ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

pühapäev, 15. mai 2011

TERA SIIT JA TEINE SEALT

 Millega tegemist? Truup? Jah, aga sõita saab ka autoga. Ja käia jala. Ja loomadki võivad lonkida.
Piiroja. Foto: Henri P.

 
TE116-1142 Kliima lähedal. Kohe-kohe ühendatakse uus raudtee Koidulasse ja vana Petseri suund võetakse üles. Foto: Henri P.
Uue raudtee ühinemiskoht.
                                                                 Foto: Henri P.

Viadukt külaelanikele Kagu-Eesti äärealadel. Foto: Henri P.

Koidula jaam. Foto: Henri P.
Ühenduskoht. Foto: Henri.P.

Pöördsild Koidulas. Foto: Henri P.

Koidula jaam. Kus on bussipeatus? Koidula maantee piiripunktini paar kilomeetrit...  Foto: Henri P.

Koidula. Foto: Henri P.

Põlva. Reisijaid jagub. Linnabussiga aga tullakse vähe. Milles põhjus? Foto: Henri P.
UFO? Taevas tuled? Hetk Muuseumiööst Lavassaares 2011. Tuled kuuluvad semaforile. Foto: Jorven R.
Auruvedur Lavassaare Muuseumöös... Foto: Jorven R.

DR1A-226 tagasiteel remondist Vilniusest. Foto: mina.
Sellised olid põhilised kaubarongi vedurid nõuka aja Eestis. M62-1093 Pärnus 15.05.2011. Foto: Henri P.

Tallinn-Väike jaam. Foto: mina

Lätlaste kolmevagunilise diiselrongi vagun. Foto: mina.

DR1A ja D1 Tartus. Foto: mina.

Oru Turbakombinaat. 1999. Pärast seda kui riik selle eraomanikele parseldas, lagunes kõik. Omanik lubas autodega turvast vedama hakata (ha-ha-haa!), tegelikult vaid soovis rööpad, tehnika jm saata vanarauaks. Nii juhtuski! Sajad inimesed jäid töötuks, hea kvaliteediga turba tootmine lõpetati. Fotod: mina.


Üks lemmikpilte jaamadest. Peressaare Sonda-Mustvee liinil. Üks huvitavaid kante, tollal oli ümberringi vaid lagunenud talud. Peressaare praegune küla veidi eemal. Foto: mina.
Toila jaam. Lammutatud. Foto: Andrus R.

Pedja jaam. Lammutatud. Pildistatud vist 2001, kui viisime DR1A-312 Zasulauksi remonti. Foto: Andrus R.

3 kommentaari:

  1. See koduleht on töesti suure muutuse teinud-super! Tallinn-Väikse jaamast foto nagu postkaardil,mönus talveilm taustaks.

    VastaKustuta
  2. Tänan! Taustapilt oli enne selline lihtne, aga nüüd otsides polnud kerge head leida. Pean isegi harjuma.

    VastaKustuta
  3. Kas Pedja jaamahoone on ehitatud sama projekti järgi mis Turba jaamahoone? Igatahes tundub väga sarnane.

    VastaKustuta