ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

esmaspäev, 7. mai 2012

Vahelduseks absurditeatrit


Püüdsin kohe mitu korda lugeda. Ajakirjaniku tekst ka selline, et ei olegi kindel, kas ta isegi mõistis, mida kirjutas.

http://www.tallinnapostimees.ee/827510/elektriraudtee-paneb-soitma-aeglased-kiirrongid/

Tundub vist tõesti, et Eesti Raudtee ei suuda sõiduplaanidega tegeleda. Võiks ju oodata, et kiirrongidele tehakse sügisel plaanimuudatus!? Teisest küljest on muidugi hea, et saab ülevaate, millistest peatustest tegelikult rohkem sõitjaid tuleb. Iseaasi, kas selle analüüsiga ka süvitsi keegi tegeleb...

Ehku 07.05.2012 08:42

Küll on tore elada Keilas ja minna 8ks tööle ja 16.30 töölt ära tulla. Tundub nagu arvatakse, et Keilas elavad rahakad inimised. Vabandust, kui nüüd kellegi maailm kokku kukub: Keilas ei ela ainult rikkad!
Kui enne tõsteti rongipileti hinda tsoonide muutumise tõttu, siis nüüd pean lõppude lõpuks maksma Elektriraudteele ka ekspressrongi kasutamise eest, mis asendab eelnevalt liikunud tavarongi. Mind ei häirinud see kõiki peatuseid läbiv rong hommikul ja õhtul absoluutselt.
Teine võimalus on, et nihutan kogu oma tööpäeva pool tundi varasemaks. Kõigil jälle sellist võimalust pole.
Kolmas võimalus, hakkan sõitma autoga :) Kokkuvõttes tuleb odavam, sest meie peres pole ma ainuke nende rongide kasutaja. 


Niru 07.05.2012 10:00

Ehk et lähitulevikus saab olema nii, et kui elan nt Kivimäel ja tahan Riisiperre/Paldiskisse sõita, siis pean kõigepealt Nõmmele või Pääskülla saama, ja sealt siis ümber istuma. St pean maksma täiendavalt veel ühe 1. tsooni sõidu eest või sinna jala kõmpima või bussiga. Nii tore! Küll mulle meeldib selline teenindus! Aga tuleb tunnistada, et Elektriraudtee stiil ongi selline. 


Ronald 07.05.2012 01:12

Ega ütlus,seal kus algab raudtee,lõpeb mõistus pole kuhugi kadunud. Euroopa rahadega ehitati ilusad uued perroonid ja nüüd siis polegi neid vaja,sest rongid ei peatugi. Elektriraudteel on kõige ehtsamad kilplased. Milleks siis uusi jaamu Järve ja Rahumäe vahele veel ehitada tahetakse.Reisija võidab paar minutit ja kaotab kuus oma kümme EUR i. Aga Elektriraudteel jäävad kõik need vahejaamade reisijad teenindamata ja ka piletitulu saamata. On viimane aeg uute rongide saabumisega ka uued mõtlevad raudteejuhid etteotsa panna. Tule taevas appi. 

Reisijate arvu langemise üks olulisi põhjusi on asjatundmatu sõiduplaani koostamine.
Arusaamatu on tegelikult üleüldse erinevad piletid! Tegemist puhtalt linnalähirongidega ja piletihind peaks olema üks. Või peaks ka ettepaneku tegema, et hommikusel Pärnu-Tallinn rongil teha kõrgem piletihind, kuna rong Männikul ei peatu!?...



Ta lisas, et mõistlikkuse põhimõttest lähtuvalt peaks reisija igal juhul arvestama piisava ajalise varuga, et jõuda järgmise transpordivahendi peale. «Näiteks pöördus ametisse üks tarbija, kes ei olnud arvestanud piisava varuga. Reisija soovis sõita Elektriraudtee rongiga Balti jaama, et jõuda Edelaraudtee Tartu rongile. Reisija arvestas, et Elektriraudtee rong jõuab Balti jaama graafikujärgselt 20.01, Edelaraudtee rong pidi väljuma 20.09,» tõi ta näite.

Hilinemised muidugi reisijale probleemiks. Muide, millegipärast pole hr Kaareste ühelegi kirjale vastanud, kus juttu teenindamise parandamise võimalustest.
Küll aga on tihti toodud näite puhul puhtalt süüdi Eesti Raudtee. Ja miks ning kas peab vastutama operaator, kui Eesti Raudtee ehk Tallinna jaam ei vaevu mingilgi moel kaaluma võimalusi võtta rongid kõrvuti teedele, et parandada ümberistumisvõimalusi! Alati pole see ehk võimalik, kuid tihti oleks abiks.
Eriliselt stiilne on Tallinna jaama tegevus siis, kui ühe rongi hilinemisel avatakse teisele valgusfoor koheselt, selle asemel, et lasta teisel rongil paar minutikest oodata ümberistujaid! Nii et vastutus peab olema, kuid ebamugav on sellega tegeleda kui sa antud hetkel mingilgi moel süüdi pole!

Aga eks koostööga ole ikka probleeme, isegi ühe ettevõtte sees! Rongiga 0212 rakkesse minutikese hilinemisel sõidavad seal minema kaks bussi, kuigi näevad rongi peatumas. Üks neist küll vist kiirbuss, kuhu ehk ümber ei istuta. Teine aga GoBus buss, mis sõidab vist Sallasse...

Aga absurdi jätkub ühte päeva rohkemgi...
 http://www.parnupostimees.ee/832242/riigikogulased-parivad-ministritelt-parnu-rongiliikluse-kohta-aru/

 http://www.parnupostimees.ee/832816/minister-vastas-riigikogu-ees-kusimustele-parnu-raudteeliinist/

*******************

Naljakas ikkagi lugeda.

http://www.epl.ee/news/eesti/rail-baltic-ehk-kaheksa-tunniga-riiga.d?id=64354789

Kas ei liigu asi kuidagi ühte patta muude kolossidega, mille vajalikkus ja kulutused kahtlased? Ja kas tasub ikka teha, kui ministri vastused sellised mittemidagiütlevad, loodetav reisijate arv kahtlane jne?
Samas ei suudeta meil kuidagi normaalset rongiliiklust üle Tartu tagada Berliini, Riia, Minskiga? Ja Valga rongis puhvetit?  Kas on ikka kõik reisija heaks?

******************

Nagu olekski rahvusvaheline absurdipäev.
http://www.dzd.ee/832170/pisma-iz-buduwego-so-schetami-iz-proshlogo/


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar