Sattusin Lillekülla ja Kitsekülla, kuhu polnud seekord plaanis minnagi. ja et pidin tegelema "teenusejärgse asja kättesaamisega", jäi aega niisama istumiseks ja pildistamiseks. Jalg oligi veidi valus ja väsinud.
Tore näha, et IT-Buss saab uue värvikuue. Loodetavasti idikad seda ka jälle ära ei sodi.
Kui linnas pole see ehk nii oluline, siis kaugemates rongi ja osalt ka bussipeatustes peaks olema kõrvuti autode ja rollerite laadimisega ka vähemat sorti laadimisvõimalused. Olgu selleks siis telefon või arvuti.
Ronge uhab siin üksjagu, isegi siis kui läänesuunal remont ja hõre liiklus. Suurim puudus on aga see, et Eesti raudtee ei ehitanud omal ajal siia perroone teistele suundadele. Alati on päeva jooksul hetki, kus saaks siin ühelt suunalt teisele istuda, sest Balti jaamas ei jõua. Aga mis sa teed ära, kui isegi pikalt, aastaid asja põhjendades, miskit kõvade peadeni ei jõua. Nüüd küll räägitakse sellest, millest ma 10 aastat tagasi rääkisin ja ollakse valmis lausa kordi rohkem raha matma kui mõistlik. Tüüpiline.
Mingit Kopli - Ülemiste raudteed ega 55-miljonilist terminali on aga paras kellelgi ehk vaid unes näha, päris lollakaks ei saa ikka ka kätte ära minna.
Mingit Kopli - Ülemiste raudteed ega 55-miljonilist terminali on aga paras kellelgi ehk vaid unes näha, päris lollakaks ei saa ikka ka kätte ära minna.
Läbilaskevõime siin paranes tublisti, aga mitte tublisti kui võinuks. Perroonid kahte kohta ning ka vajadusel pööranguid neist teisele poole tähendanuks hoopis paremaid võimalusi.
Shoppajaid aga jätkus, laupäevane päev selleks ka parim, kuigi osa linnaliiklust suletud.
Topeltdiisel depoost.
Aga see EVR-i käkk tähendabki, et suur osa ronge sõidab vaata et kõige populaarsemast peatusest mööda! Ning Veerenni juures pole see-eest ühtegi peatust idasuunal...
Kuigi korduvalt maininud, lisan ka siia - Svet jt võivad ju plaanida kordi kallemaid variante, et uued perroonid tuua Tehnika viaduktile lähemale, tegelikult saaks aga siit, võsa kohalt tammi kõrval teha juurdepääsu tee trolli- ja bussipeatustele. vahemaa olematu, see-eest jääb aga alles parim ümberistumisvõimalus raudtee eri suundade vahel.
Ja seegi, et ehitada mingigi ooteruum platvormile, mis ühendab lääne saabuvat- ning edelasuunda. Hea tahtmise korral saaks isegi kasutada seda võimalust osa idasuuna väljuvate rongide puhul. Kahjuks ka nüüdse ümberehituse ajal Eesti Raudtee sellest aru ei saanud. Vahet pole, kas saanuks kohe rohkem pööranguid paigaldada vm teha, aga ARVESTAMA tuleviku vajadustega pidanuks kindlasti. Näiteks tuleb uute perroonide puhul ka kontaktvõrgu postid ümber tõsta, kas odavam poleks olnud seda kohe teha?
Et läänesuuna rongile ei jõudnud, vaatasin Kitseküla aegu. 20 minutit paras sinna lontsida.
Kunagine tühermaa sai endale staadioni ja ka koerte mänguväljaku koos üsna hea haljastusega.
Peremehetunnet siinkandis väga suurt siiski pole, pingidki üsna kulunud ja üle värvimata.
Tehnika tänaval on aga haljastust nii et tapab! Üsna uhke vaatepilt!
Aga pole ka väga hullu, et seekord plaanid viltu läksid, siingi ju Tallinna-tüüpi jt maju, mida pildistada.
Ka aedu on siin erineva lahendusega.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar