ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 5. juuni 2012

Pool rongi Riiga.


Hr Lansbergis Anyksciai jaamas. Millal meie president rongiga Leetu jõuab?

Pool rongi sõidab siis Riiga ja see on omajagu sümboolne. Sest teine pool jäeti maha, s.o. siis rahvas!

http://www.postimees.ee/865342/president-ilvese-juhitav-delegatsioon-soitis-rongiga-riigivisiidile-latti

http://www.postimees.ee/865674/ilves-rongiga-teel-riiga-vahepeatus-tartus-ja-valgas

http://www.tallinnapostimees.ee/865462/jarve-ja-rahumae-rongipeatused-jaavad-alles

http://www.postimees.ee/865576/raudteemasin-soitis-eile-toorongile-otsa

http://www.epl.ee/news/majandus/bussikuningas-hugo-osula-tahab-reisirongiliikluse-edelaraudteelt-ule-votta.d?id=64494756

Eks näis, kes peale jääb, kas kuningas, president või minister...

Nali naljaks, aga uute rongidega peaks opereerima üks ja kindel riigifirma! Tinglikult nimetan mina seda - RAS Eesti Transport. Kahjuks ei üritatud uusi saadud busse kasutada selle firma loomiseks. Ühtse riigifirmana saaks majandada oluliselt säästlikumalt, usun, et sama raha eest saab pakkuda topeltmahus teenust ja kui asjad hoolega läbi mõelda, paraneks tunduvalt ka bussiliinide täituvus. Hr. Osula jutt võib ju libe ja mesimagus olla, samas ei suvatse ta ega Sebe vastata kirjadelegi. Kuidas ma saaksin uskuda, et keegi tahab paremini ühildada busse ja ronge kui ükski ettepanek neid ei huvita!? Kui kaubanduses on kasum mõistetav, siis ühiskonnale ülivajalik teenus ei tohiks olla orienteeritud eelkõige kasumile, vaid tulemuslikkusele. Muidugi on oht, et ülihea ühistranspordi puhul langeb kütusefirmade kasum ja ka riigi maksutulu. Kuid, mis siis ikkagi olulisem - kas üleüldine taastumatu loodusvara säästlik kasutamine või mõttetu kulutamine?

Igatahes siin olen ühel meelel hr. Partsiga, et vähemalt esialgu tuleb rongidega opereerida riigil - see näitaks ülihästi ära kui hästi suudetakse asju ühildada.

Muidugi, kui asju tehakse nii, nagu hr Kaareste plaanib, kui ajad panna paika ilu  mitte vajaduse järgi, siis läheb asi puhtalt puusse...
Sest kuigi ühistransport on oluline igale regioonile, siis ronge sõidab liiga vähe.

http://www.valgamaalane.ee/865720/valga-jaamas-peatus-presidendi-rong/

http://www.postimees.ee/866520/galerii-evelin-ilves-kulastas-lati-vabaohumuuseumit

Ei tea, mis valu meil on, et EKA peab olema kesklinnas? Miks see ei võiks olla hoopiski maakohas? Või peab tulevasi kunstnikke ilust eemale hoidma? Ei teeks ju Vabaõhumuuseumit kesklinna?

*********************

http://www.postimees.ee/866584/simmermann-ilvese-riiga-soidutamiseks-tuli-uletada-hulk-takistusi

Küllap on eurobürokratia oma võimu tipul. Tegelikult on nende rongide erinevus vaid kosmeetiline, teine mootor jne. Ja isegi sama mootoriga ronge sõidab Lätis. Suur Euroopa Liit aga ikka ei kehti sertifikaadid igal pool. No mis parata, loodetavasti see rong jõudis ikka tervelt tagasi, pole huvi tundnudki.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar