ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 9. august 2011

OOTEPLATVORMIDE ASUKOHAD MUUTUVAD PAREMAKS

Vastse-Kuuste, Orava ja Veriora kohta pole enam midagi öelda. Kohad ei muutunud, vastuseisu oli palju ja eks see ole kivi "eesti elu edendajate" (sõnades) kapsaaeda.

Kuid edusammud on märgatavad!

Sonda vallavalitsuse seisukoht tekitab küll muret, kuid Kiltsi on edusamm.

MKM-i Teede- ja Raudteeosakonna juhi Ain Tatteri vastused on aina lootustandvamad! Ning TJA kommentaarid ettepanekutele mitmete peatuste suhtes samuti lootustandvad - esitatud ettepanekud suures osas vastuvõetavad!!

Oru ooteplatvormi ainuke loogiline asukoht teisel pool ülesõitu, nagu ka Kärknas. Praegune asukoht on otse öeldes, pärapõrgus.

Jõhvi bussijaam ja kaubanduskeskus ootavad kaaslast - ooteplatvormi!

Õige pea platvormid valmis ja peatähelepanu tuleb pöörata lisaväärtustele, nagu bussipeatused, parklad, pingid-lauad, katusealused, ootekojad, joogivesi, külaturud jne. No ikka see, millest ma aina kirjutan ja vahel ka teised. Mis aga kuidagi ei taha tulla. Ega mina ka muidugi jonni jäta!

Jääb vaid oodata KOV-i seisukohti mõningate peatuste kohta, nagu Kadrina, Kiviõli, Jõhvi, Oru, Kabala. Sõmeru kohta on selge, et kohalikele vajalik, seega jääb veel küsimused peale Sõmeru just Energia, Kalevi ja  Vorbuse kohta! Loodaks väga, et need lülitatakse viimase hanke hulka! Kokku ju vaid neli lisanduvat peatust (kui Kärknat mitte arvestada)!? See on nii pisikene osa, et ei tohiks tekkida küsimustki. Tõsi küll, reisijate arvu järgi peaks eeldama, et Sõmeru ja Vorbuse peaks olema 100-meetrised!?

Kalevi.

Ning muidugi Kõnnu taastamine...

Rakke on muidugi endiselt valus küsimus! No ei sobi see praegune mingi nurga alt!

Kuid tänud ikkagi MKM-ile ja TJA-le tõsise tegelemise eest! Oleks veel Eesti Raudtee poolt tõsist suhtlemist!?

2 kommentaari:

  1. Ehk täpsustaksid ?

    VastaKustuta
  2. Tänud Tiberi!

    Täpsemalt mida?

    Sain vastuse MKM-st ja meeldiv see, et tihedamalt suheldakse omavalitsustega just Ühispeatuste põhimõtetest lähtuvalt. Küsisin seekord põhiliselt Tapa-Narva liini kohta, ning osade puhul pole neile arvamusi tulnud, küll aga on asjale põhjalik lähenemine tervitatav.
    Esitatud ettepanekud, mis võivad olla "vastuvõetavad" puudutasid ju ka Kiviõli, Jõhvi ja teisi platvorme, millised eriti olulised: Oli küll klausel, et umkaudu nii "Peavad tagama kõikide nõuete täitmise", kuid mina lihtsalt ei näe, et antud kohtades võiks miski nõuete järgimist takistada!?

    VastaKustuta