Blogiarhiiv

laupäev, 15. juuli 2023

Avatud Talude Päev - Tänava Talu.

 

 
Avatud Talude Päevale tuleb igaüks nii nagu tahab. Mina sõidan rattaga, mina sõidan rongiga, mina sõidan hobusega, mina sõidan bussiga, mina sõidan Volgagaaaa...
Peaaegu nagu kuulsas Seenelaulus.
 


 
Lisaks lapsuliblikatele ja silmikutele lendles siin ka palju täpikuid.





 
Imekena talu õuele on tore tulla, natuke ehk isegi ettevaatlikult.





 
Pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna.





 
Tuttavad tooted ja loomulikult ostsin ka mõned kaasa. Soovitatavalt limonaadi tehes tasub lisada laimi või sidrunimahla, minu arvates võib ka segamine ingverisiirupiga hea olla. Pole ise veel proovinud. Maitsvad on, seda kahtlemata.





 
Kas selles hoones oli varem:
a) mõisateenijate elukoht?
b) viljakuivati?
c) laut?
d) kõrts?


 










 
Menüüga oli keeruline. Võiks ju kõike tellida, eriti kambaga. Säinakotlett oli mu kurvastuseks otsas (väga tahtnuks teada, kuidas siin valmistati), aga tellisin hulgi muud. Ja kõik oli hea. Ka kaasa ostetud seenepirukas ei olnud üldse kuiv vaid suussulav! Meie toitlustuskohtadel on küllaga kohti, kus õppida! Sest vahel ikka ei ole need asjad NII head ja ehk ka hoitakse kokku, kasutades odavamaid koostisaineid?



 
Miski pani küll mõne külastaja peast kinni haarama?

 
Vaeva nägid ja tööd tegid siin kõik. Püüdes ukse vahelt kööki pildistada, ei saanud pea ühtegi pilti teha, ilma et keegi poleks kaadrisse karanud! Aitäh!






 
Ma jäin väga rahule! Isegi järjekordselt magustoitu süües, mida harva teen. Ehk sellepärast, et enamus magustoite igal pool pigem ersats?



 
Ja rahul olid vist teisedki, igatahes näoilmete järgi küll!







 
Üks kirsipuu oli väljaspool kõiki aedu, aga lagedaks tegemine võtnuks paar tundi. Leppisime raksus käies mõne kirsiga. Arvatavasti läti-leedu madalkirss ja küll olid head!

 
Siirupi vm tooraine korjatakse vist siitsamast, aia tagant...

 

 

2 kommentaari:

  1. Tundub täitsa huvitav talu, lihtne, armas mida vaadata ja peaasi, et tunne on hea.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud! Väga kodune, suure vaevanägemisega kindlasti tehtud väga ilusaks.

      Kustuta