ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

kolmapäev, 13. juuni 2012

Miks ei saa peatuda?


Ikka saab kui tahetakse. Ja kui tahetakse mõelda...

http://www.e24.ee/873982/kokkulepe-rail-balticu-trassikoridori-maaramiseks-eestis-sai-allkirjad

12.06.2012 17:58
Vaatleja :
Järjekordselt on siis raha võim ja ametnike mugavus üle tervest mõistusest. Sellega on ka üheselt määratud Tartu hääbumisele, kuna tulevane suurlinn Pärnu vajab seda ilmselt rohkem. Lihtsalt uskumatu, kuid tõsi. Raudteed tuleb ju klinetidega ka töös hoida, kuid ainult suvele loota (Pärnu suvitajad) ei ole ilmselt mõtet. Kuid ülikoolilinn toidaks sisuliselt aastaringselt.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-65 -1  +1 +22
12.06.2012 18:13
Magnus :
Raudtee kiirmagistraalist, mis Eestimaa kaheks üksteisest eraldatud pooleks jaotab ei ole lihtsal eestlasel mitte sendi eest ka kasu, see tekitab ainult ebamugavusi. Ja kui ta on kiirmagistraal, siis ta peatub ainult Tallinnas, aga Pärnus ja Raplas kindlasti mitte.
Kui me tahaksime, et elu Eestis edasi kestaks, siis peaksime hoolitsema kohaliku teedevõrgu eest, mitte Eestist meie töö vilja ja meie inimesi välja pumpavate magistraalteede eest.
Kui me tahaksime, et meie maa oleks asustatud, siis peaksid olema meil korralikud kohalikud teed, ka tuleks taastada kohlik raudteevõrk. Nende El magistraalidega pole meil asja. Kui oleme seni ilma Bialystoki sõitmata läbi saanud, siis saame ka edaspidi.
teata ebasobivast kommentaarist
-36 -1  +1 +23
12.06.2012 18:24
@ Magnus :
Ehk selgitad kuidas sa tagad selle "et meie maa oleks asustatud"?
Kas kavatsed inimestelt dokumendid ära võtta et nad liikuma ei pääseks?
teata ebasobivast kommentaarist
-8 -1  +1 +26
12.06.2012 23:03
Kah vaatleja :
Selle raudtee eesmärgiks pole tekitada Eesti-sisest ühendust (mis on teatud tasemel olemas), vaid Eesti kiiret ja mugavat ühendust ülejäänud Euroopaga, mis hetkel peaaegu puudub. Reisirongidel saab esimene peatus olema nagunii Riias, kaubarongide jaoks vast tekib ka Pärnusse mingi vahe-konteinerplats. Kõik. Ja sellest piisab. Mina tahan ajada oma auto Tallinnas õhtul platvormile, minna kupeesse magama ning ärgata hommikul Berliinis, et siis oma autoga Euroopas edasi kulgeda - selleks on seda raudteed vaja!
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka vaatleja(22:47 12.06), Vaatleja(22:51 12.06) ja Vaatleja(22:56 12.06).
teata ebasobivast kommentaarist
-6 -1  +1 +23
12.06.2012 23:44
Tartlane :
Kui teha ,siis loomulikult otse-läbi Pärnu.
Peaks hoopis mõtlema tulevikus Tartu-Viljandi-Pärnu raudteele!
teata ebasobivast kommentaarist
-2 -1  +1 +15
13.06.2012 09:41
Eestimaa Blogi :
1. Tartu ei ole määratud hääbumisele, sest normaalse mõtlemise puhulö saab ka veidi küll ebamugava variandi, kuid talutava. Kohalik kiirrong Tartust-Riiga ja ümberistumine. Muidugi, Magnusega nõus olles võiks see raudtee minna kesk-Eestist läbi, näiteks paidest ja Abjast või Nuiast, siis saaks kohalike jaoks tagada ümbersõidutee Haapsalust Pärnu ja Tartu kanti, võimaldades ümberistumise kuskil poolel teel nii Pärnu kui Tartu inimestele.
2. Kui tulebki plaanitav variant, siis oleks sõna otseses mõtte ajuvaba kui rong ei peatuks Pärnus ja ehk ka Häädemeestel ning mõnes suvituskohas Lätis.
3. Kaupa sinna nagunii eriti ei tule. Sest vähesed tahavad laevadelt kaupa Tallinnas rongile laadida, et Saksamaale näit vedada. Ja nagunii tagab bürokraatia, et ka RB-l venib kaup päevi.
4. Magnuselt küsija - Maa peakski olema asustatud, hälbeline kiiruseihalus lõhub aga väga suure osa Eesti (maa)elust. Hullumeelne kihutamine sobib ehk miljonilinnade vahel, mitte vaikses metsasel ja looduslikult kaunil maal.
5. Tundub, et teps mitte ei taheta rääkida, mida selline kiirraudtee teeb loodusele.
6. Rääkimata sellest, kui palju mõttetuid kulutusi see võib kaasa tuua - ökoduktid, hilisem hooldus jne.
teata ebasobivast kommentaarist
-4 -1  +1 +0
13.06.2012 09:52
Eestimaa Blogi :
7. Kah vaatlejale. Iga asja eesmärk peaks olema võimalikult paljude asjadega sidumine ning k.a. kohalik raudteevõrk. Rääkimata turismist jm. Aga auto vagunile ajamise asemel võib kaaluda ka rendiauto võtmist Euroopas. Vaevalt, et seal nii kõrged hinnad on kui meil...
8. Kodanik reisija - sinu kirjutis näitab, et mõistmatuid kampsuneid pole mitte ainult maal. Ja tihti teavad nee maakad oma kandi elust-olust ja vajadustest rohkem kui need, kes pole ammu osoonimürgitust saanud...
9.Vaatleja :
Euroopa kiirliinile ei saa nagunii Pärnus ega kusagil mujal Eestis peatust teha. - MIKS ei saa või miks EI SAA? Küsimuste võib esitada mitmeti, aga milline on põhjus?
10. Kui on raudtee, peavad olema peatused. Kui on peatused, tuleb seal peatuda kui vähegi on lootust turiste meelitada kohaliku elu elavdamiseks. Kui pole puutumatut loodust....?
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka Eestimaa Blogi(09:41).

**************'
http://www.e24.ee/876010/rail-balticu-eelprojekt-valmib-2015-aasta-lopuks/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar