Blogiarhiiv

teisipäev, 2. oktoober 2012

Koera(omanike) poolt ja vastu!

 Olen ühes asjas kindel: seadused on täitmiseks. Ja olen koeraomanik ning hoian oma koera väga. Tema hoiab mind ka. Võõraste koertega olen ettevaatlik. Koera rünnak ohtlik nii inimesele kui (mets)loomale.

Mõne koeraomaniku jutt ajab aga segadusse.
 
http://aedjakodu.tarbija24.ee/992260/tragoodia-saaremaal-kahe-pere-koerad-lasti-julmalt-maha

koermatix 02.10.2012 10:58
Kahju, oli tõesti ilus koer.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -7 -1  +1 +19



kahju 02.10.2012 11:18
Loomast on tõesti kahju, aga pool süüst on antud juhul ka koera omanikul.
Ei saa aru väitest "ei hulkund, ootas koera koju", järelikult ikka hulkus.
teata ebasobivast kommentaarist -6 -1  +1 +41



Juku 02.10.2012 11:29
"Peremehe sõnul oli neil tore ja sõbralik koer, kes kunagi ei hulkunud. Kui loom aga enam koju ei tulnud, läks Mai teda otsima,..."
Ei tea, kus siis loom oli, kui ta KUNAGI ei hulkunud.. ja kuri pole ka loom kunagi oma inimeste vastu. Sellist möga saab ainult koera peremees ajada seni, kuni ta oma koer tal endal pole nina ära kaksanud.
Koera peremees tuleks looma hoolitsuseta jätmise eest vastutusele võtta, mitte jahtida inimesi, kes hulkuva tõpra kahjutuks tegid.
teata ebasobivast kommentaarist -9 -1  +1 +25



mamma 02.10.2012 11:30
ju siis aeg ajalt ikka sedapalju ula peal käis, et kellelgi kopsu just tulistamise jagu üle maksa ajada.
teata ebasobivast kommentaarist -3 -1  +1 +17



......... 02.10.2012 11:32

Kui selline suur elajas ringi hulgub, on see OHT inimestele! Kuidas need pooletoobised Eesti koeraomanikud sellest aru ei saa? MASENDAV!


Arvamused pooleks. Ausus aga peamine ja julgus enda vigu tunnistada. Kiitus sulle, Juss!


juss 02.10.2012 11:39

Ei hulkunud,aga ootas koera koju? ma saan aru kui ta oleks seda koera Kuressaare bussi pealt oodanud,aga ju siis ikka hulkus ilma omanikuta. ja arvata et see polnud esimene kord.Esimese korraga ei tule keegi püssiga laskma,see koerte jalutamine soos oli juba igapäevane tegevus,nüüd on silm pisaras. Ma pole jahimees,aga kui minu koer ka aastaid minu süül hulkuma pääses,siis ma olin vait kui sukk kui koera laiba pärast leidsin..

Mõni aga on mõtlemisvõimeta! Kahjuks mu oma külas vedas koer kitsejala koju ja kits suri teise naabri aia taga. Alati võib vaielda, kas südametu too "jah" või jahimees. Tegelikult on südametu ja kalk ikkagi see, kes ei oska kaasa tunda. Muidugi, artiklist ei selgu ka see, kuidas koer "julmalt" maha lasti!

jah 02.10.2012 11:14

See metsloomade ohustamise jutt on jahimeestelt alati silmakirjalikkuse tipp. Tegelikult segavad nad lihtsalt jahimehi oma verise hobiga tegelemast.

*************************
 08. 10.
On siin tegemist lolli järjekindlusega, kuid teema jätkub.

 http://www.saartehaal.ee/2012/10/06/vastukaja-traagilistes-juhtumites-on-suudi-ka-loomaomanikud/

Taolised sadistlikud teod nagu Uduveres toimunu ei ole mitte mingil moel õigustatavad ega põhjendatud. Hulkuvate koduloomade tulistajad võivad potentsiaalselt ohtlikud olla ka kaaskodanikele.

Kõrvutades meelevaldselt olukorda hiljutise Viljandi peksulooga, siis olen endiselt veendunud: Ei maksa nii kergekäeliselt kasutada sõnu julmur, sadistlik jt, teades, et täpselt sama julm ja sadistlik võib seesama koer olla nii inimese kui teise looma vastu. Ning - kas jäämegi ootama, kuni seesama julmur ühiskonna kaitsjate vastu või koer meie kaasinimeste vastu midagi ette võtab? Ning mitu korda me peame kannatama? Kui pätt on kordi kinni istunud või koer kordi kellegi last hammustanud? Tuleb tegelikult endale väga väike tõsiasi selgeks teha. Eeskirjad pole kassidele, koertele, konnadele. Eeskirjad on inimestele. kellel peaks olema niipalju mõistust et tagada enda ja kaasinimeste turvalisus. See on olulisem! Siit ei maksa järeldada nagu ma julmust käitumises õigeks peaks. Ei. Kuid vahel on nii: kuidas küla koerale, nõnna koer külale. Või vastupidi. Isegi koerinimese puhul...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar