Blogiarhiiv
-
▼
2021
(281)
-
▼
oktoober
(104)
- Kaasautor Kärdi esimene postitus ja oktoobrikuu po...
- Märts 2014 - Ridamisi pilte ja kuidas sebida Lääne...
- Dets 2016 - Jääaja Keskus.
- Dets 2016 - Teine ERM-is käik ja bussiga Viljandisse.
- Dets 2016 - Viljandi ja rongiga Tallinna.
- Dets 2016 - Tartu Jõululaat.
- Nov 2016 - Ringsõit Kuressaares.
- Nov 2016 - Turismikonverents Kuressaares.
- NOV 2016 - ERM ja selle puudused.
- Nov 2016 - Eesti Looduskaitse Selts 5 ja ERM.
- Nov 2016 - Põllumajandusmuuseum Ülenurmel ja uue v...
- Okt 2016 - Kabli Linnujaam ja Pärnu jaama "raudtee...
- Okt 2016 - Rail-Via Balticuga Kablisse.
- Sept 2016 - Saue + KIK = häbiplekk, konverents Keh...
- Juuli 2016 - Tartu Toidufestival
- Aug 2016 - Kumna mõis ja Loodustoode ning suveniir...
- Juuli 2016 Seened ja marjad Eestimaa puhtast loodu...
- Juuli 2016 - LUS, Olustvere.
- Juuli 2016 - autoga Lõuna-Eestis 1959 ja jala Tall...
- Juuli 2016 - Äksi, Tabivere, Saadjärv, ERM ja võõr...
- Juuli 2016 - Kuidas kaupa Paunveres pähe määritakse.
- Juuni 2016 - Aegviidu "matkarada", Vembu-Tembumaa ...
- Juuni 2016 - järved - Kõrnumäe, Tammemäe ja kolmas...
- Juuni 2016 - Rõuge, Haanja ja Võru.
- Mai 2016 - Maale kalale, Kiidjärve, Kassioru Puhke...
- Mai 2016 - Taevaskoja, Piusa. Põlva, Ilumetsa.
- Mai 2016 - Pelgulinna päevad ja Kalaranna.
- Mai 2016 - Kalamaja päevad ja hoovikohvikud.
- Mai 2016 - vanavanemate fotoalbumid 3
- Mai 2016 - vanavanemate fotoalbumid 2
- Mai 2016 - (vana)vanemate fotoalbumid
- Märts 2016 - Haapsalu raudtee läänlaste käeulatuse...
- Veebr 2016 - Sotsid Haapsalus, Rannarootsi Perepäe...
- Jaan 2016 - kohvik "Sõbrad", Looduse Omnibuss ja 5...
- Jaan 2016 - endiselt saan pakkuda läänlastele vaid...
- Jaan 2016 - vanad fotod - Põrnikad, EOÜ, Interrinn...
- Leedu kitsarööpmeline - 100, Fra Mare, RAM raudtee...
- Argumentideta raudteevastased meie oma raudteel ja...
- Maa peale, arvamusliidrid, allveerobot Haapsalus j...
- Vanu pilte digitaliseerides ja Looduse Omnibuss Põ...
- Tuhala kui lakmus ja mina, ELKS liige. Dets 2015.
- Läänlastega Mardilaadale ja tagasi Läänemaale 2015...
- Tallinna kalaturg, Kadriorus ja Telliskivi kvartal...
- Alesti ja Pirgu karjäärid ning Järlepa järv. Aug 2...
- Haapsalus mitmed asjad ja palju kohtumisi - Toidut...
- Hiiu ja Lilleküla peatused ning Haapsalu jooga. Ju...
- LUS, Kehtna 2015.
- Haapsalu olemus ja küsimas haapsallastelt raudtee ...
- Lasnamäe paepealne
- Käsitööõlled Telliskivis, Haapsalu aura ja sallija...
- Haapsallu ja põige Saaremaale. Mai 2015.
- Tallinn - Narva - Tallinn autotripp 19-20 apr 2015.
- Riigivastased kutsuvad maale elama? Apr 2015.
- Kevade ootel Haapsalus, Beguta lilled ja Töömess....
- Nadi RB petitsioon ja kuidas Parts valijatega koht...
- Curling Haapsalus ja väike uputus. Rohuküla. Jaan ...
- Jala Riisiperest Haapsallu. Jaan 2015.
- Pläralates arusaam raudteest, Palivere kaudu Talli...
- Talumehe kõrtsis, Lauri Luik ullikestega ja Uus aa...
- Olin "Radari" saates. Dets 2014.
- Teeäärsed müügikohad, Haapsalus jalutamas, Raamatu...
- Kadripäev Pitsikeskuses. Nov 2014.
- Pivarootsi Mõis ja Keskus, Valeri Kirsi muuseum Vi...
- Haeska Mõis-Hotell, Matsalu Looduskeskus, trahter ...
- Talupojamõistusega RB, toitlustus rongipeatustes j...
- Tallinna Loodusmuuseum, Pusku Turismitalu, Altmõis...
- Läänemaal - värskelt ja tagasivaatena. Okt 2014.
- EKRE ja Haapsalu raudtee, rongiga Lihulasse ja Oss...
- Raudtee trassiplaneering - Ellamaa ja pööre Rohukü...
- Jalgrattaturism Puise Ninas, Invaturism Roostal ja...
- Rattarong Haapsallu, ekstreemsport Tagalahel, Roma...
- Haapsalu 735, bigbändide festival Aug 2014
- Dirhami, Põõsaspea ja pidutsev Haapsalu. Aug 2014.
- Käsitöölaat, Apelsin Haapsalus ja Rannalõõts. Aug ...
- Augustibluus 2014.
- Fotod "Hukkunud Alpinisti Hotell" tegemiselt.
- "Inimesed Sõdurisinelis" - fotosid võtetelt.
- Vanu fotosid - TALLINNFILM. Veebr 2018.
- Töömess ja kevad Läänemaal. Märts 2014.
- Radar ja mina, Talumehe kõrtsis lõunal, Riho Sibul...
- Edelaraudtee reisirongiliikluse lõpp. Dets 2013.
- Vedurijuhi puhkus Haapsalus. Okt 2013.
- Haapsalu "maraton". Sept 2013.
- Rongiga Hiiumaal. Aug 2013.
- James Dalton ja Von Krahl.
- Augustibluus, 2. päev. Aug 2013
- Augustibluus. 1. päev. 08. 2013
- Augustibluusile rongiga. Eelmäng. Aug 2013.
- Rong Tallinn - Valga - Antsla - Võru - Koidula - T...
- Minu esimene flirt...veel ilusam aga Läänemaal Juu...
- Rongiga Haapsalu suves. Juuni 2013
- Väike õhtune patseerimine Viljandis. Juuni 2013.
- Läänemaa, mu arm... Mai 2013
- Welcome to Estonia - Tartu. Mai 2013
- Soomaa - viies aastaaeg. Apr 2013.
- Paar päeva kevadises Tallinnas, kesikute rongkäigu...
- Haapsalus kevadet otsimas... Märts 2013
- Põtrade arengukava 2014-2020. 19.12.2012
- Welcome to Estonia - Photos 3.12.2012
- Jõuluvanad Haapsalus 2.12.2012
Põtrade arengukava 2014-2020. 19.12.2012
Tulevaks aastaks valiti meil esmakordselt Aasta Loom - Hunt. Loodetavasti valitakse järgmiseks aastaks põder. Siis ehk võib tekkida lootus, et kirjutisi põtradest ( ja teiste metsloomade hukkumisest ehk hukkamisest) märgatakse. Iseaasi, kas sellest siin riigis ka midagi kasu saab olema.
Kui kuskil on koht, kus 150 km pikkusel trassil liiguvad põdrad ülitihti vaid umbes 10 km lõigul, siis on olulisem tõsta sel lõigul rongide kiirus 100, 120 või rohkemagi km-ni tunnis. Sest siis on inimene ehk looduse kroon võitnud mõne minuti! Ei ole mingilgi moel mõeldav hoopiski kiiruse alandamine 60-ni seoses metsloomade eriti tiheda kontsentratsiooniga! Sest siis kaotaks firma konkurentsieelise, rahvas loobuks ühistranspordist ja kõik väärtused lendavad kuradile. Peale inimlike muidugi. Need juba kuradile saadetud...
******************************
21. 12. 10225
Hommikuse rongiga tormas põder otse rongi ette, pasundasin ja pidurid, oli nii nibin-nabin, et kadus vaateväljast ja hing tahtis kinni jääda....kui peeglist nägin, et ikkagi jäid sentimeetrid puudu ja pööras tagasi ning mühinal läbi lume metsa poole... Hinges kergem...
Ja ikka seal samas kandis muidugi...
********************
26. 12. 10226.
Paar päeva tagasi siis jälle põder surnuks sõidetud, sedakorda siis selle lõigu piiri lähedal. Minul läks täna hommikul õnneks, sõitsin aeglasemalt ning põder oli, kuid jõudis eespool rahulikult tee ületada.
Häid pühi!
****************************
29. 12. 10226
Nüüd siis lisaks põtradele samas ka paar kährikut alla aetud. See, et see piirkond (km 12-21) vajab eri lähenemist, on selge igale raudteelasele, kes seal sõidab ja natukenegi mõtlemist omab.
Kaks sõitu sellel lõigul ja kohtumised:



Kusjuures jah...
ReplyDeleteAga las see lubatud kiirus olla see 120 vöi 160, aga plaan olgu tehtud 60 peale, siis pole tavaolukorras vaja kimada? Kui seda kimamist vahel juhtub (plaanile järgisõitmise juhtumil) on väike tõenäosus mõne looma allajäämiseks.
Olen kogu aeg tagunud seda rauda et soiduplaan peab olema tehtud reserviga. Isegi Soomes kui on vinged ja uued rongid tehakse plaanid 10% reserviga. Sellist hullust (kusjuures nende rimakatega mis meil siin on) nagu Lelle-Viljandi seal ei kohta.
Tänan, Veiko!
ReplyDeleteMeil juba pea igalpool plaanide tegemine nagu silmaklaapidega hobuse traav - aina vähem mõistetakse, mis on raudtee ja rongid, nähakse vaid müütilist konkurentsi ja raha kõliseb kõrvus...
Kuid plaan peab ikka realne olema, täiesti nõus.