraldi linnasisest ühistransporti

Kuskohast ja kes on andnud andmed, et tegemist "vähese kasutusintensiivsusega" peatusega?

Kusjuures muidugi huvitav jälguda, kas Paala ülesõidu ja Viljandi vahele tehakse korralikud ülekäigud!? Tunnel oleks liigne kulu, piisaks sarnaselt Kitsekülale trepp ja jalrattarada, muidugi tasuks lisada signalisatsioon. Ja miks mitte ka kergliklustee ülesõiduni, seda enam, et linnavalitsus Paala rongipeatusest kuuldagi ei taha. Ometi oleks ju normaalne, et jala (või rattaga) saaks rongilt või ka rongijaama bussipeatusest tulla Paalalinna, ilma, et peaks läbi linna ukerdama!?

Kui linna kõrgeim mees käppapidi sees konkureerivas ühistranspordis, siis kuidas ta ei mõista, et ümberistumisvõimaluste paranemine toob lisareisijaid ka "konkureerivasse ühistransporti"!? Olgu siis tegemist sõiduga Viiratsisse, Peetrimõisa, Pärsti, Soomaale, Karksi-Nuia...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar