Üks pidevamaid teemasid pläralas "bussijaamamaffia". Kes usub, kes mitte. Kuid...
Kui Viljandi juhist seltsimees Bussijaam (isiklikud ärihuvid
"bussijaama" piirkonnas) oleks Edelaraudteel lubanud teha Paalalinna
teise raudteepeatuse (linnale tasuta kingitus), lisandunuks tuhandeid
reisijaid.
... Ja mitte ainult Paala küsimus! Kuigi ei saa mina aru, miks ei võinuks küsitlust linnaelanike hulgas teha? Kardeti tulemust? 1:0 "maffiauskujate" kasuks. Aga sõitjaid tõepoolest jätkub!
Ja mis uskumatu: sõidetakse isegi Viljandist Sürgaveresse. Vot, mis tähendab kui peatus paremas kohas! Siit peaks Eesti Raudtee küll eeskuju võtma ja MKM mitte lubama lollustel sündida!
Reisijate arv on kasvanud üldse paljudes väikestes peatustes.
Punkte lisandub muidugi selle eest, et Viljandis endiselt rongilt bussidele ümberistumiseks tuleb sõita bussijaama. Eraldi bussiga
Ja muide, Paala ülesõidu ja raudteejaama vahel ukerdavad sajad linnakodanikud üle uue raudtee, ülekäike pole. Kas siingi linna raudteevaenulikkuse ilming? Osalt kindlasti! Muidugi ka Edelaraudtee poolne hoolimatus. Sest raudtee käikuminemisest niipalju möödas, kuid ohtut ülekäiku pole suudetud teha. Tegelikult vähemalt kahte.
Võhma. Võhma vajab ühispeatust! Ja seda teemat arutatud, kuigi hetkel õigemaks ja lihtsamaks peetud vana bussijaama uuendamist. Tuleb siiski minna keerulisemat teed ja alustadaigasuguste vajalike ehitiste rajamist jaama juurde. Ja ruumi seal on.
Misa paremaks lähevad tingimused ja rohkem tuleb reisijaid, seda rohkem on lootust, et ka hilisemal ajal rong Türilt kaugemale sõidab...
Viimane pilt eriti lahe-kus tehtud hämaras kaks rongi??
VastaKustutaTänud, Pirtsu!
VastaKustutaTüril. Saabus just öine diisel.