Blogiarhiiv

kolmapäev, 24. oktoober 2012

Kellel trumbid?


Ma ei oskagi väga kindel olla, aga segadust tekitab paljude inimeste ja/või poliitikute mõtlemine. Oleks ju normaalne eeldada, et peale messiase ilmumist jookseb kirik tühjaks!? Ma ei mõule tõsiselt, et Meikar oleks messias, aga mõnigi inimene on adekvaatne! Näiteks hr Arro.

http://www.postimees.ee/1017666/reformierakond-kaotas-peale-meikari-veel-liikmeid

«Teiseks ma olen ka täiesti veendunud, et Silver ei valetanud ning mulle tundus see ebaõiglane, mis temaga juhtus,» viitas Arro Meikari tänasele väljaviskamisele Reformierakonnast. Veel eile polnud Arro oma sõnul erakonnast väljaastumisele mõelnud. «Mulle ei meeldinud, kuidas Silver neid asju välja ütles, aga ma kindlasti ei pea õigeks, mis temaga tehti,» sõnas Arro.

Inimene ütleb välja, et ta ei poolda pimesi teist inimest, kuid talle ei meeldi halb!? Kas ei oleks hea oodata, et uppuvalt laevalt põgenevad inimesed? Või põgenevad rotid? Muidugi, selline partei ei upu, ehitatakse laev või kilekottidest, aga jäädakse pinnale. Võin ennustada, et ref jääb pinnale aastateks, kuni valija saab asjadest aru. Siis jooksevad kõik, aga päästerõngaid kõigile ei jätku. Mina pole prohvet Järve-Jaan, aga iga normaalne mõistus ütleb, et ükskord on sellisel jamal lõpp....

Igasuguse tahtmise siin riigis elada ja riiki mõista/aidata kaotab selline poliitik(a) tõesti ära. Kaua suudame veel vastu pidada? Muidugi ei tahaks ka leppida sõsari kartulikoortega, sest mõlemad ise õgivad ju banaane...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar