Blogiarhiiv

laupäev, 12. august 2023

Olümpiakeskus, Pirital mere ääres, St. Patrick jm.

 

 
Armin tahtis restorani minna!
 
Vaatasime ka natuke Püha Brigitta kloostri ümber, aga ehk lähen ükspäev ise vaatama, kus ja mida seal vaadata on ja kus jõe äärde pääseb. Kallasrada seal ju pole! Vähemalt sillast alates.
 
 
Pean ära mainima ka et liin 8 ühendamine Õismäe liiniga on oluline samm. Järjekordne tõestus, et mul oli ammu õigus, aastaid tagasi! Ainuke mure on, et see juhiti Reidi teele, aga ma ikkagi loodan, et linnavalitsus saab ühel päeval kaineks...






 
Lahe purskkaev! Aga ... avalikku joogiveekraani ma ikkagi ei näinud!

 
Harva küll siiapoole sõidan, aga ikka mõelnud, et läheks kord sellesse poodi vaatama. nagu ikka, laisk inimene ei saa kuidagi mõtteid teoks tehtud. Nüüd siis käidud ja tundub üsna hea pood olema!


 
Tuletõrjeauto torkas kohe silma ja nüüdseks kodus juba esimesed pitsid joodud, Tartu limonaadi. Vahvad kingituseks ja hea hinnaga!



 
Liha juurde kuuluvad ka maitseained ja kui üks pood müüb põhiliselt eestimaist, tõstab see poe väärtust veelgi.


 
Ega ma Venemaa asju enam suurt osta, aga kui ligi aasta pole parimaid limonaade saanud, siis vaat seekord ostan küll!



 
Pirital aga ilus ja puhas ning palju eripäraseid hooneid. Võiks muidugi ka aedlinnas millalgi jalutada, majad ja haljastus on ju ilus kombo sageli ja kindlasti ka Pirital.

 
Modelle piltidele ma tavaliselt ei telli, vahel tulevad nad ise. Ja ega ei hakka ka ootama, kuni "plats puhas", inimesed ja muidugi kutsud annavad vürtsi, teevad kohast elukeskkonna.


 
Pirita väärtus muidugi mets, mida siin (veel) üksjagu.


 
Mere ääre on muidugi alati mida pildistada!



 
Siia pole aga kordagi sattunud (pean silmas sisemust), pole ka aimu, mida endast Pirita spa kujutab. Äkki miskit väga mõnusat?

 
Otsereportaazh purjespordikeskusest. Mikrofon on käes, juhe läheb ridva otsast vette ja keskusesse...

 
Laevad, olgu väikesed või suured, meeldivad ja meeldisid mulle ikka. Laevad kohe on midagi erilist, kõikse ägedamad on muidugi suured purjekad!













 



 
Sööma St.Patrickusse. paar korda olen ka varem sattunud, täna oli küll kuidagi raske hingata (õhurõhk?) ja ega seetõttu enesetunne väga hea polnud, Igatahes kritiseerin ehk veidi teravamalt. Mõned päevad tagasi sai ühe tuttavaga arutatud, et ei ole meil enam tavalist keedukartulitki prae juurde, kõike muud aga küll. Ja kuna soovitud kohakala juurde oli veel mitte sibulat-tomatit (ammugi päris tomatit) vaid midagi rukola jm minu jaoks "jamataolist", siis jäi see tellimata. Suurt midagi minu jaoks selle koha menüüs üldse pole. Seljanka aga on see, millega alt ei lähe? Oligi üsna maitsev ja ka liharikas, kuigi hinna järgi võinuks üks kukkel võiga küll lisaks olla!
Aga ootamine? Kella ei vaadanud, ometi tundus et kulus ligi tunni ligi. No ei ole see seljanka, pelmeenide ja friikate puhul ju kuidagimoodi normaalne!? Kusjuures maitsesin ka pelmeene, küpsetatuna aga enamasti ei maitse ja need... polnud minu jaoks pelmeenidki! Vabandan muidugi, aga minu maitse jaoks on paljudes kohtades siiski pakutud imemaitsvaid pelmeene! Nii et paraku, vaevalt, et ma neid kohti kuskil enam külastan. Maitse asi lihtsalt ja paljudele seal meeldib, seda oli ka klientide arvu järgi näha. Nii et ega nad midagi minu "kadumisest" ei kaota!

 
Küll aga pakkus pikk ooteaeg head võimalust jalga puhata ja muidugi vaadata ning pildistada. Muidugi oli rannas ka üksjagu rahvast, mõned käisid isegi ujumas.











 
Armin, nagu väike mina (mul ka selline pluus), läks ka ronimisväljakule aga nagu mina, püsimatu, oli ta ka kohe tagasi. Vahepeal küll tegi liigutusi, mille mõte jäi arusaamatuks.
 
Aga äkki pidanuks minema hoopis kohvikusse Vigri? Armini särgiga saanuks ehk aletki?
 






 



 
Ohoo, veekraan!!! Kui oleks ka viidad, võiks sellistest asjadest ikka väga kasu olla.

 
Seeni ma korjata ei plaaninud. Lihtsalt tore leida ja pildistada.







 
Nüüd jääb üle oodata, millal veel bussiliine kokku pannakse. Liini 8 puhul see on küll selge, et Balti jaama ei jõua ega välju kunagi tühjalt, pigem on vaja liini tihendada!?
Maakonnaliinideni ka vaja jõuda, aastaid juba jokutatud.





 
Kahju, et lõõtsaga buss ära sõitis, saanuks selga masseerida, mõtles Armin...






 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar