Balti jaamas liiklus õige tihedaks läinud, Kagu-Eestist aga siia sõita polegi nii lihtne - kaks hädist rongikest päevas! Kohalikud võimurid ei julge ükski vastata, miks ei nõuta rongiliikluse tihendamist. Miks? Sest ollakse vastu ja ÜT vastu üldse, palgasaamist ega -tõstmist see ju ei sega!
Aga vaataks hoopis Lõunalehte!
Artikkel muidugi veidi segane, sest tõepoolest, millisest bussist jutt? Kas "isikuandmete kaitse" ei lase taas kirja panna ka peatust, millest asi alguse saanud? Nii on raske ka midagi kommenteerida.
Muus osas aga asi selgem. Kindlasti pole muidugi peatus.ee siiani ennast paremaks muuta suutnud, nii pole ka ime, kui midagi valesti vaadataksegi. Naljakas on aga tõesti taksoteenus, sest milleks taksod, mida pole?
Muus osas aga asi selgem. Kindlasti pole muidugi peatus.ee siiani ennast paremaks muuta suutnud, nii pole ka ime, kui midagi valesti vaadataksegi. Naljakas on aga tõesti taksoteenus, sest milleks taksod, mida pole?
Veidi see lugu teeb siiski mingis mõttes ÜTK-le ülekohut. On nagu lugu, aga ei ole ka! Loomulikult, kommertsliinide puhul otsustab vedaja ise, mida teeb. Suvise ja talvise sõiduplaani erinevus rongidel on aga ka asi, mida olla ei tohiks. Ja üldse, ma oleks hoopis Janar Kotkase asemel küsinud, miks ümberkaudsetest küladest siian bussid pole rongidega ühendatud, ei vii neid otse raudteejaama ja rongide ajaks? See, et kohalikud poliitkäkerdised ei suuda rongiteemat hallata on muidugi omaette ooper!
Siiani pole isegi jaamas asuva bussipeatuse nime konkreetseks muudetud - Põlva Jaam. Rääkimata, et sinna päevas hulgim busse sõidaks ja nende liininimetuses oleks see peatus ka info täpsuse mõttes kirjas. Rongi ja bussi üksteist dubleerivaks pidada ka päris ei saa, sest asju ei saa vaadata vaid Põlva seisukohast - antud ajal rong teeb kõik peatused, buss praktiliselt ei ühtegi.
Siiani pole isegi jaamas asuva bussipeatuse nime konkreetseks muudetud - Põlva Jaam. Rääkimata, et sinna päevas hulgim busse sõidaks ja nende liininimetuses oleks see peatus ka info täpsuse mõttes kirjas. Rongi ja bussi üksteist dubleerivaks pidada ka päris ei saa, sest asju ei saa vaadata vaid Põlva seisukohast - antud ajal rong teeb kõik peatused, buss praktiliselt ei ühtegi.
Ning muide, kui vaadata seda rongi ja bussi, siis teisest küljest saaks võrukad ka soovi korral Kuustes rongile ümber istuda. Aga mis koht on Kuuste ja kas rong sealkandis ka peatub? Bussipeatus ei ole küll siiani perrooni kõrvale üle toodud, see on kivi Kambja valla aeda ja ei ole see teema neid ka huvitanud, korduvast küsimisest hoolimata. Kui rongipeatuse nimi on Vana-Kuuste siis Kuuste bussipeatuse puhul peaks olema nimeks Vana-Kuuste Jaam? Milles seisneb siin keerukus, et vallas sellest aru ei saada? Muidugi on bussipeatuse ületoomine mitte ainult valla asi, ka Transpordiamet ei saa siin oma tööga hakkama.
See kõik aga ei tähenda, et ÜTK teeks oma tööd hästi. Ei tee, kaugeltki ei tee. Siiani pole Põlva - Tartu busse suudetud ühendada rongidega Tartu jaamas. Pole ka oma lävepaku juures kuude ja aastate viisi midagi paremaks muutunud ja eks see tulene ka Rõigase jt kohalike poliitikute vastuseisust. Nagu Kuldar Leiski ütles, andke meile maanteridasid kamaluga juurde, saagu Tartust Põlva/Võru suunal maantee kui lennuväli...
Aga mis on ikkagi põhjuseks, miks ÜTK ei saa oma tööga hakkama ja miks poliitikud, kes vast kõik 100%-liselt lubanud kohalikku elu edendada, ei huvitu ega püüagi koostööd teha? Huvitav nüüd muidugi vaadata, kui võimule jõuab Pimedate Ööde Valitsus ja sotsid saavad majandusministri koha. Olen 99,9% kindel, et bussiliikluses ei tee Sikkut mitte midagi paremuse poole, seda enam, et vavevalt, et ta majandusest üldse midagi jagab. ÜT tähendab ju ka keskkonnahoidu, aga kui seda hakkab juhtima mees, kes ka pole oma vallas bussiliiklust arendanud...
Samal ajal Võru raudteel - EVR võtab jaamade kõrvalteid üles, seega hoolimata vajadusest sealkandis tihe rööbasbusside liiklus käivitada, lähevad asjad vaid halvemuse poole!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar