ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

kolmapäev, 3. oktoober 2012

ÕPPIDA, ÕPPIDA, ÕPPIDA!

Ütles Viive FB-s hea nõuandena. Tegelikult just seda, et inimeste jaoks kuskil mõni uus asi nõuab harjumist ja õppimist. Täiesti nõus! Kuid seda vaid siis kui tõesti tahetakse õppida, püütakse asjalik kriitika ja eetepanekud sõkaldest eraldada ning püüelda parima tulemuse poole. Kui aga kriitikast (paljude poolt) hoolimata jätkatakse nagu kangekaelne eesel korrutamist igas kohas:
...Esmakordselt meil igas rongis kohad jalgratastele ja lapsevankritele... - hooöimata sellest, et neid kohti vähe...
...tiheda, reisijate paremaks teenindamiseks tehtud parima sõiduplaani... - kuigi pikalt tagapool kirjutasin mõningatest puudustest ja seda kõike paljud ka varem kritiseerinud...
....muuta teenindus paremaks, me teeme parima jne.... - kuigi ettevõtte facebooki lehel jäetakse järjepidevalt väga paljude inimeste küsimustele-ettepanekutele vastamata! Ma ei pea siin silmas enda ettepanekuid, vaid üldse.
Vaadake meile tuttavatel FB lehekülgedel - kui palju on läbi aegade vastamata jäetud muredele ja probleemidele?

Ja sõiduplaani koha pealt võib seda öelda, et sõiduplaani koostamisel tuleb arvestada:
* reisijate vajadustega
* rongikoosseisude ringluse optimaalsusega
* teiste (firmade) rongide liikluse ja vajadustega nii Balti jaama piirkonnas kui mujal
* ümberistumistega (nii palju kui võimalik ja nii vähe kui vajalik) nii bussidele kui rongidele
* rahaliste vahendite otstarbeka kasutamisega, sh dotatsiooniga
* kellaajalistest, reisijate sõiduvajadustest, tehnilisest küljest jpm tulenevate eripäradega
jne. jne.

Sõiduplaan, mida tahab rakendada Elektriraudtee põhimõtteliselt eirab neid kõiki punkte. Kõige muu jama kõrval (reisijate arvu vähenemine, ühistranspordi populaarsuse langus jms) tähendab see ülimalt suure tõenäosusega taas tulevikus pidevalt korrutatavat väidet"...kahjuks on reisiveo kulud kaasaegsel, mugaval ja kiirel rongisõidul kaasa toonud vajaduse tõsta piletihinda..."!!! Ja ei maksa mõelda, et selles siis süüdi vaid kütuse- ja elektrihindade kasv, kreeklased, duo Ansip-Savisaar, ESM, vargad, masu, pupe... Ülisuur osa süüst lasub siis just sellistel inimestel, kes ei oska pidada dialoogi, arvestada erinevate nüanssidega jne. Nagu ütles saates Vabariigi Kodanikud hr Veidemann. Ümberringi hoolimata väidetavast kodanikuühiskonnast on näha dialoogi asemel vaid monoloogi. No paremini ei saagi enam olukorda kirjeldada ja see kehtib nii poliitikute, majanduse, ümarlaudade, foorumite jm kohta.

Näädsa, vaid neli ratast rongi kohta. Kas peab tipptunni rongis aastase abonementpileti ostma, et RONGI PEALE SAADA?
http://farm9.staticflickr.com/8313/7943037932_690bba8c92_b.jpg

Pole veel jõudnud kogu saadet kuulata, aga teen seda tingimata. Ja soovitan kindlasti kõikidele ametnikele ja tegelastele, kellest sõltub riigi maine, inimeste heaolu jne. Soovitavalt kuulata lahtiste kõrvadega ja avatud meeltega! Inimene õpib kogu elu ja peab oskama mõttekäike jälgida.

http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=132373

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar