http://uudised.err.ee/index.php?06255479
Tore ju! Muidugi, ei saanud aimu kui palju siis olnud selle aja jooksul reisijaid. Noh, et kas toimunud enneolematu plahvatus või alles vindub.
Ja huvitav muidugi teada, miks siis mõned matkajatest inimesed, kes pole rongiga paarkümmend aastat sõitnud. Üldse, mitte ainult Piusale. Oleks päris huvitav teada, miks paljud sõidavad ikka ainult millegi muuga külla või loomaaeda või kohvikusse...
Tibusid lugema peaks varem. Kui oleks lihtne vajadusel plaani muuta, s.t. näiteks pikendada sõite oktoobri lõpuni, siis pole lugemisega kiiret.
Ja Igor Taro võiks vähe rohkem vaeva näha. Lõpetada sellise lausega:
Kuigi tempokas algus on tehtud ja tänased matkajad ei pidanud pettuma -
metsa all said leitud selle aasta esimesed kukeseened - püsib siinse
reisirongiliikluse tulevikuperspektiiv endiselt ähmane.
Mis annab alust seda väita? Kas midagi uuemat teada, mida vaatajad ei tea? Riik hakanud aru saama, et uute rongide puhul ikkagi kitsas käes kui peaks ka "kolmnurka" vajalikul määral sõima? Sest kui nii, oleks aeg mõelda (ja mõtlemisest ka avalikkust teavitada), kas uute rongide liikluse korral ei peaks ikkagi ka mõned vanad kapremonditud paarivagunilised rongidki alles jätma, et tagada vajalikul määral rongiliiklust?
Noh, ütleme, et tagada paar korda päevas kiirrongiga sõiduvõimaluse Võruni aeglaste rongide kõrval? Ja et sõita Piusale saaks ikka aasta ringi? Ja et Koidulasse tööle tulijad ei peaks Tartust vedama taksoga?
qq 18.06.2012 22:44 | Vasta! |
Rongil võiks olla taga ka jalgrattavagun (milles saaks hoida
lukustatult oma jalgratast), kus oleks ka videovalve, ehk siis paar
kaamerat.
Juba olemas 19.06.2012 07:03 |
Rongidel on tavaliselt mitmes vagunis asjaliku spetsiaalsed jalgratta hoidmise ja kinnitamise kohad ;)
. 19.06.2012 07:56 |
Kohad on olemas, kuid ka nõudlused on tunduvalt suuremad.
Jah, siiani pole rongist selle kohta mingeid kaebusi tulnud...
Viimastest peaaegu kaebuse moodi asjad olid ju alles hiljuti, 2010 vist...
Muidugi, ega ei tea ka kuhu vastavad ettekanded viie aasta jooksul kadunud on, prügikasti vist....
2009 oskas reisija väga kenasti oma hirmud ja mured (sealhulgas muretsemise läbipääsude ja üldse teiste pärast muretsemise) kirja panna. Aga mured pole olulised, ikka rõõm on!?
http://www.greengate.ee/print.php?page=398
2009 oskas reisija väga kenasti oma hirmud ja mured (sealhulgas muretsemise läbipääsude ja üldse teiste pärast muretsemise) kirja panna. Aga mured pole olulised, ikka rõõm on!?
http://www.greengate.ee/print.php?page=398
Tere!
VastaKustutaMillised peatused võiksid olla Tallinn-Võru kiirrongil?
Ja veel, varasemas postituses mainisite: "Muidugi, järgmine aasta alustatakse ka ehk raudtee remondiga Võru poole..." Kas on juba midagi teada tulevastest peatustest Võru-Piusa lõigul?
Tänud, Anonüümne!
VastaKustutaEi ole. Sest enne ei öelda ega räägita kuskil millestki pikemalt.
http://eestimaablogi.blogspot.com/2011/11/kagu-eesti-kolmnurk.html
Vähemalt 11 peatust sel lõigul. Sest ei ole mõtet peale remonti panna 2 rongi päevas. Seda enam, et koole suletakse ja õpilastelgi võib siin-seal olla vajadusi sõitmiseks, rääkimate üritustest, matkajatest, töölesõitjad erinevates suundades, ka Koidulasse. Kuigi seal ehk 150 töökoha asemel said kohalikud praegu nii palju, et 1 käe sõrmedel võib kokku lugeda...
Kiirrongiga omad probleemid. Kuid pakuksin, et Tartust edasi nii:
Kirsi, Vastse-Kuuste, Valgemetsa, Taevaskoja, Põlva, Veriora, Ilumetsa.
Miks need väikesed peatused vahepeal? Sest need on kohad, kus käiakse palju ja peab tagama veelgi rohkem võimalusi. Ka Tallinnast tulles pole matkajatel just mugav tunde kolistada kohale jõudmiseks. Ning kui kombeks vahel üritusi - sünnipäevad, suvepäevad, parteikongressid - peetakse vastavates majutuskohtades vms, siis miks peavad külalised hulganisti autodega tulema? See oleks hea tuluallikas igasugustele majutuskohtadele!
Remondist kuulda nii palju, et 2013 või 2014 plaanitud teeremont Valga-Koidula lõigul. Eks näis, kui kõva riik meil on... Või kas üldse on...
Ja Koidulast edasi siis ehk need 6 suuremat peatust