ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 20. märts 2012

PUUPÜSTI TÄIS!


Kui isegi käivituks tasuta linnatransport, siis on selge, et head nahka siit ei tule. Seda juhul kui mõeldakse nii.

http://www.tallinnapostimees.ee/779464/savisaar-tasuta-uhistranspordi-kvaliteet-ja-graafik-jaaksid-samaks/

Tallinna linnapea Edgar Savisaar ütles täna, et linn tagab tasuta ühistranspordi kehtestamisel sõidukite kvaliteedi, liinide arvu, graafiku tiheduse ja turvalisuse säilimise samamoodi nagu seni.

Kui teerulliga sõita, pole ehk eeltööd vaja teha? Nii sõidab Savisaare teerull sohu...

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/mall-villemi-tasuta-uhistransport-toob-endaga-vandalismi-ja-kodutud.d?id=64093841

http://www.epl.ee/news/arvamus/mall-villemi-autode-asemele-uhistransport.d?id=50979314

http://www.epl.ee/news/arvamus/kuidas-teha-tallinna-uhistransport-paremaks.d?id=64097433

6 kommentaari:

  1. Ma ei poolda tasuta söitu ühistranspordis, kuna riik mötleb siis lihtrahvale uue maksu välja mille pealt sisse nöuda-nii see süsteem meil tavaliselt on ju vöi kuidas??!!

    VastaKustuta
  2. Tänud!

    Natuke teisiti. Nagu öeldakse, tasuta lõunaid ei ole ja kuskilt peaks see raha tulema. Kuid tingimata ei pea see olema nendesamade sõitjate arvelt. Võib tõsta parkimistasu, võib ka tööandjatel makse tõsta. Siiani ju neid pigem poutatakse ja sõnades tihti lubatud töötajaid toetada või kompenseerita töölesõidukulusid... Mõned kuskil saavadki kuluhüvitist ju!

    Usun, et õigem oleks pileteid siiski müüa, kuid oluliselt odavamalt. Kui üksik- ja kuupilet oleks poole odavam!?? Eriti oluline see perede jaoks ja ehk mõni jätaks ka jänesena sõitmise? Lisaks parandada sõiduplaane ja pikendada liine, tagada parkimisvõimalused linna piiril jne. vÕiks parimal juhul poole rohkem sõitjaid vedada. Ja eks mingil moel võiks ka automaks olemas olla, tegelikult see ju kõik oleks vaid kütuse kokkuhoiu nimel ja investeering tulevikku.

    VastaKustuta
  3. Ma ise mötlesin siin sama et pilet odavamaks-sest kuupilet mittepealinlasele 23sentidega ja pealinnlasele 18euri-ainult vahet tegemine ja täiega sissekasseerimine käib inimeste arvelt!!! Paljudel vaestel peredel ei jää kuus sellist summat ülegi mitte! Tulevikus pidi trammiliin lasnamäele ka ulatuma hakkama-tahaks näha seda nalja:D:D
    Meil viiakse 4miljonilisi küsitlusi hoopis läbi- saaks selle ju kuskil vajalikumas kohas kasutada kes töeliselt abi vajavad!!??

    VastaKustuta
  4. Just rääkis uudistes et kiipkaart tuleb ühistranspordis kasutusele-kes kaarti läbi ei löö ega tuvasta see siis peab ostma pileti-millal siis meie riik hakkab arenema normaalsuse tasemele???

    VastaKustuta
  5. Millal? Siis kui asju otsustatakse mõistuse, mitte poliitilise profiidi tasemel!

    Tee sa Riigikogus või mujal nii hea ettepanek kui tahad, asi ei lähe läbi kui sa oled valel poolel.

    Aga vaatasin just sama uudist.

    VastaKustuta
  6. Muide, aastaid tagasi alustati "Pargi ja sõida" süsteemiga, tegelikult pole selles vallas peaaegu midagi suudetud ära teha.
    Palju paremini tegelevad sellega Edelaraudtee ja nüüd, peale teema tõstatamist ka Eesti Raudtee.

    Tallinna linn on siiani kõikide ühistransporditeemaliste ettepanekute puhul mu pikalt saatnud. Eks seegi näitab suhtumist.

    VastaKustuta