Blogiarhiiv

reede, 30. september 2011

Jalgrattahoidlad

Midagi meeldivat Sauelt.

http://www.elektriraudtee.ee/ettevottest/uudised/221-sauel-avati-jalgrataste-tasuta-paeevahoid

Loodame, et kurikaelad jupikaupa rattaid laiali tassima ei hakka. Parim variant oleks muidugi tüüpvariandina kinnine aed, kus rattaid saab hoiustada kellegi valve alla. Muidugi pole see odav lõbu, aga ehk mõeldav siis kui peatuses muudki - needsamad müügiletid, vooluvõtmise võimalus haagisautodele, kioskid, teenusbussid jne. Siis oleks mõeldav seda omavalitsuse poolt hallata.

Elektriraudtee kodulehel on viide platvormide ehituse ja ohutuse kohta TJA kodulehel.
http://ohutus.ee/index.php?id=11078

Uute istmete pildid.

http://www.facebook.com/elektriraudtee?sk=wall#!/notes/elektriraudtee/pildid-uute-rongide-istmetest/278737868822199

Teise klassi istmed on, või vähemalt tunduvad ikka väga õhukestena! Kui sellised peaks tulema ka diiselrongidesse, siis ei saa Riia või teiste kaugreiside puhul küll mugavusest rääkida!
Muidugon ka kommenteerijal Marko Viljamaal õigus, et me kultuuritase pole eriti kõrge. Kuid ikkagi on vaja osa istmeid vastastikku paigutada. Kasvõi nagu praegu Tartu rongis, kus vaguni keskel on üks vastastikune komplekt. Eriti tähtis see peredele.


Huvitavaid lõike Elektriraudtee blogist.
Anonüümne ütles...



On väga raske kommenteerida kui ei tea palju tuleb asendusronge jne.
Minu arvates on jaburdus saavutada 10min. kiirem sõiduaeg teiste inimeste arvelt. Kahjuks on see eestis tavaks saamas, et priviligeeritakse ühe asula inimesi teiste suhtes.
Suuremate asulate inimestel on niigi parem transpordiühendus.
Majanduslikult tundub see jällegi jaburdus. Minu arvates on ekslik loota, et tänu sellele 10min. hakkab oluliselt rohkem inimesi rongidega liiklema. Seega tõusevad elektriraudteel kulud rohkemate reiside tulemusena, aga sissetulek piletitelt jääb samaks. Ja siis veel vingutakse, et raha ei ole.
Küll mitte kõige olulisem, aga nimetada lõpp-peatusesse 10min. varem jõudev rong kiirrongiks on ka liialdus, tegemist peaks siiski olema lihtsalt ekspressiga, et siis võidetud aeg tuleb vähemate peatuste arvelt.




Anonüümne Elektriraudtee ütles...










Kommentaariks niipalju,

et hommikuste, "tööleviivate" rongide tihedus/hõredus on tingitud sellest, et Balti jaam oma kolme siseneva teega on siis maksimaalselt hõivatud - lõunasuuna diiselrongid, Moskva rong, Aegviidu elektrirong, Narva/Tartu diiselrongid ja siis veel läänesuuna elektrirongid.

Need kõik koosseisud soovivad inimesi Balti jaama toimetada ja see paneb piirangud saabumiste hulgale.

Kohe pärast hommikust tipptundi vabaneb Balti jaam ja siis on pm. see ainult läänesuuna elektrirongide päralt, kuna diislite jt. rongide sõidutihedus on hõredam.

teisipäev, 7. juuni 2011 8:56.00 GMT+03:00





Anonüümne Martin ütles...










Minu arvates rataste konksu otsa riputamine ei anna mingit ruumi kokkuhoidu. Rattad võivad niisama üksteise vastas seista. Ratturid on abivalmid inimesed ja suudavad üheskoos ratta teiste tagant välja tõsta, kui keegi tahab varem välja minna.
Kitsama kummiga rattad hakkavad konksu otsas ka kergesti kõikuma. Sakilise servaga konksud on eriti halvad, need kriimustavad velge ja on tihti vandaalide poolt rikutud. Olen ka näinud kuidas ratas sealt alla kukub.
Kindlasti peaksid rattakohad olema esimestes vagunites, sest palju on lühikesi perroone, näiteks Kitseküla on ratturite hulgas populaarne.

teisipäev, 3. august 2010 18:35.00 GMT+03:00


****************************************************

Tahtmine laiendada Pääsküla depood ja tuua sinna ka uued diiselrongid, pole just kõige õigem mõte. Sest siis saab Pääsküla-Tallinn lõik veelgi tihedamalt tipptunnil ronge täis. Sest liinile minekuks peavad nad ju Balti jaama sõitma. Nii et Koplisse diiselrongide depoo tegemiseks veel üks põhjus.

2 kommentaari:

  1. Õnneks Pääsküla-Tallinn on kaheteeline ning tavapärasest tihema täisautomaatblokeeringuga!

    VastaKustuta
  2. Tänud Anonüümus!

    See ei ole piisav. See on sarnane vastusega, et Balti jaamas pole vaja juurde uusi platvorme! EVR võiks platvormide ehitamist alustada sellest, et teeb 2 UUT PLATVORMI VARUTEEDELE. Siis on reisijatele tuleva-aastane ehitus vähem valulikum. See on kui hoiatus, sest tänavu solgiti ära hullult palju reisijate plaane. Tavapärasest tihedam täisautomaatblokeering ei taga midagi muud, kui pikemad seisuajad. Tippaegadel praeguse asjatundmatu toimimise korral on umbes nii Pääsküla depoo, Tallinna jaama kõrik kui teed, ning lisaks häirib see meeletult normaalset sõiduplaani. Pean siin silmas sõiduplaani, mida vajavad reisijad ja kis tagab rongiliikluse jätkusuutlikkuse! Ning oma mõju on siin ka üheteelisel blokkpiirkonnal Pääskülast 82 km-ni (oli vist?). Asjatundmatu sõiduplaan tagab vaid selle, et uutes rongides ei tule ruumipuudust - SEST REISIJAD LOOBUVAD SÕITMAST!
    On mitu pääsevarianti.Kas diiselrongide seisudepoo saab olema Kopli depoos või väljaspool linna, maksimaalse sõitjatevoo piiril. Soovitavalt automaatblokeeringu piirkonnas. Seega ainus sobiv kant Aegviidu või Kehra. Kõige muu kõrval tagab see parima sõiduplaani reisijatele (ärgem unustagem, et ka Kehra inimesed või Aegviidu, kui puhkamispiirkondade pärli, puhkajad tahavad sõita kiirrongidega. Mitte ainult poliitik või kiiruseihaleja Brüsselisse).

    Kaheteeline, tiheda peatustevõrguga, 4-märgilise teeblokeeringuga lõik pole mingi pääsetee. Pääsetee on mõtlemises, vaidlemises ja asjatundmatute lahenduste kõrvalejätmises.

    VastaKustuta