ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 17. aprill 2012

TONDI


Tänavu peaks siis Tondi-Pääsküla lõigul platvormide ehitus algama. Ei jõudnud selle lõigu probleemidega tegeleda, aga tean, et arutelu oli ka elektriraudtee kodulehel.

http://www.facebook.com/elektriraudtee/posts/10150460876455226

Kuna Elektriraudtee väga tõsiselt, vähemalt minu arvates, pole ümberistumiste jm vastu huvi tundnud, siis ega ma loodagi, et väga nad Eesti Raudteele "nõu" andsid uute platvormide asukoha suhtes. Ja kui Tallinna linn plaanib trammiliini pikenemist Järveni (kunagi), siis oleks ehk olnudki mõttekam Järve ja Rahumäe asemel üks peatus ehitada... Aga mine sa tea! Äkki on tõesti kohati ka koostööd tehtud? Seda enam, et Järve peaks muutuma oluliseks ümberistumissuundadeks ...

Aga Tondi. Kõige hullem näide suhtumisest reisijatesse on muidugi Tondi ootekoda.
 M- Klubi parafraseerides: meie riik ongi praegu sarnases seisus...

Muidugi oleks hea, kui uus platvorm ei oleks enam kõvera peal (just saabuv suund). Nii oleks ehk plusse rohkem kui miinuseid:
*ohutusküsimus
*kuna peaks trammiliin pikenema Järveni, siis Tondil tuleb ümberistumiseks minna Pärnu mnt suunas, ülekäik ja muu aga praeguse platvormi otsas oleks seega lähemal.
* Ülekäigud, mahatulekud, nähtavus
jne.


Teatud mõttes oleks muidugi hea ja tore, kui alles jääksid päris huvitavad paekivi trepid. Ning ega ülesõidu suunas ja sinna tekkivasse parklasee nagunii vajalik pääseda! 
 Samas huvitav, kas erinevalt tänapäevasest tavalähenemisest, osatakse leida kasutus päris kobedatele käsipuudele ja piirdeaedadele? Või lähevad need otsemat teed vanarauda? Ehk tasuks loota, et Eesti raudte oskab neile leida kasutusvõimaluse kuskil mujal? Näiteks ooteala või parkla piiretena? Tegemist ju mitme tonni metalliga ja taaskasutus peaks olema elunormiks? Kuigi ausalt öeldes, väga kahtlen teatud võimekuses...




Laidan, mis ma laidan, kuid samas oskab Elektriraudtee reisijaid informeerida.
Ja muide, huvitav oleks teada, kas sellised, mahukamad infoalused Tartu linna plasttorudest odavamad või kallimad?

Platvormil on vaeva nähtud isegi sellise pisiasjaga, et sõiduplaani keskele lisatud riba "vaata muudatusi" tekstiga. Samas kui teises kohas ei suudeta isegi kolme tähte lisada -LÜH.


Olemas isegi selline nimekiri!!!


Ja salongis, korrektselt ühes kohas koos ka kogu info, k.a. muudatuste kohta. 
Tõsi, täna koperdasin Tondil rongile ja kasutasin vana tarkust, et tondi on kõrge platvorm. Kuid nüüd muudetud süsteemi, sest tegelikult maapind kerkinud (raudtee all) ja kasutatakse kui madalat. Vaat see muudatus on infolehele küll kandmata jäänud, puudub täht M.



 Järgmine peatus Lilleküla...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar