Blogiarhiiv

laupäev, 25. oktoober 2025

Tallinna poliitikute arusaamadest.

 


Eestis on poliitikute vaade väga viltune ja arvatakse, et mis hinnaga midagi ka ei teeks, on see peaaegu sama kui tasuta! Aga et hind veel kõrgemale kerkiks, on vaja teha töid võimalikult erinevates etappides.

Täna alustati Endla tänaval jalakäijate ja ratturite jaoks raudteetammi alt läbipääsude rajamist, et luua ohutu ja mugav liikumistee Tehnika tänavalt Kristiine keskuse suunas ja vastupidi. Läbipääsude rajamise eesmärk on parandada jalakäijate ja ratturite jaoks ohutust ning see juhatab sisse Kristiine ühistranspordi sõlmjaama rajamise Kristiine keskuse ette.
Tööde käigus rajatakse raudteetammi alt kaks uut läbipääsu, uuendatakse ümbruskonna sõidu-, ratta- ja kõnniteid ning paigaldatakse ligi 200 meetrit uut kanalisatsioonitrassi.
‼️Ehituse ajal toimub mitmeid ajutisi liikluspiiranguid, kuid jalakäijate ja jalgratturite liikumine jääb avatuks. Ehituse I etapis suletakse ajutiselt 22. oktoobri hommikust kuni 28. oktoobri hommikuni osaliselt sõidurajad Tehnika ja Endla tänava ristmikul Ülemiste suunal. Autoga liiklejatele jääb siiski avatuks võimalus teha parempööre Tehnika tänavalt Endla tänavale ning sõita otse edasi.‼️

Nii tore on näidata, kui väga ollakse asju teinud? Kumabki läbi, et seljataga on ränk töö ja kõik on inimkonna hüvanguks. Aga tegelikult, kas ise ikka üldse adutakse, mida tehakse?

Ikka ühe ja sama asjaga lehvitada juba kümnendat korda? Ning ei ole "eskiisidel" üle Endla tänava pääsu rajatisi?

Madle Lippus kommenteeris:

See täiendav Endla tänava ületus sillaga on täitsa plaanis, aga siis, kui ka perroonid sinna tuua Lillekülast ja Kitsekülast - see aga on sõlmjaama II etapp alles ning vajab koostööd riigi/Eesti raudteega, praegu ei ole ERil raha sellist investeeringut teha.

Madle Lippus tore, aga selgitage põhjust ka? Mis on seda väärt, et kulutada miljoneid, nii tükki 10 ja kogu raudtee 4 teed veel laiemaks ehitada? Et reisija saaks paarsada meetrit lähemale? JA kas tunnelid ehitatakse täna nii pikad, et ei peaks pikendama rohkem kui raudteetamm laiemaks tehakse? Joonise järgi nii ei ole. Seda enam, et praegu saaks 2 vajalikku perrooni ehk ca ÜHE miljoni eest? Noh, paar pöörangut ka juurde...


Nagu Ülemistelgi näha, siis on ka sellised "perroonid tunneli kohal" kordades materjalimahukamad tavarajatistest ehk et ilma põhjuseta raiskame tsementi ja aina kallinevaid loodusressursse nagu teras jm





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar