Blogiarhiiv

neljapäev, 8. märts 2012

Andkem andeks oma vaenlastele...

Nii keegi kuskil öelnud ja jumal on tõesti olemas. Aga on hea, et too saaks hakkama ka õpetaja palgaga. Siiski, õpetajad, õppige ümber arstideks...



“Kui mu sõnad teile ei meeldi, siis andke mulle andeks, nii nagu mina annan teile andeks need solvangud, mida ma olen siiani kuulnud, aga tühje arstikohti on palju rohkem kui täitmata õpetajate ametikohti, mis näitab, et nii väga vähe ihaldusväärne see töö ka pole,” sõnas minister ning soovitas mitte teha asja hullemaks, kui see tegelikult on.

****

 Kahjuks olid streikijad eile juba kooli aulas kohad sisse võtnud ega kuulnud, kuidas Jaak Aaviksoo plakatilt kirja luges ja siis veendunult väitis, et tema saaks õpetajapalgaga hakkama küll.

Minagi saaks hakkama. Aga kumma palk on inimväärne?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar