Taas siis üks reis. Omaette ladus kuigi aeganõudev, aga saab üle vaadata plussid ja miinused. Viimased enamasti ikka ametnike viletsast tööst ja poliitikute puudulikust arusaamadest tulenev. Liin 333 sealhulgas ehk et see on liiga vähene kadunud rongiliikluse asendusena, oleks vaja ka 3 x päevas Lelle - Järvakandi - Pärnu, mis siis aegade poolest erineks liinist 333. ja kiirliinina osaliselt ehk. Ettepanek ka ammu tehtud, aga loomulikult p... saadetud! Kuigi sinna peaks pigem poliitikud saatma!
Teel muidugi tegi palju pilte ja nagu ikka, läbi akna sageli peegeldustega ja ka vildakad, viimasel hetkel tabatud jne. Aga siiski, Eestimaa ju ja sageli imeliste vaadetega.
Rapla jaamas üks väheseid asjalikuma lahendusega ekraane, kuigi neid peaks olema mitu, sh ka bussijuhtidele nähtav ning operatiivinfoga hilinemiste kohta ja ka remondi ning muu ennetava infoga. Nii palju on ametnikelt aga raske loota.
ja muidugi pole Rapla vald midagi teinud peale munade sügamise. Kui ikka nii palju aastaid on laiskust, rumalust ja ükskõiksust, ei saagi muud moodi "tituleerida"!
Bussijaam on siia üle toomata. Ning aeg oleks ehk ka see koloss tagaplaanil maha lõhkuda, ruumi bussijaama jaoks siin siis küllaga. Isegi peatuste nimesid pole suudetud siiani muuta, mingi äraspidise arusaama tõttu või toodi see lihtsalt ettekäändeks laiskuse õigustamiseks. Jutt sellest, et siinne peatus peaks olema RAPLA JAAM ja tee otsas peatus RAPLA JAAMATEE. See pidavat inimesed segadusse ajama!? No tule taevas appi ja anna natukenegi mõistust!
Bussijaam on siia üle toomata. Ning aeg oleks ehk ka see koloss tagaplaanil maha lõhkuda, ruumi bussijaama jaoks siin siis küllaga. Isegi peatuste nimesid pole suudetud siiani muuta, mingi äraspidise arusaama tõttu või toodi see lihtsalt ettekäändeks laiskuse õigustamiseks. Jutt sellest, et siinne peatus peaks olema RAPLA JAAM ja tee otsas peatus RAPLA JAAMATEE. See pidavat inimesed segadusse ajama!? No tule taevas appi ja anna natukenegi mõistust!
Ka autod pargivad endiselt seal teeäärsel real, aga busse on juba tänagi vahel rohkem kui ukse ees ruumi. Selleski osas pole ei keelumärke ega mingit korda.
Tasuta transporti siin pole ja varsti pole enam kuskil tänu aferistidele valitsuses.
Kehtna suunas on hea rattatee ja kohati ka üsna head alleed.
Kehtna vald on aga imekombel siia saanud isegi pingi paigaldatud! Kuid ka siin ei ole siiani peatuse nimeks saanud Lelle JAAM.
Eidapere. Üks kahest heast variandist RB asemel (kirjutasin pikemalt Vändra postituses) tähendaks, et Tallinn - Riia, kordades odavamalt ja mõttekamalt, võiks kulgeda trassil, mis peale Eidaperet muutuks praegusega võrreldes, edasi siis Vändra peale ja läbi Tori ning Sindi.
Pole juhtunud midagi kuulma aga Eidapere koolist? Kui siia paljud lapsed mujalt tulnud, siis kuidas see täna laabub?
Õiglane teiste koolide suhtes või väikese koha lõplik väljasuretamine?
Eidapere kooli ähvardab sulgemine juba aastaid. Sellest sosistatakse volikogu tagatubades ja seda peljatakse kooli koridorides. Aastavahetuse eel muutusid sosinad valjuks aruteluks. Järgmisel kuul selgub kooli saatus – kas uuest õppeaastast lähevad uksed kinni või mitte.
„Minu jaoks pole küsimus, kas see kool sulgub, vaid millal,” ütles Kehtna vallavanem Tanel Viks kooli tuleviku arutamiseks kokku kutsutud rahvakoosolekul.Kooli väikeses saalis on peaaegu kõik toolid hõivatud, samal ajal kui järjekord ukse taga ei paista lõppevat. Paar korda tuleb korraldajatel kõrval asuvast suurest saalist toole juurdegi tuua ning saalisviibijad nihutavad end tihedamalt kokku, et mõned tooliread veel ruumi mahutada. Kuulajate ees seisavad vallavalitsuse esindajad, kes püüavad selgitada, miks kooli sulgemise küsimus täna laual on. Sõnavõtte saadavad saalisviibijate pahased ohked.
„Eidaperest on viimaste aastatega kadunud kõik teenused, mis ühes asulas olema peaksid. Kool, lasteaed, rahvamaja ja raamatukogu on ainsad, mis veel on jäänud. See oleks ühe piirkonna lõplik väljasuretamine,” tõdeb kooli direktor Riina Tomingas. Piirkond on jäänud ilma....
https://sonumid.ee/2023/01/11/eidapere-kooli-ahvardab-sulgemine/
Artikkel muidugi tasuline, kuigi vana, jaanuarikuust. See näitab ka meie meedia ahnusest, mitte missioonitundest kõik ära, sest artiklite lugemise eest peab MITU KORDA maksma. Reklaami maksame juba nagunii kinni?
Spaa?
Tootsist on ka liiniga 333 sõitjaid, aga kui mõttekas on just rongi asendava bussi saatmine asulasse sisse, kuhu ka rong ei sõitnud? Muutes sellega sõiduaja tunduvalt pikemaks.
Milline iganes laager või siis gruppide jaoks toimiv ettevõte - kas toimiks paremini, kui rongid siin sõidaks ja peatuks? Ikka uuel trassil, maksimaalselt ukse ees?
Ja kuskil võiks raudtee ehk planeerida samale trassile, kus täna maantee? Ehk siis panna kõrvuti toimima, kui ruumi on?
Raekülas on foore nii et tapab ja muidugi mitte jalakäija huve silmas pidades. Mul oli ümberistumiseks aega väikese varuga ehk 9 minutit. Nupule vajutatud, seisid vahepeal ka autod, aga mulle tuli roheliseks läks hoopis hiljem. Seega, kui buss tuleb plaani järgi, jõuab, aga kui hilineb?
Ja ümberistumine vist kogemata sobimas, tagasiteel seda ei juhtunud. Kas Pärnumaa ÜTK taipab oma "viga" ja kaotab selle jama nii et peaks ikak tunnikese järgmist bussi ootama?
Ja ümberistumine vist kogemata sobimas, tagasiteel seda ei juhtunud. Kas Pärnumaa ÜTK taipab oma "viga" ja kaotab selle jama nii et peaks ikak tunnikese järgmist bussi ootama?
Siin oli rongipeatus.
Huvitav, kas ehk siin on ESIMENE BUSSIPEATUS EESTIS, KUHI TEKIVAD TÕELISED, INIMESTELE MÕELDUD OOTEPAVILJONID? Mina pakun 100% kindel olles, et ei teki!
Rail Baltic on planeeritud nii, et lätlastest puhkajad saavad perega peatuse otse Lottemaa väravas? Nalja teete, see on ju kaubaliiklusele planeeritud raudtee miljardite eest, mis te konnad köhite üldse?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar