ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

esmaspäev, 12. märts 2012

VIASATI-i kuldklientuur

Mõtlesin, et tukun tunnikese enne tööle minekut ja telefon jäi hääle peale. See oli viga! Telefon põrises ja sulnis neiuhääl teatas, et helistab Viasatist. Vestlus oli umbes nii:
Mina: Ei ole Viasatist huvitatud!
Tema: Miks nii?
Mina: Väga vilets firma.
Tema: Kuidas?

Vastasin lühidalt ja neiu ütles: Ega kõigi meele järgi saagi olla!
Lisasin, et siis küll kui töössesuhtumine on selline...

Uni läinud ja mõtlesin, et selle panen küll siia kirja.

Olin klient. Väga mage firma. Aastaid läks nii, et ühelegi kanalile ei ilmunud juurde eestikeelset tõlget ega ka venekeelset mitte. Lasti aastaid liugu, nööriti üks kord tehtu eest ja areng haihtus! Huvitav, kas nüüdseks on tõlge eesti keelde näiteks kanalil Nature või NG? Kahtlen!
Väga kallis pakett. Soovitati ka hõbepaketti, aga seal olid puudu just parimad kanalid, nii et ikkagi suht suure raha eest suht jama valik.
Püsikliendile oli mingi soodustus, vist neli kuud vahepeal kuumaksuta vms - mulle sellest ei teatatud,  juhuslikult tuli välja.
Kanaleid suht palju, mitmed head kaotati ära ja asemel tulid viletsamad. Maitse asi muidugi. Küll aga võinuks kanaleid lisada, mitte asendada!! Ja kui lisati, siis esilinastuste kanal lisahinna eest. Ülikallile paketile veel kulu otsa!
 Tekkis mure subtiitritega History ja Explorer kanaliltel, iga lõigu esimene pool oli, teine puudus. Teatasin. Midagi ei muutunud ja isegi mitmekordse teatamise järel oli teenindaja üllatunud, et selline viga ja justnagu polnukski kursis iga kord see teenindaja, kellele teatasin. Viga parandati alles kuude möödudes.

Ühesõnaga, tase oli kunagi allapoole igasugust arvestust, kuid võrreldes teiste pakkujatega hinnad lausa röövellikud! Ehk oleks pidanud kuulama, mis kägu nüüd aetakse?
 

2 kommentaari:

  1. Olen sama kuulnud tuttavatelt, et hinnad sellel viasatil laes pidid olema ja lisaks nende külge klammerduv leping mis ei lase kuskile ennem 18kuud pead klient olema-see oli omal ajal ehk nüüd asjad muutunud??

    VastaKustuta
  2. Tänud!

    Ei tea, pigem üritatakse veelgi pigistada.

    VastaKustuta