ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

pühapäev, 4. märts 2012

KARM ASI!


Niipalju kui loetust aru saab, on põhjuseks ühe rongi punasest läbisõit! Vene ajal oli kabiinis isegi shablooniga lastud kiri seinal "Keelavast foorist möödasõit on kuritegu!" või midagi sellist. Igatahes on sellised asjad valdavalt õnnetuste põhjuseks. Discovery pealt näitas lugu Inglismaalt, kus korduvalt punasest läbi sõideti, oluline oli et seal puudus ka süsteem, millega teefooride näidud kabiini jooksid. Enne midagi ei tehtud kui suurem pauk oli käes. Läbisõitude põhjuseks oli foori halb nähtavus.

 http://www.postimees.ee/759572/poola-rongionnetuses-hukkus-vahemalt-14-inimest/

Selliste õnnetuste puhul on üllatav, et ikka püütakse vedurijuhti üksinda sõitma jätta. Kui abi on kõrval, on turvalisus igatahes rohkem tagatud. Kahjuks on ka meil suur osa raudteest kodeerimata ja inimlikku viga ei saa kunagi välistada.
Aastaid tagasi koondati kõik vagunisaatjad ja abisid taheti pileteid müüma panna. Samas olid olukorrad, kus abi ei tohtinud kabiinist lahkuda, paika pandud ja nii juhtunuks, et näiteks Tallinnast Tootsini poleks pileteid müüa saanud. Kaks kuud kannatati päris suuri rahalisi kahjusid, minu mäletamist mööda, kui tavaliselt müüdi ühes jaamas pileteid ligi 20 000 rubla eest kuus, siis inimesed ei ostnud enam pileteid ja kassa oli vaid 5000. Ja seda vaid ühes kassas. Nii et peaaegu oligi tasuta ühistransport käes. Asi ei lahenenud enne kui jõudis Moskvani, käisin Veduribrigaadide Peavalitsuse ülema juures. Siis lõpetati meil "Valgevene meetodi" rakendamine. Ja vagunisaatjad koondati seetõttu, et Valgevenes koondatud töötajad (ja ettepanek teha seda kogu NL-is), olid selliselt ametikohalt, kus meil kedagi polnudki. Aga et vaja oli suuniste ja juhiste järgi kampaaniaga kaasa minna, otsiti, keda meil koondada. Nii jõutigi (ääretult totrale) otsusele, et laseme vagunisaatjad lahti...
Ega nüüd on sarnane suhtumine juba Euroopa poolt pealetulev, sealgi palju koondatuid, kuigi kõlab hääli, et vaja taas kahes isikus sõita. Oluline on aga "optimeerimine", nagu keegi ütles...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar