Seniks aga elavad oma elu perroonil lilled ja sipelgad. Sest võilillgi ju lill. Ja miks mitte Husarikülaturul peatudes osta klaasike kohalikku võililleveini...
Näh, ja kohe sattus ette artikkel:
http://www.maaleht.ee/news/uudised/elu/ounad-ja-sostrad-mulksuvad-joovastavaks-ruupeks.d?id=45802333
Mõned liiprid vajavad küll vahetamist, kuid väikese kõpitsemisega (k.a. kummiplaatide vahetus betoonliipritel) võiks esialgu rongid ehk sõita 80-100 km/h!? Esialgu see täiesti piisav. Ja ka platvormid saaks väikeste ümberehitustega kasutusele võtta.
Husari 579-ndal kilomeetril. Kes veel ei tea, siis absoluutne raudtee 0 asub Haapsalus. Kui Eesti raudteede algus liinil Haapsalu - S.Peterburg.
Henri põõrdus tagasi Orava rongile ja edasi jätkasin sõitu üksi.
Kui Tallinn-Keila-Paldiski/Riisipere saab astatel 2012-2013 remonditud alustatakse remondiga Valga-Võru-Koidula liinil 2014-2015 187 miljonit EEK koos kapitaalse platvormide projektiga.Rahastus saadakse Euroopa Liidu 2014-2020 perioodi fondidest
VastaKustuta(Eelnev jutt põhineb kirjavaehusest MKMiga)
Kahju, et sa tookord ootepaviljoni ei pildistanud. Paistab, et see möödunud talve üle ei elanud: https://railwayz.info/photolines/station/6211
VastaKustutaKuskil mul siiski pilt sellest olemas. Aga kahju jah.
Kustuta