Blogiarhiiv

laupäev, 4. detsember 2021

Tartu Lõunakeskuse Talupoodi. Veebr 2019.

 

Pühapäev, 3. veebruar 2019

Lõunakeskusesse minek.



Enne sõitsuteemani jõudmist kaks pilti Balti jaamast. Märk pandi üles, tõkkeid kõrval ei ole ja lund õige koha pealt ei roogita! Kustkaudu siis minna?


Sauelt rongile tulles pole enam muret. Kui ilm sajune või muidu viletsam, siis rongi saab oodata siin.



Rongi peale minnes aga näeb, kuidas vale konstruktsiooniga ehk mõttetuid ekraane pannakse suvalistesse kohtadesse.


Plaanisin minna Ida-Virumaale, aga ei ole praegugi häid ühendusi Valaste joa juurde vm, seepärast lõin käega ja võtsin suuna Kuremaa ujulasse.





Ujulabuss ongi populaarne! Oleks veel hea, kui buss väljuks veidi varem, näit 10. 50, siis saaks ka Põltsamaa poolt tulijad bussiilt mõistliku ooteajaga ümber istuda! Kuigi mine sa tea, pärast ei mahugi bussi ära....







Aga just seinal sõiduplaane vaadates saab aru, kui nadi see on, eriti puhkepäevadel. Paraku ei suuda või ei taha ka Jõgeva asju paremaks muuta!



Maja praad. Kui aus olla, siis ei olnud eriti hea. Hinda siiski oli.



Teeolud enam-vähem. Tartusse aga otse ei saanud, vaja sõita Jõgeva kaudu. Ja loomulikult tuleb Jõgeval ka jokutada, sest rongini üksjagu aega.




Millal siis jõutakse nii kaugele, et siia, aleviku külje alla bussipeatus tehakse?














Samamoodi jäämegi vist Kalevi rongipeatuse taastamist ootama?


Teel aga sõitjaid ikka lisandus.











tarus on aga bussiliiklus kõva! Vaata, et pea hakkab ringi käima, kui neid jälgida. Kas see aga tähendab automaatselt ka seda, et bussiliiklus HEA?



Kena oli aga näha, et viitadel inglise keel. Muide, ka teadustamine bussijaamas ka inglise keeles. Balti jaamas pole seda senini!



Suur-Kaar bussipeatuse nimi peaks aga olema Aardla Jaam.



Minu arvates on suured ostukeskused äärelinnas ja ringtee ääres väga hea mõte. Kui tartlased aga tahavad kesklinna konverentsikeskuseid jm teha, siis miks mitte ka need linna äärde teha? Näiteks ERM-i lähedale Põhjakeskus? Koos hotelli ja muuga? Saaks ju ka välismaalastest konverentsituristid ERM-igi külastada?



Keskuses ka bussipeatuse viit olemas.


Proovisin majajuhi kaudu leida talupoodi.











Talupoest juba järgmises postituses... 
 
 
 

Pühapäev, 3. veebruar 2019

Lõunakeskuse talupood ja tagasitee.


Kahju, et Balti jaama turul nii head talupoodi pole! Pildid räägivad enda eest, sõnu polegi vaja. Ütlen vaid nii palju, et kõike siin piltidel ei näe, nii et tegelik valik veel uhkem!








































Kas aga bussiühendus siia vilets või oleme ikkagi eelkõige mugavad?


Küll aga võiks ka Tartus olla bussitransport eeltasutud....








Tartus on nüüd ekraanil ka teede numbrid, milliselt rongid väljuvad.


Kohvik laupäeva õhtul kinni, aga siit saab juua ja näksi ning ka infot.







Tulevad reisijad ka sealtpoolt? Tulevad. Aga ülekäik on? Ei ole ei siin ega teisel pool. Nii palju siis hoolimisest...


Täiesti normaalne koht majutuseks.




Aga millal siis ikkagi kaubarongid Tartust välja viiakse?


Kas tartu linnalähitsoonil on mõtet rongiliikluses? Tiheda rongiliiklusega? Või siis rööbasbussidega? Kui mõnigi erakond tahaks Pärnu ilma rongiühenduseta jäämist ( Riiaga, aga sisuliselt ka Tallinnaga) ja rahade kantimist Tartu raudteele, siis Elva - Tartu - Jõgeva raudtee võiks küll kaheteeline tulevikus olla? Elektrifitseerimata vähemalt esialgu küll? Või hoopis elektrifitseeritud ja Tartus hargnemistega trammiteedeks?






Veel pole aga midagi kuulda Tiksoja....


.... ega Vorbuse rongipeatusest.


Kalevi....


.... Tooma ...


... ja Äntu peatustest rääkimata!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar