Nautisin
kolamist. Ja kui aus olla, siis on see päev olnud mul üks ilusamaid
bussisõidupildistamise päevi. See pole alati lihtne, küll võivad olla
aknad mustad, peegeldused segamas, rappumine, vähe aega suumi
muutmiseks, ees nurga tagant välja vupsava millegi tabamine (eriti
keeruline, kui ei saa esipingil istuda, sest mõned bussijuhid siiani
blokeerivad seda), viltused tabamised jne. Aga kindlasti on see omaette
kogemus kui tajud, et iga hetk võib olla uus eriline ilu!
Teises postituses kirjutasin aga vajadusest uute bussipeatuste Jõgeva Kesk, Jõgeva Tähe ja Jõgeva Alevikutee peatuste järele, mis just selle suuna sõitjatele oluline.
Kui
ka osa busse olid tühjad, siis see Mustvee liin tundub üsna populaarne.
Miks tühjad? Needki põhjused on teada ja igal kellaajal igas suunas ei
saagi loota massi sõitjaid. Kuid nagu eelmises loos kirjutasin, kõike
saab paremaks muuta. Kui oma tööd hästi teha.
Ja
kui pilt jääbki vahel uduseks või on "kaadrist väljas", siis ikkagi
jätan need mõnikord alles. Sest selles on minu jaoks emotsioon, teiste
jaoks seda olla ei pruugi.
Metsaaluse
peatust on ümber tehtud küll ja nähtavus nüüd parem, aga kiirendusrada
oleks siia siiski vaja, Jõgeva suunas. Kui seda nõutak sama
valjuhäälselt kui 4-realisi maanteid, siis võiks see ehk isegi juhtuda.
Aga on ju kurb, kui kuskil pannakse miljonid huugama ja tohutud
loodusvarad samuti, teisal ei suudeta isegi natukene kulutada.
Bussipeatuste putkad on aga siingi samasugused käkerdised nagu mujjal. Justnagu ei suudaks eestlane midagi asjalikku teha, paremini. Häbi on.
Bussipeatuste putkad on aga siingi samasugused käkerdised nagu mujjal. Justnagu ei suudaks eestlane midagi asjalikku teha, paremini. Häbi on.
Igatahes
on paljud tabatud hetked minu jaoks saavutus, külmavärinad tulevad
isegi endal peale neid vaadates. Mitte et mina oleks osav vaid et
Eestimaa on lihtsalt imeline! Imeline ilu võib olla ju tegelikult ka
tavalistes fotodes.
Aga
ka siin ei ole siiani bussipeatust Laitse Mägi vm nimega. Miks krt
peaks siia kõmpima kuskilt eemalt? MKM ja paljud teisedki peavad õigeks
seda, et bussijuht ei tohi olla otsustaja, kus reisija heaks
nõudepeatust teha. Ajatakse möggga mingist ohutusest, kui samas
kilomeetreid mööda teeveert lonkimine pole sugugi ohutuim variant?
Mitte
kõik bussid ei sõida otseimat teed. Ja kuigi vahel oleks see väga
vajalik, siis peab ometi arvestama ka teelt kõrvale jäävate kohtadega.
Ning väike ajakadu ei tee ju ka midagi hullu? Kõik oleneb ka ajast,
hommikused ja õhtused tippajad vast kõige olulisemad, tagamaks ka
kiireid otseliine, päeval on põige vähemmõjuv.
Igasugused
katusealused on muidugi tänuväärt asjad ja mitte ainult matkajatele
vaid ka autosõitjatele, kui tahtmine peatust teha.
Peaks üks kord ka Tormas ära käima. Ehk ka vähem koonerdada ja Glämpingute külas ööbima?
Kui
jõuan, teen vahel eesolevast mitu pilti. Nii ka siin, esimene jäi
uduseks, teine kenasti terav. Vasakul särav "progress". Post, mille
juhtmetes voolab kallis elektrivool.
Kaasaegseid bussipeatuste silte ei näe aga siiani mitte kuskil.
Jõuangi
Mustveesse ja naera puruks, kaart asub ikka vana koha peal, kus
peatudagi ei saa. Ehk siis kui midagi paigaldati vareste ja koerte
jaoks, siis see sinna ka jääb. Raha kulutati, aga ajudeta olevuste
poolt....
Muidugi peaks siia hoopis bussipeatuse tegema, sest on ka imelik, et suure tee ristmiku juures pole peatust?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar