Blogiarhiiv

esmaspäev, 6. juuni 2022

Sigulda 2.

 

 
 
Vatasin veidi ka vanu losse.



 
Ja kuigi linnas ma sellist tänuväärt asja ei näinud, siis siin oli see olemas. Ja sellises värvingus torkab veekraan ka paremini silma.





 
Paraku minu jalad pika käimist ei kannata. Muidugi võinuks proovida üle pika aja ka jalgrattaga sõita, laenutus siin täitsa olemas.





 
Neis mägedes aga poleks ma ka rattaga midagi teinud.












 




 
Ka mingi bussiliiklus oli siin olemas, turaidas jäi aga mul siiski käimata. Kiskus palavamaks ja kuumust ma ei kannata. Mida vanemaks, seda enam. Aga ehk saab siia ikka ka uuesti tagasi tulla.







 
Väga ilus igatahes!














 
Et kardan ka kõrgust, siis pole vist seegi minu jaoks. Pole küll kunagi proovinud.



 











 
Selliseid kodusemaid, peaaegu, et hoovikohvikuid võiks meil rohkesti olla.











 
Bobilinn!






 










 
Oh sa poiss! Ma ei vaadanudki, kui mulle portsjoni kühveldati, see guljashiportsjon oli nii vägev, et kõigest ei saanudki jagu.















 
















 
Tõenäoliselt seened kraetindikute (Coprinus plicatilis) rühmast.




 
Kaugelt taamalt paistab ka bobirada.




 
Kui meil on R-Kiosk, siis siin, nagu Norraski, Narvesen.
 

















 
Ja jaama juureski joogiveekraan, tõsi, taas selline silmapaistmatu.









 









 
Polnud paha!


 
Üllatus oli aga see, et jaamas isegi kasad, lausa eraldi rongidele ja bussidele!






 
 
Muidugi oli ka hea ronge pildistada, eriti kui neid korraga rohkem kui üks.








 
Ja ennäe, lausa topeltkoosseis. 




 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar