ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 19. juuli 2011

AKEN EUROOPASSE!


Siit annaks ehk Ühispeatuste infostendide jaoks shnitti võtta?
Kuid vägisi hakkas käsi kibelema, mis juhtuks, kui see aken avada???

Kusjuures mine tea, äkki on seal peidus ka info selle kohta, et sel päeval  Tallinna rongid ei peatunud selle platvormi ääres seoses remondiga?? Ehk peaks raudtee omanik oma kodanikele ka teatama vajalikku infot? Ehk nagu ütleb klassik: Egiptuses on ka rohkem euroopat kui Jänedal...

2 kommentaari:

  1. http://www.edel.ee/images/uploads/file/Reisivedu/nelij_janeda.pdf

    VastaKustuta
  2. Eänud Tiberi!

    Selline teavitamine on muidugi samm edasi. Küll ei näinud ma Jänedal ühtki arvutit!?

    Kohapeal igasuguseid antsusid liikvel, kas Eesti Raudteel raske mõni neist Jänedale saata rongi ajaks? Või suurem silt eurostendile panna? Seda enam kui teada, et olukord kestab päevi!!!
    Netiinfo muutub aina mahulisemaks ja nii peaks pool päeva arvutis istuma, et linna sõites kontrollida üle rongide-busside-trollidetrammide kodulehed, samuti kaupluste, pangakontorite ja ei tea, mille veel muudatused!?
    Kusjuures paljudes peatustes ei saa inimene infot kätte ja viidata vaid netiinfole on lihtsama vastupanu teed minek. Sest väga suur osa rongisõitjatest arvutit ei kasutagi.

    VastaKustuta