Blogiarhiiv

laupäev, 14. mai 2011

HUSARI

Kindlasti väga perspektiivne peatus. Kuna Nõnova peatuse taastamisel erilist perspektiivi pole, siis selle piirkonna inimesed, sh. Lasva, oleksid kindlasti rongiliikluse üle õnnelikud. Seda enam, et Husari väga ideaalne Ühispeatuse variant - võimalik ühendada bussiliiklusega ja ka müügikohtade loomine igati õigustatud. Hea asukoht ka matkajatele, liikumaks edasi Leevile, Süvahavvale ja Haanjasse.
 Kunagi kaheteelise raudtee jaoks ehitatud blokkpost. Laguneb nagu kõik tolleaegsed ehitused.
 Seniks aga elavad oma elu perroonil lilled ja sipelgad. Sest võilillgi ju lill. Ja miks mitte Husarikülaturul peatudes osta klaasike kohalikku võililleveini...

Näh, ja kohe sattus ette artikkel:


Ala raudtee ja maantee vahel piisavalt suur korralikuks Ühispeatuseks. Kasvõi laada korraldamiseks!
Mõned liiprid vajavad küll vahetamist, kuid väikese kõpitsemisega (k.a. kummiplaatide vahetus betoonliipritel) võiks esialgu rongid ehk sõita 80-100 km/h!? Esialgu see täiesti piisav. Ja ka platvormid saaks väikeste ümberehitustega kasutusele võtta.
R 65 rööbas aastast 1983 peaks olema veel piisavalt kobe.
Husari 579-ndal kilomeetril. Kes veel ei tea, siis absoluutne raudtee 0 asub Haapsalus. Kui Eesti raudteede algus liinil Haapsalu - S.Peterburg.

Henri põõrdus tagasi Orava rongile ja edasi jätkasin sõitu üksi.

3 kommentaari:

  1. Kui Tallinn-Keila-Paldiski/Riisipere saab astatel 2012-2013 remonditud alustatakse remondiga Valga-Võru-Koidula liinil 2014-2015 187 miljonit EEK koos kapitaalse platvormide projektiga.Rahastus saadakse Euroopa Liidu 2014-2020 perioodi fondidest
    (Eelnev jutt põhineb kirjavaehusest MKMiga)

    VastaKustuta
  2. Kahju, et sa tookord ootepaviljoni ei pildistanud. Paistab, et see möödunud talve üle ei elanud: https://railwayz.info/photolines/station/6211

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuskil mul siiski pilt sellest olemas. Aga kahju jah.

      Kustuta