ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 2. oktoober 2012

Linnukesega raudtee

Ma võin ju otsida siia mõne linnukesega raudtee pildi!?

Kuigi silmas ei pidanud ma seda. Üldse mitte elusat linnukest. Vaid linnukest, mis pannakse paberile kui miski tehtud. Ja pärast saab linnukesest kotkas kui piisavalt kiideldakse meedias KUI hästi kõik tehtud, kui KIIRE, MUGAV ja OHUTU....



Kadrina üks suur mureküsimus ja ega see ei lahene enne kui uus platvorm seal, kus ta olema peab. Jaamahoone nagunii lastakse laguneda, isegi eraomandusse ei anta. Miks vaja platvormi reisijatele ebamugavasse ja ohtlikku kohta, teab vaid Eesti Raudtee. Kui nemadki muidugi ise teavad...


Seni jääb nii mõnigi ohtlik raudteeületamine nende südametunnistusele, vähemalt osaliselt. Sest rohkem muidugi süüdi lapsevanem, kes hiljem lapsega teisel pool aega viidab ja lapsele rongi näitab...

Aga ju siis erinevate ühistranspordiliikide ühildamine rohkem sõnakõlks ehk "linnuke". Seda võib ju rakendada valikuliselt, nii kuidas ametnikule mugavam. Kasvõi valetamise hinnaga, tuues põhjuseks asukoha muutmisel kõrvaltee pikendamise vajaduse!? või mõne muu asjassemittepuutuva põhjenduse. Kas siis riik usubki selliseid naiivseid põhjendusi? Vaatame, ega ma vale otsuse puhul seda meelde tuletamata jäta ka tulevikus...


Kiirem ja mugavam (elektri)rongiliiklus? Pole kaugel aeg, kus rongid ühe valdaja all. Selle, kes siiani ei tea, kas Sõmerus tuleb peatus või ehitatakse see ikka Vaekülla! Mis sest, et kohalikud inimesed seda peatust ootavad ja heameelega sõidaksid iga päev. Seda räeva on muide EVR juba aastaid edasi lükanud, ühegi mõjuva põhjuseta. Kui just riigi vähene huvi inimeste heaks midagi ära teha see põhjus pole. Eks lennud Kajaani ja müütiline RB olegi ju suuremat linnukest väärt! Mis me siin pisiasjade pärast ikka mängime, isegi kui ümbruskonnas tuhandeid inimesi elab. Brüsselis ju rohkem!




Euroopa Liit või miski muu mõjub mõistusele pärssivalt. Vaksalihoone, kus võiks olla kena ja puhas ootesaal ka bussireisijatele, pole reaalne. Sest kuidagi ei osata asju teha tasapisi, ikka on vaja vaid miljonilisi hankeid ja  kogu komplekti KORRAGA euronõuetele vastavusse viimist. Miks meil talupojamõistus haihtub ja me ei oska enam asju ka vähehaaval teha? Samas tuleb Peterburi rongilt välisturist, kes paanikas otsib Narva-Jõesuu bussi peatust, taksojuhi väitel peatub buss kord siin, kord seal - ja inimene ei saa mingit infot! Nii mellitamegi siia turiste? Või on vaja veel turismi arengukavasid turisti ennast märkamata?
Oluline on ju raha taskusse!?




Jõhvis samuti siiani selgusetu, kas kasvõi üks EVR-i väide, miks platvormi ei saa inimeste juurde ehitada, ka tõele vastab. Aga endiselt loodetakse, et saab ehitada platvormi sinna, kus reisijatel ebamugav ja lausa ohtlik. Mis sest, et õiges kohas nii bussijaam kui kaubanduskeskus. Ehk juba mitmed arengukavad tehtud ja linnuke kirjas?












Tapa oluline sõlmjaam, õnneks on siiani tagatud ka ümberistumised. Välja arvatud juhul kui on ajutine sõiduplaam, Rakvere rong väljub paar minutit enne Valga rongi saabumist ja lobeda sõiduplaani pärast seisab Kadrinas neli minutit!? Puhas EVR-i apsakas ja ükskõiksus!  Kas uus raudteejuht on juba ka millegagi kursis?




Isegi oht, et linnud pähe situvad, pole oluline. Seda enam, et see pidi ju raha tähendama! Eesti Raudtee asjapulgad peaks tormama lotot ostma. Mis sest, et sarnaselt Auverele ei aita mitte miski sundida neid eeskirju täitma. Nii toimub ka ülesõidul loterii - les kindlustab sellise suhtumise juures, et hoiatus kiirusepiirangu kohta antud? Ja kui ei ole ning vedurijuht ei vähenda kiirust, sest märgid puuduvad? Ma saan aru, et mitteraudteelased ei jaga asja, aga keegi ometi peaks ju kasvõi natukenegi millegi eest vastutama?



Auveres ei suudetud märke paigaldada TERVE AASTA JOOKSUL. Keavas ja Lehtses ei suudeta signalisatsiooni tööle panna kuude kaupa. Aga näe, pätid kõhuvad asju väga kiiresti!

Mitu aastat kulub nende korda tegemiseks? Kus on politsei ja turvafirmad? Kus on vanemate silmad?



Muinsuskaitsest ma ei räägigi, kreeklased nagunii tuhat korda olulisemad.


Siin on linnukesed kirjas, mis siis, et inimese jaoks info laiali pillatud kogu Aegviidus ja jaamahoone erastatud.



Kahju, et Kehra jaamahoone taastamine pidurdunud, aga loodame parimat.

Vesses suudetakse teha trepp viaduktile, Ülemiste linnukesed jällegi kirjas ja edasine ei anna ühtegi juurde!


Kes on halb peremees, Eesti Raudtee või Eesti riik?


2 kommentaari:

  1. Väga lahedad pildid sügisvärvidest ja sinna kuuuvad ka rongid-super!!!

    VastaKustuta