Blogiarhiiv

reede, 19. oktoober 2012

Kuhu tee viib?

Just saadeti mulle üks imeilus pilt (Aitäh!) ja ma ei saa midagi parata, aga see meenutab ühte teemat.
Kuhu viib tee kui me oleme nii õrnad?

FB, suur sõprade võrgustik, tähendab miljoneid pilte. Fotograaf, kes soovib parima hetke tabamist, teeb samuti hirmpalju pilt. Vahel jääb nendele inimene. Ilma inimeseta ongi palju pilte täiesti mõttetud, seepärast tuleb vahel just inimesi tabada. Mis teha siis kui pildile jääb üks linnaelanik, juhuslikult ja justnagu detailina, aga kirjutab sulle
"Mulle ei meeldi see pilt, võtke see maha!"

Mulle ei meeldi FB-s või üldse netis ehk 30, 60 või 90% piltidest, kas see on põhjus, et nõuda nende kaotamist? Mulle ei meeldi üks inimene, hoone, puu või loom!? Kas likvideerime? Muidugi, ei taha kellelegi midagi ebameeldivat mitte kunagi, kuid millest lähtuda? Ja kuidas teha pilti sellest, et rongiliiklus on vajalik ja seda soovivad inimesed, kui pean inimesed pildilt välja jätma?
Muidugi saan paljudest soovidest aru, aga mõne tagamaadest ei mõista mitte tuhkagi. Eriti siis kui inimene ei oska midagi rääkidagi. Või arvab, et  fotograaf pole tänava pildistamisel temalt luba küsinud!? Kust läheb see piir?

Parim soovitus oleks: Ärge tulge toast välja kui Te ei taha inimestele nähtav olla!

Olen ka mõnele pildile jäänud, täiesti juhuslikult ja muu teemaga seoses. No mis ma tegema pean? Ajalehe kohtusse andma? Siis oleksin veel lollakam kui välja paistab...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar