Blogiarhiiv

esmaspäev, 30. aprill 2012

KUS UUED RONGID TUDUVAD? 2


Uute rongide tulekuni pole palju jäänud. Plaanitakse ka Lilleküla ühispeatuse ehitamist, iseasi, kas oluline ümberistumisvõimalused või sinna plaanitav terminal (hoone)!?
Me ei tea, milline tuleb pöörangute-fooride süsteem ning see oluline läbilaskevõime koha pealt. Kord pakkusin välja, et Balti jaama vaja lisaplatvorme. Sellele vastati, et nende arvates teid juurde pole vaja. Mina pole arvestusi teinud, kuid selletagi võin öelda, et kui Keila suunalt plaanitakse rongi iga veerand tunni tagant ja Aegviidust iga tunni tagant ja ka Edela suunalt peaks rongiliiklus tihenema, siis...on see võimatu. Reisijate pealetulek, veduribrigaadi kabiinivahetus, kaubarongid, reservrongid, tipptundide eripärad...

Üks võimalus koormuse vähendamiseks oleks see, et uued rongid tuduksid Kopli depoos. Nii jääks eriti tipptunnil ära segavad reservrongid jaamavahel. See oluline ka selle koha pealt, et säiliks kolnurk, mille peal vajadusel ronge ümber pöörata. Ja kui kohapeal olemas manöövribrigaad, toimub rongi etteandmine kiiresti.


2 kommentaari:

  1. Kopli depoo suleti 2003. aastal ning mõne aasta möödudes müüdi eraettevõttele maha, rööpad kisti üles ja kanalid aeti täis. Mingil hetkel tegutses seal mingi metallifirma. Pealegi, Kopli depoo on liiga lühike et mahutada 4-vagunilist (võibolla isegi 3-vagunilist) rongi. Seega Kopli depoos nad tududa kindlasti ei saa.

    VastaKustuta
  2. Tänud, Kullionu!

    Eks muidugi tooks see kaasa depoo juurdeehituse. Iseasi muidugi selle eraomndusega, eks meil ikka osatakse maha müüa kõik, mis võib tulevikus vajalikuks osutuda.

    VastaKustuta