Blogiarhiiv

kolmapäev, 19. oktoober 2022

Rail Baltic Estonia - kas 3 375 eurot per kärss + lisa tagab kompetentsuse?

 


Rail Baltic Estonia tööandjana

Lisaks suurepärasele kollektiivile ja õdusale töökeskkonnale, pakub Rail Baltic Estonia oma töötajatele konkurentsivõimelist palka, huvitavat ja väljakutseterohket tööd, spordi- ja tervisetoetust, erinevaid kompensatsioone, koolitusi ning ühisüritusi.


2022 aasta III kvartalis kuulus RAIL BALTIC ESTONIA OÜ meeskonda 68 töötajat, kellele maksti hinnanguliselt keskmist brutotöötasu 3 375 EUR/kuus.

Aasta lõikes saab töötaja ühes kuus keskmiselt palka 3 485 EUR ja teeb sealjuures käivet ettevõttele keskmiselt 31 EUR. Tööjõukulude osakaal käibest moodustab keskmiselt 14396 protsenti.
 
236 980 eurot iga kuu saamatuse ja maksumaksja pügamise ning loodusvarade hävitamise eest?

Neeme Sihv
Tänapäeval saavad kurjategijad oma kuritegusid põhjendada lobeda jutuga, mis sisaldab demagoogiat ja valesid?
Kiirus 160 km/h on piisav kiirus ääremaal, teine asi on Leedust kaugemal, kus suureneb elanike arv piirkondades. Ohutus on tagatav ka väiksema
kiirusega raudteel.
Keskkonnamõju sõltub paljustki ja RB projekt on koostatud vastupidiselt - igati loodusvarasid raiskav ja keskkonda koormav. Nii piisaks valdavalt üherajalisest raudteest ning viadukte versus samatasapinnalised turvalised ülesõidud on teine märksõna.
Samuti on keskkonnale koormavam eraldiasuv trass versus raudtee kulgemine Pärnu - Ikla maanteega KOOS. Inimestest möödasõitmisest ma ei hakka praegu rääkimagi.
Nii et valetate ja vassite kuidas jaksate? Muide, mitmest rongipaarist ööpäevas on kaheteelisel raudteel elektrifitseerimine otstarbekas? Teie peaksite vastust ju teadma?
28

  • Rail Baltic Estonia
    Neeme Sihv me muidugi hindame vedurijuhte, sealhulgas endisi, väga kõrgelt, kuid me ei hinda isikuid, kes erialast raudtee projekteerimisse/ehitamisse puutuvat ekspertiisi ja kogemust omamata kipuvad teisi kurjategijateks tembeldama. Niisuguste isikutega pole meil õnneks või kahjuks rääkida millestki❗
    11

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia eks ta ole. Kui raha võetakse teiste taskust mittetoimiva asja ehitamiseks.....
      Ja ega ma ei eeldanudki, et järsku ausalt vigu tunnistatakse!
      4

    • Rail Baltic Estonia
      Neeme Sihv milliste taristuprojektide juures olete osalenud? Nt projektijuhi või insenerina? Vahest on teil kogemusi keskkonnamõjude hindamiste läbi viimisel?
      Me oleme teid juba varasemalt ju kandideerima kutsunud, et tuleksite meile appi asju õigesti tegema. Me ei ole endiselt teie CV-d saanud. Palun saatke see info@rbe.ee 🙂
      4

    • Neeme Sihv
      Näiteks aitasin muuta ära kümmekonna peatuste asukohad Eesti Raudteel ja mitte ükski otsus ei osutunud valeks!
      Rohuküla raudtee potentsiaali tõin mina välja, ka need küljed, mis isegi tasuvusanalüüsis ära unustati. Kitseküla peatus ehitati valele kohale, Lilleküla jäeti ehitamata. Jälle aeg näitas, et mina ei eksinud. Nii et piisavalt ja hästi.
      Aga ei pea isegi osalema, piisab jälgida seda, kuidas asju valesti organiseeritakse. RB planeerimist alustati kaubaraudteena, siis avastati maavanemate viibimisel Skandinaavias, et peaks reisirongidki lisama (kuigi väitsin seda ennegi). seejärel veeti OV inimesi Soome ja lisandus kohaliku liikluse mõte. Tulemuseks on siis täieõiguslik rongiliiklus, aga reisijatele sobimatu ja VASTU IGASUGUST LOGISTIKA LOOGIKAT Nt sõidad ainukesest asulapeatusest Järvakandist kiiresti Ülemistele ja mujale Tallinnas minnes kaotad kogu võidetud aja?
      Keskkonnast on teadmisi üksjagu. Paraku ei saa osaleda töös kuskil, kus ei suudeta ausaid vastuseid anda.
      Kui mitu rongipaari muudab kaheteelise raudtee elektrifitseerimise otstarbekaks?
      3

    • Neeme Sihv
      Ahjaa, ülejäänud peatused Eesti Raudteel, mille asukohta EI MUUDETUD, on tänaseks näha, et ca 30 aastaks on kasutegur väike.
      2

    • Rail Baltic Estonia
      Neeme Sihv aitäh selle informatsiooni eest, kõik need väidetavad puudused, millele olete osutanud, on siiski ennekõike riigi rida ja meil ehitajate-arendajatena jäävad siinkohal käed lühikeseks. Ilmselt sobiks teile tõesti etemini mõni prominentne positsioon näiteks majandusministeeriumis. 👍
      4

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia mõistetav.
      Aga siin peitub ka vastus, miks ma ealeski ei kandideeriks. Ma ei saa teha tööd, kulutades asjata riigi või ettevõtte vara. Pole seda kunagi teinud.'
      2

    • Rail Baltic Estonia
      Neeme Sihv no ärge nüüd kartke, te olete juba nii palju suuri sõnu teinud, et miks ja kuidas peaks tegema. Siis saategi määrata, et asju tehtaks teie korrektse visiooni järgi! Patulugu, kui nii väärt visionäär riigi jaoks sedasi kaotsi läheks.
      2

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia kui te isegi ei saa aru, kui oluline on rongipeatuse asukoht, siis te iroonia on siin tõsiselt kurb asi! Suuri sõnu, kuigi tühje, ajavad RB juhid. Ja ikka palga eest....
      4

    • Triibuline Kurat
      Rail Baltic Estonia miks trass asulatest nii kaugelt mööda läheb. Keegi ei hakka sellega igapäev tööle sõitma.
      2

    • Rail Baltic Estonia
      Neeme Sihv kui te isegi nii elementaarsest asjast aru ei saa, et RBE juhid ei määranud ei trassikoridori ega rongipeatuste asukohti, siis millest siin enam rääkida!? Liiatigi ei selgitata seda teile esimest korda. 🤷
      2

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia südametunnistuseta teha ükskõik, mida tellitakse? Eesti loodusvarad ei pane muretsema, kallist välismaisest terasest rääkimata? Looduskeskkonna pooleks lõikamine?
      3

    • Rail Baltic Estonia
      Triibuline Kurat jah, on asulaid, mille südamest kohalik peatus jääb kaugele. Vastust tuleb otsida vast kunagisest planeerimisprotsessist ja sellest, et koheselt ei taibatud toona kohalikke peatusi perspektiivse võimalusena jõulisemalt kaardile paigutada ega nõuda. Võimalik, et sellisel juhul oleks ka raudteekoridor veidi teistsugune välja näinud.


      • (Mainin siia vahele, et see kommentaar on tõsiselt koomiline, kuigi anonüümne vastaja vist tundis ennast väga tõsise spetsialistina. Ah, et trass võinuks VEIDI teistsugune välja näha? Haha!)

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia Kallas oli transpordivolinik, seega tehti kõike pigem teadlikult. Sellest, kuidas peaks asulaid ja inimesi arvesse võtma, rääkisid sajad omavalitsustegelased jt.
      Ei taibatud? Kuidas küll nii vähe asjast jagati. Kas tõesti olid asja juures tänased RB meeskonna inimesed? Ma sain küll algusest peale aru, et ronge on vaja ikka inimestele. Põhimõtteliselt olid kõik nüansid teada, läbi aegade on reisijad ikka asulatest tulnud rongidele, mitte metsa vahelt. Näe, isegi Pärnu raudteel oli see üheks lõpu põhjuseks. Aga ei, ikka plaaniti raudteed mingi olematu kaubaveo jaoks. Praegusel raudteel oldi juba 20 milj tonniga aastas hädas, RB-l pidi ka 5 milj tonni olema hiigelsaavutus?
      2011.
      RB SISULINE ARUTELU
      EESTIMAABLOGI.BLOGSPOT.COM
      RB SISULINE ARUTELU
      RB SISULINE ARUTELU
      2

    • Neeme Sihv
      Rail Baltic Estonia vaid üks näide, aga selline suhtumine ja arusaam käib kogu trassi kohta.
      Valetamist ja hämamist siingi - meil on loodust tundvaid eksperte küllaga. Aga see selleks . 2 ERALDI trassi, VB ja RB, on iga loogikasuuna järgi mõjuvam kui üks! Seega pidanuks igal juhul trassid kõrvuti kulgema. Ja jutt ei ole ainult metsistest vaid kõikidest lindudest, loomadest ja putukatest, põhjaveest ning rabade süsinikuheitest rääkimata. Väga kahju, et jälle raha nimel RB Estonia nõustub tegema tööd, mida hoolivad ja teistega arvestada oskavad inimesed EI TEEKS!
      Formaalsuseks peetud suvetöö näitab RB oodatust suuremat keskkonnamõju
      ERR.EE
      Formaalsuseks peetud suvetöö näitab RB oodatust suuremat keskkonnamõju


  • Mart Joller
    mega aeglane - võrrelge mis kiirusega mujal maailmas rongid sõidavad

    • Rail Baltic Estonia
      Mart Joller ja siin ennist keegi ütles just, et liiga kiire. 🙂 Tegelikult on tegemist meie piirkonna jaoks optimaalse lahendusega. Kui projekteerimiskiirus vastaks kiirustele 250+ km/h, tuleks raudtee ehitamisel kasutada juba teisi standardeid. Lisaks oleks ka ehitamine märksa kallim.

      • Neeme Sihv
        Rail Baltic Estonia väga õige! V.a. see, et meie jaoks optimaalne. Lahendus on kordades kallim kui kuni 160 km/ üherealine raudtee, seega selge raiskamine.

      • Rail Baltic Estonia
        Neeme Sihv selleks, et raudtee suudaks lühematel distantsidel omada väga selget konkurentsieelist (lennuliikluse ja maanteetranspordiga) ning ei vananeks ka nt 50 aasta jooksul moraalselt, on mõistlik see teha kiirem kui 160km/h. Kui raudtee rajataks üherealine ja projektkiirusega 160km/h, tähendaks see keskmisi kiirusi ehk 130-140km/h kanti. Läbilaskevõime halveneks tuntavalt jne. Ühesõnaga - sellise taristu teenuseid oleks keeruline müüa. Sellist raudteed, liiatigi veel piiriülest, ei oleks täna enam mõtet rajada.
         
        (Ka siia lisaks vahele, et sellised loosungid, võivad kõlada asjalikult, aga tegelikult ei ütle see mitte midagi!)



      • Neeme Sihv
        Rail Baltic Estonia puhas vale!
        Konkurentsi jm vaadeldakse ka seoses ekanike arvuga ning seega ka maksumaksjate arvuga, et adi oleks jüukohane. Ääremaa ei vaja selliseud kiirusi, vastupidi, see on majanduse hukutamine!
        Konkurentsi kui sellist siin polegi, see on puhas väljamõeldis. Nii väikese reisijate arvuga Baltikumis, on siin mõttekas eelkõige regionaalsus, aga just selles ei anna RB midagi, tehes sisesõidud VÕIMATUKS!
        LÄBILASKEVÕIME aga saab tagada piisavalt, ka Keilast Pärnu suunase jaamade tihedusega ja äärmisel vajadusel üksikute kaheteeliste lõikudega.
        Selline mage demagoogia näitab muidugi kui lihtsalt loodate imimesi valedega petta. Väga inetu!

      • Rail Baltic Estonia
        Neeme Sihv aastaid tagasi, kui Elron nn porgandid liinile tõi, oli ilmselt teiesarnaseid "teadmamehi", kes ka raudteel suurt elulootust ei näinud, aga elu tõestas vastupidist. Selleks, et me poleks sarnases seisus, kus raudtee konkurentsivõime ühe või teise säärase puuduse pärast kannataks, tuleb ehitada korralik, tänapäevastele standarditele vastav raudtee, mis suudaks ka tulevikuvajadusi pisutki ennetada. Rail Baltica hakkab ühendama Baltimaade pealinnu, kiirused ja valitud standard on asjakohased.
        Ja olgem ikka siis siin lugejate vastu ausad - te ei ole raudtee projekteerimise ega tehniliste aspektidega spetsialisti tasandil tuttav. Kaugel sellest. See, et te üleüldse julgete seda kasvõi moka otsast väita siin, on ainus vale. Samahästi tuleks siis lasta bussijuhid maanteid projekteerima või proviisorid inimesi opereerima. Ei näe kätemerd, kes selliste arengute poolt oleks. Aitab nüüd
      • Neeme Sihv
        Rail Baltic Estonia sel ajal kui osteti 18 diislit, olin ma teistpidi teadmamees ja nägin teistpidi. Ning korduvalt ütlesin, et on vaja ROHKEM, minim 23-24.
        Nii et ehk enne mõtleks, kui suudate? Küsiks viisakalt, kes ja milline teadmamees olen?
        Vähe sellest, kes Eestis näeb enim tulevikku raudteel? SEALHULGAS Haapsallu?
        Vägagi tuttav olen. Asju projekteeritakse ikka vajalikus MAHUS ja vaadatakse suurt pilti, mitte ei raisata. RB rahade eest saaks 3 SAMA PIKKA RAUDTEED!!!
        Kui te ise ei tea logistikast midagi, siis anonüümselt võite ju iba ajada, aga häbi peaks küll olema.

Ja veel, paraku tean piisavalt ka bussiliiklusest ja paljud bussijuhidki rohkem kui ametnikud. Kõik bussiliikluse muudatused, mida on õnnestunud mul läbi suruda, toimivad. Küll aga ei väida ma, et peaks maanteid projekteerima, aga peaks sõna võtma küll, kui samamoodi maksumaksjate taskutest varastatakse ja paljud muud olulised asjad tegemata jäävad. Esmalt võite aga alustada kasvõi Osooni vaatamisest ja Eesti Looduse lugemisest, võib olla miski hakkab lülgegi loodusvarade jm koha pealt?
Proviisorid on muide hea näide, sest tänu aferistidele on seski vallas Eesti konkurentsi ammu tapnud ja apteeke liiga palju nagu ka tanklaid ja marketeid. Seega, tehke koolitus ja ma võin teile piisavalt õpetada, kuidas kujunevad hinnad jms. Opereerima haigeid siiski ei õpeta, kuid hinnad kõrgeks ja palgad madalaks aeti küll reformi vussikeeramisega.

Loomulikult ei taga ükski palk kompetentsust, aga kurb on tõdeda, et iga kuu läheb maksumaksja taskust neile ainüksi palkadeks üüratu summa! Ja mida saad vastu? Tühjenevad taskud, vaesuvad muud valdkonnad ning vastused nagu siingi!

Hea asja nimel olen ma nõus rohkemgi makse maksma, kuid ei tohiks maksta sentigi inimestele, kes kõige vähematki ei tea logistikast, loodusest, keskkonnast? Puudub isegi oskus ja teadmised vastata kõige lihtsamatele küsimustele!

Ja suhtlemine? Ajab mindki emotsionaalseks, sest minu jkaoks on töötegemine tõsine asi! Ja mitte keegi ei tohi tunda uhkust selle üle, kuidas tööd tehakse rahvast, riiki ja loodust röövides!

*****************

 
Kas tõesti peaksin sinna tööle miname? Ei, sest ma ajan läbi kasvõi kuidagimoodi, aga ma ei varasta! Ei tööandjalt, ei riigilt, ei kelleltki!

Aga see pole veel kõik. On ka "eksperte" mujalgi ja üsna tragikoomiline on nendegi "ekspertarvamusi" lugeda. Kõige hullem ongi see, kui ka aastate jooksul ei kogune teragi tarkust ega teadmisi ja nii lahmitakse vist lõputult! Küürakat parandab ainult haud, aga kindlasti ei tohi jätta nende "tarkused" ilma kommentaarideta avalikkuse etet. Sest seda enam võib leiduda neid, kes ka nii arvavadki ja targemaks ei saa...

Komm RB teema juurest:

Raul Rannaste
Haapsalu tupikraudtee ei maksa miljardeid, ikka natuke vähem. Mõni aeg tagasi öeldi hinnaks vist 70 mln 😉 Aga mingid veidrad tupikliinid nagu nt liin null elanikuga (!) Koidula külla tuleks ära lõpetada küll. Haapsalu on samast ooperist.


  • Neeme Sihv
    Raul Rannaste kurb on lugeda aferistide demagoogiat! Enne millegi üle nii "analüütiliselt põhjendatud " arvamusavaldust võik natukenegi silmad ja meeled avada, ning teadmisi koguda.
    Töötad keskkonnainvesteeringute keskuses? Siis peaks küsima, kuidas küll maksumaksjate rahast palga välja teenid? Või Isamaa erakonnas? Siis pole küsida midagi, sest ses erakonnas on huvitav arusaamad ehk et "ühistransport kujundada vastavalt inimeste tegelikele vajadustele" tähendab nende arusaama järgi ühistranspordi kaotamist ja autostumist!?








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar