Maale, kasvõi isegi poolele teele, läinuks rongiga, aga seekord oli kompse palju. Ja tore ongi, sest igavesti mõnus on ümbritsevat ka sõidu ajal pildistada. Pealegi, Kadi sõidab väga hästi ja on ülikorralik ja hoolikas juht!
Väga äge tellise- ja kivimuster. Lasnamäe paas ja erinevad tellised.
Siin aga ongi üks elektrihinna kasvu põhjuseid, arutu raiskamine. Ja mitte ainult elektri vaid ka loodusvarade raiskamine laiemalt.
Lund seekord tulnud aga mõnuga!
Tanklaketid nii hädas olnud ikka sellega, et kasumimarginaal väike ja vaevalt tullakse ots-otsaga kokku, aga tuleb välja, et on ikka väga kasumlik ka siis uusi tanklaid ehitada kui kliente 2, 3 või ka 7 korda vähem? Kas tänane kütuse kõrge hind on sellega kuidagi seotud?
116 oli küll kraavis, aga loodetavasti on liin 164 aidanud veidigi autode voolu vähendada? Kusjuures, voor kulges mõnusalt, ei ühtegi rapsijat ja lausa lust oli korrektset liiklust näha.
Võib olla oleks aga siin piisanud 2x vähematest valgustitest? 4 x vähemast? Kui üldse vaja oli muidugi. Lihtsam olnuks, kui tankla omab sisse- ja väljasõidul mõnda valgustit ja kõik?
Selle ilmaga ehk ei lähe siin kellelgi lappama ja saab ikka lõigu läbitud...
Kohilas oli plaan veel varusid täiendada. Maal ju poodi enam pole.
Huvitav, Kohilas oli millegipärast puudu endiselt rongide sõiduplaan ja ka bussiliini 164 plaan. Kas tegu taas teadliku kavaga muuta info kättesaadavus halvaks, et hiljem oleks lihtsam liin kinni panna? Ma saan aru, kui Kohila vallas mõni ametnik või poliitik eelistaks 4-realist maanteed, aga ikkagi, ehk oleks natuke loodusesõbralikum?
Raudteejaamani pole seda liini ka muidugi pikendatud siiani. Mis sest, et ka vahepealsetest peatustest soovitakse ehk Raplasse ja kaugemale sõita.
Raudteejaamani pole seda liini ka muidugi pikendatud siiani. Mis sest, et ka vahepealsetest peatustest soovitakse ehk Raplasse ja kaugemale sõita.
Uusi bussipeatusi on vähemalt tekkinud. Seegi tore.
Talumaastikke tasub ka muidugi alati pildistada.
Maal meeldib aga mulle muuhulgas see, et sulaselge näide, kuidas suures osas saab läbi ka ilma tänavavalgustuseta, postideta ja säästlikumalt.
Kelgumägi on vist aga suuremakski tehtud. Hea, kui maal on neid, kes ise panustavad ja teevad.
Alleel muidugi vaja omaette valgustust.
Helsingi - Riia Aerobus ja Liege - Guangzhou Dreamliner, vastavalt 30 ja 35 000 jalga.
Ka liuväli tehtud!
Kaupluse silt on aga petlik. Lund aga muudkui tuli juurde ja et see lumi nii kerge oli, siis sain ka ise natukenegi rookida - lihtsalt super! Ja tundus, et enamuses saadaksegi majade ümbrus lumest oma jõududega puhtaks.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar