Blogiarhiiv

reede, 24. august 2012

Naiivne Pullerits!


 
Kui noored ise ei kuule, kui võikalt nende sõnakasutus teistele kõlab, tuletagu meelde eelmist taliolümpiat, kui Eesti tuntud suusataja viletsa libisemise kirumiseks lendulastud t-sõna teleri vahendusel kõigi kodudesse jõudis. Ei mäleta, et keegi oleks kiitnud: oi, kui hästi ja tabavalt ütles!

http://arvamus.postimees.ee/949352/priit-pullerits-nuud-ma-utlen

Kardan, et kui needsamad noored, kellest kirjutasid, üldse suusatamist vaatasid, siis just nimelt olid nad elevil. Sest põhjuseks pole muud kui kompleksid, mille vältimiseks tundudki sa olema kõva kutt vaid siis, kui "paned ikka täiega". Ja seda eriti tüdrukute ees! Kuidagi peab ju ennast teistest "isastest" kõrgemale upitama, ja selle jaoks pole tarkust vaja, vaid edukam ollakse just neid sõnu tarvitades. On keegi tähele pannud, et need juuresolnud türdukud oleks märkust teinud? Väga-väga harva juhtub sellist asja.
Kord bussi oodates viibis samas ka igas kaliibris noori. Kõige vanemad neist, umbes 16-aastane poiss ja tüdruk vist "käisid". Tegid suitsu, vahepeal suudlesid ja enamasti järgnes sellele eriti kõva tati rögistamine ja veel kõvem tatiplärtsatus! Ausalt, mul tulevad külmavärinad peale kui see vahel meelde tuleb!

Aga seda ropumat ropendamist tõesti meeletult palju. Vahel olen ikka sõna võtnud, kui asi üle igasuguse piiri läheb. Palju sest kasu, see iseasi. Eks vahel isegi ropendan, kuid õnneks on tütar mulle märkuse teinud (ja vahel ka teised ja ma pigem ikkagi tänulik selle eest!) ja see paneb juba mõtlema. Aga ta lubas siiski alles jätta video, kus ma loodust filmisin, kaamera statiivil ja töötamas. Sättisin seda, sest statiiv odav (ra..k?) ja kui siis järsku kaamera ennast taevasse pööras, minu pool nägu seal õitsemas, siis kostus "pu...i rai...k, kur...i agregaat rai...k".... Aga see oli ka südamest tulnud, eks sellepärast oli see hoopiski naljakas ja seda peaks nägema, kirjeldada ei oska. Mitte, et ma selle ropendamise üle uhke oleks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar