ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

teisipäev, 3. juuli 2012

3. juuli 10225.


Näe, peaaegu nagu meie rongid! Eks otsin siia mõne pildi siis päris meie rongist.

http://www.postimees.ee/895384/vene-sodur-tappis-medvedevi-visiidi-eel-kaks-kuriili-saare-elanikku

Aga homsest peaks käiku minema Lehtse uued platvormid. Tänada pole siin kedagi, sest pole kiitustväärt ei EVR ega platvormide ehitajad. Vähe veel, tümitama peaks selle eest, et nii kaua jokutati ja inimesed pidid ukerdama vanal, lausa eluohtlikul platvormil ja eriti ohtlik see ratturitel või lapsevankriga. Tegemist absoluutselt kuritahtliku ükskõiksusega! Miski ei seganuks paar kelluäit mörti vana platvormi astmetele visata või uutele platedele ajutist kasutusluba andmast. Ja viimastel päevadel inimesed oodanud kahel platvormil, kuna pole suudetud tõkestada pääsu "keelatud" platvormidele, see aga toob kaasa rongide hilinemise, sest kuidas sa jätad maha. Aga sellega ma juba harjunud, EVR astub ikka samasse ämbrisse või reha otsa! Millal käib selline litakas, et õppust võetakse?  Ülesõitudel remondi perioodil küllaga valvureid, kuid lipukesega meest kiirusepiirangu ajaks ei saa kuidagi pandud. Jne, tohtult ohutust, nagu ütleks OLE, ainult tegelikult pole ohutusest lõhnagi. Ülemistel:
* Valgusfoorid nii määrdunud ja pirnid nõgised, et need enam ei paistagi!
* Pole piketiposte ega hoiatus- ehk kiirusepiirangu märke.
* Ei mingit audioteavitust. (Muide, Tartus olla olnud! Siis kui president sõitis - tuleb välja, et tegemist VIP-mögafonidega!?).


Või tegemist õppimisvõimetute inimestega? Igatahes äärmiselt häbiväärne!!!

Aga tulin mööda vanast depoost.



Samas majas ka restaureerimistöökoda. Vanad aknad-uksed saavad uue hingamise ja see omaette põnev maailm!




Depoos, Telliskivi 57 aga kohvik ammu avatud. "Kukeke" nazõvaetsja. Et omal ajal seal planjorkadel ja kohvil käidud, siis otsustasin külastada. Väga põnevad toidud paistavad olema, võtsin ühe kiluvõileiva ja kakao. Kuigi mulle isiklikult ei maitse vedelavõitu muna ja kilud olid vähevürtsikad (Tallinna kilusid vaja!?), siis see minu maitse probleem. Sest patt oleks norida, tegelikult väga mõnus suutäis oli ja kohvik ise tore, teenindusest rääkimata. Ja hea kui midagi head eestimaist pakutakse.

Pealegi, hea vedamise korral võib isegi rong mööda sõita...

Nagu sõidab ka Kohila jaamast. Saaks sellise majakese peatustesse ootekojaks, ossaaa poiss!!!




Ikka nalja ka! Tundub, et kui Sebe oleks saanud rongid endale, oleksime sattunud vihma käest räästa alla!?

Põhimõttelisi rikkumisi ei saa siin esineda.

Kas suu ei suitse, hr Pressiesindaja?  Ahjaa, nagu kirjas oli:

Ükski Sebe bussijuht, kellega Postimees sellel teemal rääkis, ei tahtnud seda teha avalikult ja oma nime all. «Inimesed kardavad,» selgitas üks. «Suitsunurgas kiruvad küll, aga tegelikult kardavad töökoha pärast.»

...siis muidugi, ausus toob ju probleemid kaasa....
Nüüd vähemalt selge, miks ei poliitikud, ei ametnikud taha ausalt rääkida ega vastata. Kardavad, nagu alluvadki...

Aga jah, pilk varvastelt üles!


Neljarealine Tartu maantee (kohatise kolmerealise asemel) on muidugi priiskamine. Ja ega RB rahade eest võiks ehitada raudtee Riisipere - Haapsalu - Rohulüla- Virtsu - Pärnu - Tartu. Võiks. Aga ega meil pole seda vaja, piisab sõiduvõimalusest Brüsselisse, peatusteta...

Muidugi, Kalev Härk võiks hea seista ka selle eest, et omal kodus asjad korras oleks. Tõsi, tegemist Valga linnapeaga, kuid ega Valgamaalgi üldiselt tehta muud kui arengukavasid ja vajalikke bussiliinegi ei suudeta käivitada.

Mina ei saagi aru, kas Jüri Mõisa arvamus pärit aastaid tagasi, sellest ajast kui kangesti tahtis ta kõiki Tallinnasse meelitada? Või ei ole ta ikka oma linnakeskse suhtumise vigadest aru saanud? Edu Valgjärve pole ja kui sinna matkale tulen, siis kindlasti külastan.


Mõne seoks küll punti ja viskaks üle Narva jõe... Eriti kui loed midagi sellist

Jorh, mitut linna sa ikka nägid seal?
Mis tead sina, sitavares, geograafiast?...
Muide, ega tänapäeval kihutavad rongid nii kiiresti, et ei näegi midagi. Ja ega konsultant ei pruugi raudteest õhkagi jagada, olulisem...mis?




Äksi kandis palju vaatamisväärset ja kui siin keegi arvas, et ERM-i koht ikka linnas, siis ei ole ma sellega ikkagi nõus. Sest hulganisti pisikesi asju annavad asjale õige vürtsi ja väärtuse.
http://www.vooremaa.ee/contents.php?cid=1023192

Ka sellised:
 http://www.maaleht.ee/news/uudised/elu/elistveres-saab-loomi-vaadata-ka-oosel.d?id=64628752

Aga näe, Pullerits ajab kägu!

 http://www.ohtuleht.ee/483248

Ega jalgrattasõit poleks paha, kuid jalgpallil piisavalt pooldajaid ja seega pole see raharaiskamine. Ja euroopa jalgpall ei tekita vägivalda, küll aga ameerika jalgpall kasvatab alaväärsuskomplekse jne. Pealegi , jalgpallihuligaanid pole sündinud jalgpallist, vaid haigest ühiskonnast ja alaväärsuskompleksidest. Sarnaselt peksjatega Pühajärvel, Palamusel või Pärnus, ei küüni nende maailmapilt kaugemale oma arusaamisest "vägilastest"...

Ahjaa, täna mainis üks vedurijuht, et ükspäev oli kobras rongi alla jäänud. Vaat nii! Igasusused antsude jutud, et raudtee ei mõjuta loodust, on tühipaljas pläme!
Nii võib karta, et ka RB III ei too meile niivõrd kasu kui kahju...

Ja ikka siin-seal küllaga neid, kes neljarealist Tartu maanteed soovivad, mõistmata, et see on materjalide ja raha raiskamine. Sõitsin mööda Via Balticat ja liiklus oli sujuv ning ohutu. Ainult mõned ajudeta rullnokad ujusid mingi aeg kuskilt välja ja hakkasid sõeluma.
Normaalne rongiühendus koos bussidega Tartusse;
rullnokad lubadeta jätta;
riigiametnikel kohustus linnade vahel sõita ühistranspordiga 
lisada tublist jalgrattateid - ja olekski Tartu maanteel hulga vähem autosid!

Jääb kulutamata raha ja hoopiski riik teeniks seda juurde! Edelaraudtee ja Sebe ja kes teab kes veel pealekauba. Muidugi eeldusel, et reisijatel ikka inimlikud reisitingimused on ja bussijuhid puhanud ja rongijuhid palka saavad ja...




Ja bussid ja rongid omavahel seotud ja auto rahumeeli koju võiks jätta...


Naljakas on aga pidevalt lugeda arvamusi, kus soovitakse või arvatakse, et RB III puhul (kui see projekt õnnetuseks õnnestub, sest meil surutakse asju ikka iga hinna eest läbi nagu ERM ja muudki)) rong Pärnus ei peaks peatuma! Kuskohast tuleb selline ... ma ei oskagi nimetada, mis mõtlemine? Kas siis Pärnusse suvitama ei saa peale eestlaste ka välismaalased? Nii et viska pall nurka ja istu kodus? Ja keegi ei tohi kuurortlinnale rahagi sisse tuua?



****************************************************

Ei tea, kas täna (4. juuli) Lehtses inimesed valel või õigel platvormil? Poleks mingi ime kui endiselt vanal, sest millegipärast on siiani platvorme käiku andes arvatud, et inimestele ilmutab püha vaim ja teatab, et uus plate käigus...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar