Blogiarhiiv

pühapäev, 6. veebruar 2022

Miks me surmame inimlikkust meis endis?

 

 
Täna seda loodetavasti ei juhtunud!
 
Foto: Sven Aun.
 
Olen sel teemal varemgi kirjutanud.
 

Taas oli Eesti Raudteel rongiga kokkupõrkel hukkunud kits ja seal taas toitumas ka merikotkas. Ma ei tea, kas vedurijuht oli teatanud sellest kokkupõrkest või mitte, kuid sisuliselt aasta jooksul on hukkunud raudteel vähemalt 4 merikotkast. Seda minu andmetel, aga võimalik, et need pole täielikud.

Seekord polnud kindel, kas kotkauurijad saaksid kitsekorjuse kõrvaldada ja seepärast helistasin sinna, kuhu MUREGA ikka soovitatakse helistada - 1247. Jahimeestel ongi ehk paremad võimalused ja kuuldavasti nad enamasti ka püüavad midagi ette võtta.  Selle eest neile väga tänulik.
Infotelefonidel ja üldse info puhul muutuvad ametnikud aga aina vaenulikumaks. Inim-, looma ja loodusevaenulikumaks! Palusin selgelt mind teavitada, kui loomakorjus on kõrvaldatud, aga selle peale sain teada, et üldjuhul tagasisidet ei anta. Miks? Kotka delikaatsed isikuandmed? Või metskitse omad? Või ei anta siis, kui midagi ette ei võeta? Helistati küll mõne aja pärast tagasi, aga siis olin telefonist eemal. Helistasin uuesti hiljem, ja palusin teavitada. Mingit soovi selleks ei paistnud! Palusin oma telefoninumbri jahimehele edastada, aga selle peale sain teada, et "ei saa kohustada jahimeest mulle helistama". Mis kohustus? On olemas olukord, kus palutakse ja siin ei ole kohustusega mitte mingit pistmist!?

Hiljem infotelefonilt helistatigi tagasi ja sain teada, et korjus kõrvaldatud, seega tõenäoliselt ka merikotka või kellegi teise hukk ära hoitud! Tänud selle eest!

Aga mis probleem on selle kõigega üldse? Mis takistab tagasiside normaalseks pidamist? Kes on sellised reeglid tekitanud? Miks ma ei tohi rahulikuma südamega õhtul magama minna? Miks ma ei võiks kotkauurijatele helistada, et nad ei peaks muretsema ega (pimedas) hiljem sinna minema, kuhu sageli tavainimene ligigi ei pääse?

Kuna ammu ka veendunud, et pole mingit vahet, kas saadad ametnikele ametliku meili või mitte, sisulist vastust nagunii ei tule. Küll aga olen Keskkonnaministeeriumi ja ka keskkonnaministri Erki Savisaare lehele teada andnud, et midagi on vaja ette võtta. Null tähelepanu, null TAGASISIDET! Jälle, palga maksumaksjalt võtavad hea meelega vastu, aga oma tööd südamega tehtud ei saa!??

**************************************

Kui pakuvad huvi paljude autorite erinevad lood, luuletustest artikliteni, siis vt ka

https://vabaajaleht.blogspot.com/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar