Blogiarhiiv

laupäev, 23. oktoober 2021

Haapsalus kevadet otsimas... Märts 2013

 

Saturday, March 23, 2013

Haapsalus kevadet otsimas...

Et oli puhkepäev, siis otsustasingi puhata. Ja teha seda taas kord Haapsalus. Otsides kevadet, hinges ja õues....


Tundub, et Haapsalu raudtee ääres siiski elavad inimesed. Küllap nad õnnelikud ja vahel õnnetud, elavad ja sõidavad, aga usun, et nii mõneski kodus oldaks rõõmsad, kui rong mööda sõidab....
















Minu jaoks on üks Haapsalu imeline võlu see, kuis palju on detaile ükskõik kuhupoole vaadates! Katused, aknad, korstnad, tornid ja palju pisiasju.....
























Noarootsi....












Huvitav, kas ka jäälõhkujale kehtiksid need märgid?













Jõudsin mina ukse taha....

..ja olin hetke kohmetuses! Jälle üks koht, mis talvel puhkab ning ei saagi sisse astuda....kuni jõudis kohale, et kevad ju tulebki!!! Piilusinläbi klaasi ja hea haldjas avas ukse! Lubati pildistada ja toimetati, ses aega kevade alguseni vaid veidi üle tunni. Ometi leiti aerga ka minu jaoks! Puhkama Haapsallu ja Hermannuse majja!?



http://www.hermannus.ee/index.htm

















Kevadised haldjad! Ma ütlesin, et leidsin kevade enne selle kohalejõudmist....








Kuke Galeriist ei saanud ma mööda, sest sealgi üks haldjas....










Siin see Haapsalu raudtee säde ongi....










Kevad alguses, 13.02 olin ma Taksi Pubi ukse taga....






Ning siingi oli kevadet inimestes, tähistati hea sõbra suurt juubelit....




















Müüa kogu maailm? Müürlaste ja templiordu unelmate maa....


Väike inimene aga ootab, et see rong sõidaks kaugemale....









2 comments:

  1. Nu ja leidsite kevade kasvöi avamisega Hermannide majas?? Tundub tore seiklus olema-vaheldusrikas vähemalt. Haapsalu ikka töeliselt hinge läind Teil seoses raudtee taastamisega!!?
    Väga kena ja päikest Teile sinna:D:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Tänud, Pirtsu!

    Tõepoolest, millegi pärast on just Haapsalu vanalinn eriti meeldiv ja ilus ning eks hea ka loodust vaadelda. Palju ilusaid hetki seal olnud ju ka...
    Hermannuse majas võiks ka ööbida, aga pole veel saanud aega kodulehte uurida

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar