ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

neljapäev, 4. august 2011

RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 11 - ELEKTRIRAUDTEE

Elektriraudteel head ettevõtmised! Kahju vaid, et nõndaviisi nendega kaugemale sõita ei saa. Kindlasti aga soovitan minna, sest hea kui kaasas keegi, kes kohast vähe rohkem teab.

Muide, kasutage veel võimalust selliste ootekodade varjus olla! Varsti seda võimalust enamuses eesti rongipeatustest ei saa olema...
Küll aga puuduseks see, et ka elektrirongide puhul infos puudusi. Kui tahaksin rongile minna, siis kuidas teaksin, millises peatuses millised uksed avanevad? Kuidas aru saada, kus on kõrged ja kus madalad platvormid?
Diiselrongides rattakohad olemas vaid osades vagunites. Nii ka elektrirongides. Nii ongi pidevaks mureks, et vahekäikudest korralikult läbi ei saa.
Kui aga uutes rongides sama lugu, siis ka teemaga tegelejad loodavad lihtsalt ühel hommikul ärgates, et probleem lahenenud? Iseenesest?

Või siis tagatubades tegelikult otsus tehtud? Kahtlaselt vaikne igatahes. Ehk siis normeeritakse jalgrataste ja lapsevankrite arv rongi kohta? Või keelatakse rongidega sõita üle n-arvu matkajatel korraga? Kas ülejäänutele antakse auto rataste veoks?

2 kommentaari:

  1. kuna vaguni uksed asuvad keskel Stadlerites siis ruumi saab olema jalgratastele palju rohkem usu mind

    VastaKustuta
  2. Tänud Tiberi!

    Usun pealegi! Eriti kui pärast head mahutavust jääb ruumi ka inimestele...

    VastaKustuta