Laupäev, 2. oktoober 2021
Kallastelt Tallinna Tartu kaudu.
Ja
 nii ongi. Pole Mustveesse palju maad, aga sisuliselt puudub Alatskivil 
ja Kallastel ühendus Tallinnaga. Mitte mingilgi moel ei saa normaalseks 
pidada sõitu Tartu kaudu, eriti veel seetõttu, et bussid ei sõida Tartu 
jaamanigi. Pakkusin siin, et vähemalt 4x päevas peaks sõitma Alatskivi -
 Kallaste - Jõgeva bussiliin, tegelikult võiks see tihedaminigi sõita? 
On täiesti ebanormaalne seegi täna, et Kallastelt väljuvad bussid 
hommikul, hilisem peale kl 7 ja järgmine alles kl 15. 45, veel üks sel 
ajal ja kõik! Nädalavahetusel asi veel nutusem, muide, P sõidab ka 
Mustveest Jõgevale vaid üks buss. See on uskumatu ajal, kus Jüri Ratas 
aina hoopleb, kui väga nad ühistranspordist ja inimestest hoolivad, 
tegelikkus on aga kohati lausa katastroofiline. Miks Peipsiääre 
vallavalitsus veel nii möku on?
Muidugi, veel parem oleks kui liinid alustaks Tartust ja sõidaks Koosa
 ja ka Varnja kaudu, sõitjaid jätkuks terve liini ulatuses väga 
erinevatele lõikudele. Bussid on sõitmiseks, mitte lühikeste otste 
tilgutamiseks. Kuigi Koosa on vast selleks piiriks, kustkaudu tasub veel
 tartu kaudu sõita, kuigi Palamuse kaudu saaks igal juhul Jõgevale 
kiiremini, sealt siis Tallinna.
Muidugi oleks väga hea ka Kallaste - Alatskivi - Tabivere Jaam bussiliin, aga siin võib teele jääva hõredama asustuse tõttu vähem sõitjaid olla. Ning siiani ju ükski kiirrong Tabiveres ei peatu. Kui see aga väheperspektiivikas, saab sõita läbi Palamuse Jõgevale ja siin peaks perspektiivi olema? Vaja vaid bussiliine Jõgeva - Palamuse pikendada.
 Muidugi oleks väga hea ka Kallaste - Alatskivi - Tabivere Jaam bussiliin, aga siin võib teele jääva hõredama asustuse tõttu vähem sõitjaid olla. Ning siiani ju ükski kiirrong Tabiveres ei peatu. Kui see aga väheperspektiivikas, saab sõita läbi Palamuse Jõgevale ja siin peaks perspektiivi olema? Vaja vaid bussiliine Jõgeva - Palamuse pikendada.
Jätkuvalt nautisin aga sügisvärve. 
Iga pilti teravaks siiski ei saanud, aga ikkagi on see puude värvierinevus nii äge! 
Pargi & Sõida Eesti moodi! 
Ja sõitjaid siinkandis on, eriti suvel muidugi. Aga oleks veel rohkem, kui bussiliikluse saaks heale tasemele. 
Bussipeatuse ootekoda? 
Siitkaudu
 linnasõitmisel sai väga hästi aimu, et Tartus soovitakse erinevatesse 
kohtadesse saada. Millal seda aga ametnikud taipama hakkavad? 
Hm,
 siinpool siis sotsid oma plakati üles pannud. Pole neist kedagi 
võimalik usaldada, kuigi mõnigi neist peab ennast suureks ühistranspordi
 spetsiks. Tegelikkuses aga ei julge isegi vastata! 
Isamaa aga bravuuritseb?  
Busse
 aga nagu ikka, tartus palju näha. Ühistranspordi radu vist küll ei ole 
ja räägitakse, et ei saa hästi busse kesklinnas sõitma ja peatuma panna.
 muidugi, aastaid ju keskendutud vaid autodele ning lähitulevik ähvadab 
kesklinna hoopis umbe ajada. 
Rongile ma veel ei läinud, küll aga vaatama rattatunneleid. Lõpuks on need valmis saamas. 
Huvitav,
 kas päise päeva ajal jäävad vaid osa tulesid põlema, tunnelite 
pimedamas osas? Või on nagu ikka, keeruline automaatika, kuid 
säästmisele pole mõeldud? Mis sest, et tegu säästlike lampidega, 
ilmaasjata ei peaks ükski põlema. 
Päris vingelt aga tehtud küll. 
Üks hea asi on siin juures veel - nüüd saavad bussid lihtsamalt jaama sisse pöörata, sest pöörded igas suunas lubatud. 
Muidugi, fooride mõttekus on küsitav, sest punane tuli on ju nõrkadele.... 
Muidugi
 tuleb siin tehtu ümber teha, sest senise linnavõimu vastuseisu tõttu 
maakonnaliinide bussipeatust siia ei tehtud. Aga on siinne teeäärne vist
 ainuke võimalus teha? Peatuma ei pea hakkama ju üks buss korraga vaid 
hoopis rohkem. Tulevikuperspektiivis muidgi kaubateede asemele 
bussijaama vaja, sest kui linnasüda umbe lüüakse, kaob bussijaama mõte 
seal aina enam ära, maakonnaliinid peavad hakkama teistes kesklinna 
peatustes peatuma. 
Ehk ka siia õnnestuks mõni bussitasku teha? 
Aga nood ju kindlasti ei tee? Isamaa olnud ikka (eeltasutud) bussiliikluse vastane. 
Üldse
 on huvitav, kui küsida mõnelt pooliitikult teatud küsimusi, siis kaob 
kohe huvi vastata. Miks ei ole ikka veel Tiksoja rongipeatust koos 
bussipeatuse ja parklaga? 
Kui Eesti Raudtee saanuks teha, nagu nemad soovisid, siis oleks siin rongile vist üle heinamaa saanud tulla.... 
Seoul - Frankfurt, Boeing 777, 34 000 jalga porgandist . 
Remondi ajal Ülemiste jaam porgandeid täis. 
Ja
 taas siis asendusbussile. Nagu ikka, tekitab selline olukord inimestes 
rohkem või vähem paanikat, Elroni kontoorast siin aga kedagi kohal pole.
 
Hea, et sõiduplaan vähemalt olemas. 
Bussid on, riiklikku bussifirmat aga pole... 
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar