Blogiarhiiv

laupäev, 5. veebruar 2022

Bussipeatus Ruusa Jaam.

 

 

 
Ruusa.

 

Tere!

Ruusa rongipeatuse juures on vajalik:

Rajada bussipeatus Ruusa JAAM milles on ümberpööramisvõimalus bussidele. Soovitav koos P&S parklaga.
* Ootepaviljoni rajamine. Ootepaviljoni saab rajada kahasse koos Eesti Raudteega (kes küll värskes uudises väidab, et muretseb reisijate pärast, kuid erinevad nõuded ei võimalda rajamist). Tegelikkuses mingit probleemi rajamisega ei ole, sest ei saa lähtuda EVR-i ligi 10 aasta vanusest arusaamast.
* Ootepaviljon peab olema võimalikult ilmastikukindel (arvestades nii vihma, tuule kui päikesega), omama laiu pinke (minim 80 sm), infoaluseid nii rongide kui busside sõiduplaani jaoks (perroonil sõiduplaan pole vajalik), aga ka võimaldama lisainfo ülespanekut (muudatused jms), samuti kohaliku. Asukoht peab sobima nii bussi- kui rongireisijatele, tagades minim lühikese vahemaa perroonile minekuks. Materjal, soovitavalt puidust.
* Tagama tolmuvaba tee peatuse piires.
* Vajalik oleks ka elektrirataste laadimiskoht.
* Vajalik on ka ülekäik perrooni juures ja kergtee sealt Ruusa asula suunal.
* Võimalusel pikendada ja sobitada bussiliinid rongide ajal Elroni sõiduplaaniga, tagades ristümberistumisvõimaluse.

Kõigi nende asjade puhul on tegu erinevate ametkondade tegematajätmistega pea 10 aasta jooksul ja seda ei saa kuidagi normaalseks pidada, arvestades, et põhjuseid pole peale soovimatuse midagi teha.

Head uut aastat!
 
Vastus Räpina vallast:

E, 3. jaan 11:53


saajale Räpina, lounaleht, raudtee

 Ruusa rongipeatusest Tänan Teid põhjaliku ja sisuka ettepaneku eest. Selline on väga õige suund ühistranspordipeatuste arendamisel ja seda on siiani ka võimaluste piires arendatud. Sõitjate liikuvusmahtude selgitamiseks ja Teie ettepanekule hinnangu saamiseks pöördusin antud küsimuses ka teiste asjaosaliste poole. MTÜ Kagu Ühistranspordikeskuse ja Elroni vastustest selgus, et reisijate vähesuse tõttu poleks mõistlik esialgu Ruusa raudteejaama peatuse ümberehitusse kulutusi planeerida. Kui võrrelda hetkel ka toimivaid bussiliikluse kellaaegu rongide sõiduplaanidega, siis ei ole näha siin võimalikke sidususvõimalusi. Aga jätame ettepaneku avatuks ning võimaluste tekkimisel saame siis ka jätkata. 

 Lugupidamisega (allkirjastatud digitaalselt) 

Taivo Kaldoja Taristuspetsialist

Sellisese vastuse puhul jääb vaid kurbusega tõdeda, et ühistranspordi arendamine on meil endiselt tagaplaanil. 


Võib vaadata muidugi, kas vastuse sisu ka tõele vastab?
Liin 1L väljub täna Ruusalt Räpinasse ja Värskasse kl 11.35, rong on Ruusal 11.07. Piisaks selle liini alguspunkti nihutamisest Ruusa Jaama ja väljumine veidi varasemaks tuua ning oluline ühendus oleks olemas.Sama on vastupidise liiniga - Buss saabub Ruusale 14.05, rong 14.32 Taas piisab vaid sõiduaegade väikesest korrigeerimisest.

Liin 2C on Ruusal 14.35, rong 14.32. Tegu lausa ideaalse ristümberistumise võimalusega, kus buss seisaks 6-7 min Ruusa Jaamas. Võimalus saada bussiga rongile ja vajadusel ka Koidula suunalt Räpinasse jm.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar