ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

neljapäev, 26. mai 2011

HUSARI 2

Uderna. Milline on erinevus Uderna ja Husari vahel? Udernal pole enam platvormi.
Milline on sarnasus? Mõlemas ei saa rongile.

Foto: Henri.
Teemaga Husari seotud otseselt ja kaudselt. Nimelt tuli teemale Husari kommentaar, mille eest suured tänud! Nimelt peaks 2014 algama Koidula-Valga liinil remont koos platvormide ehitusega. Ja siia vahele ühe artikli huvitavate kommentaaridega.

http://www.valgamaalane.ee/?id=449668

Muidugi tahaks loota, et liiklus vanade ja/või ajutiste platvormidega algaks varem!? Teoreetiliselt saaks praegustes asukohtades kasutusele võtta ajutised platvormid või ehitada platvormid välja varem!? Kui aga vaid soovi oleks ja tahtmist jaguks!?

Igal juhul on juba praegu vaja otsustada, milliseid peatusi oleks vaja. Isegi varasem suhteline kindlus oleks eriti kohalikele väga oluline. Siin ei saa lähtuda soovidest, mis vahel pläralates läbi lipsanud, näiteks Tallinnast mugavalt Husarisse 1,5 tunniga vms.

Ka Trainsim foorumis on Lõuna-Eestist huvitavaid kirjutisi. Muide, aastaks 2014 ehk on ka EVR nii kaugel, et ei tee otsuseid oma suva järgi, nagu ka foorumis on tõdemusele jõutud. Olgu mõjutajaks siis MKM, kodanikuühiskond, asjade arengud või hullude kirjutamine/sõdimine. Tähtsaim on tulemus.

Seega oleksin ka mina tänulik kui siin ilmuksid arvamused peatuste vajaduse suhtes. Ja loomulikult ka rongide aegade ja liikluse tiheduse ning rööbasbusside vajaduse kohta. Olgu nendeks siis RA1, RVR-i poolt võimalikud r.bussid või parimad lääne analoogid.

******************************

Nipernaadi rännakud 4 tuli kommentaar. Vastasin. Aga huvitav on ka (üks võimalikest kui mitte peamine) asukoha põhjendus. Kui tegin ettepaneku tuua peatus ülesõidule.

Vajalik oleks viia ülesõidu juurde. (Keeni raudteejaamas olemasoleva ooteplatvormi kõrval asub küdistamise mälestis. Projekteeritava ooteplatvormi asukoht on valitud mälestise kõrvale ja reisijatele on ette nähtud võimalus ligineda mälestise juurde renoveeritava madala platvormi kaudu)

Vabandan, kirjavea tõttu peaks siiski olema "küüditamise". Kuid seos asukoha teemal jääb minule küll arusaamatuks. Samas, Mustjõel asub turismitalu, sellele ei toodud platvormi küll lähemale? Ehk peaksin panema üles kogu ettepanekute kirja? Aja jooksul oli seal muudatusi, kuid põhimõte jäi paika. Mitteametlikud vastused ka olemas. Neid ma siiski ehk kõiki välja ei too, osaliselt see ju siiski kirjavahetuse "siseasi".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar