Elamustekeskuse spaa
Tallinn hoolitseb ka ise elamuste eest! Karmid ilmastikutingimused, aga mupo vist istub linnatranspordis?
Kõvasti positiivseid elamusi ja vähe märkusi. Hinnaklass peaaegu sama
mis Tallink spaal, aga selle raha eest saab palju-palju rohkem. Väga
meeldiv sisu, muudika ja kõik muu! Erinevad võimalused, alustades
soodsast ujulast, spaaosast ja lisaks täiskomplektina 21+ spaa! Isegi
suitsuruum olemas, kui terassi ja välibasseinide poole minna. Saunad
tõesti aga väga suures valikus, omaette mõnus on juba erinevate
soolasegude saun ja ka mudaga mäkerdamise võimalus.
Tasub külastada!
Tõsi, hinnapoliitikas olen m eri meelt. Olgiu siis nt hommikune pilet
täiskasvanutele 12 asemel 15 eurot ning perepilet sel juhul 50%
soodustusega? Ehk siis hetkel perepilet sisuliselt pole mingi soodustus
ja üldise kulutuse järgselt paljud pered niipea teist korda tulla ei
saa!? 2 täis a 15 eurot ja 2 laste a 8 eurot oleks seega 46, 50%
soodustust seega 28 näiteks. Tuntav kokkuhoid ja jääks raha ka
järgmiseks korraks.
Sellisel puhul lastetud ja noored n.ö. maksaks kinni vahe, mis pered võidaks!?
Juba garderoob tekitab hea tunde ja eks esmamulje uksest sisse astudes ole tähtis.
Üks märkus aga puudutabki ingliskeelse info puudumist. Tõsi, spaa ei asu
just turistide meeliskandis, aga on meilgi palju välismaalasi.
Tavaspaa osas jäi pildistamata, sest seal oli juba palju rahvast. Aga
võite uskuda, et seegi päris mõnus. Kuidas laste jaoks, seda saavad juba
lastega seal käinud öelda. Kommentaarid oodatud.
Väljaski väike bassein ja ka sooja veega mullivann.
Tallinna linnavalitsuses kilu ei sööda?
Et siis märtsiks plats puhtaks? Kas seepärast, et müügil pole hoolivaid
K-kohukesi? Või iga inimene ei loe? Või seepärast, et kui teha, siis
teeme ikka uue ja lammutame kõik vana?
Vana-Pääsküla bussipeatuse planeeringuga on juba mõnda aega tegeletud.
Küsisin selle kohta Tallinna linnavalitsuselt. Esmalt nad kuu aja
jooksul ei vastanud, siis soovitasid kellegi teise poole pöörduda.
Küsisin, et kellega ma üldse suhtlen ja miks ise ei edastata kirja!
Lõpuks sain teada nii palju, et...
Tere ja head uut aastat
Vana-Pääsküla
autobussipeatuste piirkonnas Pärnu maantee lõigu rekonstrueerimiseks
tehti eelmisel aastal mitmeid erinevaid eskiisprojekti lahendeid.
Vaatasime need üle ja tegime omapoolsed parandused ning muudatused.
Tänaseks ei ole lõpplikku projektlahendust veel tehtud ja eeldatavalt ka käesoleval aastal sellega edasi ei tegeleta.
Seetõttu ka täna Teie küsimustele veel vastata me ei saa. Kui selgub
nimetatud piirkonna lõplik projektlahendus, informeerime Teid ja vastame
ka Teie küsimustele.
Vastasin:
Tere!
Tänan vastuse eest!
Üllatav on, et asi lükatakse kalevi alla?
Aga tegelikult piisabki eskiislahendustest. Kui on valmis juba projekt,
siis on ju sisuliselt hilja arvestatavaid ettepanekuid teha? Ootan neid
siiasamasse meilile.
Vastus:
Tere
Nagu ma kirjutasin, et vaatasime üle Vana-Pääsküla
autobussipeatuste piirkonnas Pärnu maantee lõigu rekonstrueerimiseks
tehtud eelmisel aastal mitmeid erinevaid eskiisprojekti lahendeid ja
tegime ka mitmeid muudatusettepanekuid. Tänaseni ei ole meile laekunud
muudatusettepanekutega arvestavat projektlahendust. Seetõttu,
arvestades, et eskiislahedusel ei ole Tallinna Transpordiameti
kooskõlastust, ei ole ka olemas kinnitatud projektlahendust. Peame ka
märkima, et välja töötatakse üsna paljude erinevate liiklussõlmede
eskiislahendeid, mis ei ole jõudnudki kinnitatud projektlahendusteni.
Ma üldiselt saan aru, mida kirjutatakse. Aga kas pidanuksin kirjutama,
et "nagu te konkreetselt ei kirjuta..."? Tean isegi, et osa
eskiislahendusi ei jõuagi kasutamisele, see ju siililegi selge, sest
neid tehaksegi mitmeid erinevaid.
Ja edasi?
Eskiislahendusi
ei avalikustata, sest need annaksid inimestele eksitavat infot. Küll
avalikustatakse kinnitatud projektlahendused (tavaliselt linnaosade
valitsustes), et arvestada ka kohalike elanike ettepanekuid.
Mis saab aga siis, kui KINNITATUD projektlahendused on valmis ja
sisuliselt ei plaanitagi ettepanekutega arvestada, nagu Eestis kombeks?
Täna sain siiski teada, et hange välja kuulutatud ja märtsiks peab
sõõgikoha plats olema lage!? Ometi puuduvad vastused küsimustele. Kas
ilma lammutamiseta ei saa head lahendust? Kas hanke käigus ehitatakse
reisijatele kvaliteetne ooteruum? Mis saab sealsetest põlispuudest? Kas
üleüldse ei püütudki kasutada olemasolevat hoonet ka ooteruumina, jõudes
vastavale kokkuleppele rentnikuga? Kas on lihtsam ja õigem teerulliga
üle sõita, lammutada korras hoone, jättes rentnikule veel lammutamise
kulud investeeringute asemel? Ometi oli rentnikul plaan ka pitsat
pakkuma hakata ja teenust paremaks muuta! Aga inimeste soov midagi
paremaks muuta ei loe? Majanduse jaoks on siis mõttekam väikeettevõte
õhtule lasta?
Nõmme linnaosavalitsus justkui olevat söögikoha säilitamise poolt.
Millised on aga nende (ma ei tea kelle!) põhjendused, kes soovivad ikka
platsi puhtaks teha? Kodanikuühiskond, kus kaasatakse kodanikke või ka
ettevõtjaid vaid peale lammutamist? Kui tänavu mingeid plaane justkui
pole, siis kuhu on kiire?
Mind muidugi huvitab vägagi, kuidas ja kas üldse on peatusesse plaanitud
maakonnaliinide peatust? Kas kunagi hakatakse ka kaaluma võimalust
lõpetada siin liini 14 ümberpööramine ja ühildada see liin pooltühja
liiniga 191? Kas liin 10 jääbki Vana-Pääskülas ümber pöörama või
arvestatakse tulevikku silmas pidades "linna paisumisega"? On ju üpris
tõenäone, et tulevikus siin ükski linnaliin ümber pöörama ei hakka!? Ja
kui isegi hakkab, siis kes väidab, et selle jaoks on vaja suuri
ümberehitamisi? Millise liiklusega üldse on projekti puhul arvestatud?
Kümneid ja kümneid vastamata küsimusi, aga linnavalitsus siin
kiluvõileibu ei söö vaid panustavad lähenevate valimiste peale!? Sest
valimisvõit tähendab angerjasuppi ja muud head-paremat?
Aga kas saan õigesti aru, kui plaanitaksegi vaid linnaliinide peatust ja
P&S parklat ning ei mingit maakonnaliinide peatust? Ehk et suund on
ikka sellele, et maakonnaliinid täies ulatuses uhaks kesklinnani ja
suurendaks veelgi ummikuid? Kas kuidagi ei saaks linnavalitsuses
möödunud sajandi ametnikke pensionile saata`?
Ja ei paistagi, et linnaliinid pööraks ümber skeemi järgi?
T-Väike - Tondi - Vabaduse väljak
Karge talvepäev. Otsustasin teha väikese ringi.
T-Väike on lagedaks jäänud. Suur osa vanadest diiselrongidest on kas
maha müüdud või vanarauda aetud. Ja ei paistagi riigil olevat soovi
paari rongi üles putitada, turismi heaks. Ega seda ei tarvitsegi loota,
kuigi peaks ju...
Lõunale siia siiski ei läinud. Kuigi võinuks. Otsustasin hoopis Tondile jalutada, seal tihe rongiliiklus.
Mõni aasta tagasi siia ehitatud uusi maju. Meeldivalt suured rõdud nii
et sümpaatne elamiseks. Aga torkas silma, et juba on puiduvärv koorunud
ja vilets.
Vanu maju alati huvitav vaadata.
Aga liikumine on siin ohtlik!
Aga miks jala minna kui trammiga saab? Ja veel nii uhke trammiga?
Üks rong aga oli just läinud, järgmiseni pea pool tundi! Otsustasin parem trammiga minna.
Nii nagu siin tunnelis, võiks olla lahendatud ka ootetingimused Ülemiste
jaamas - ehitades kinnise ruumi trammipeatusest jaamatunnelini. Koos
mingi kohvikuvõimalusega.
Lõunatasin hoopis siin.
Olen pigem shaslõkiusku, kebabi söön harva. Seekord siis võtsin ja
absoluutselt ei maitsenud. Ma ei ütle kuidagi, et kvaliteet oleks
vilets, lihtsalt mulle ei maitsenud. Hiiu jaama juurest ostetu minu
jaoks raudselt parem.
Aga mõnus on käia küll autovabadel tänavatel!
2 kommentaari: