Pühapäev, 6. oktoober 2019
Kallaste - Alatskivi
Kallaste - Tartu bussiga sõitsin Alatskivile. Selge on aga see, et 
üldiselt peaks siin bussid sõitma Tartust mitte Kallasteni vaid Mustvee 
kaudu Jõgevale. Vähe sellest, et Alatskivi ühendus Tallinnaga on 
olematu, peaks nii mõnigi bussiliin olema teisel suunal. Näiteks 
Kallaste - Alatskivi - Särgla - Pataste - Tabivere Jaam. Seda muidugi 
juhul kui asjapulgad nii kaugele jõuavad, et kiirrongid ka Tabiveres 
peatuks.
Kindlasti peab mõtlema ka Alatskivi - Kallaste - Kääpa - Jõgeva liinile.
 Seda enam, et kõvasti panustatakse Kääpal Kalevipoja muuseumi jm 
loomisel. Tuleb leida võimalused kahe kandi liinide ühildamiseks.
Praegu on eriti nadi, et Jõgevalt väljub üks buss 15. 35, 3 min enne 
Tallinnast rongi saabumist. No mida? Järgmine buss aga pea pool tundi 
peale rongi, kl 17.30. Hommikupoole Tallinnast tulles Kääpale üldse ei 
saa sõita.
Õnneks on vastassuunast parem, hommikul jõuab üpris täpselt Tallinna 
rongile. Õhtusel ajal tuleb siiski kõvasti oodata, vaid P saab napilt 
rongile.
Uskumatus kohas ohutussaareke. Isegi värviliste toigastega suhteliselt märkamatu! 
Sellisel päeval ei saanud jätta kasutamata võimalust sõita Alatskivile jalutama. 
Värskelt metsa harvendatud? 
Väga maitsev koorene sibulasupp kukeseentega. 
Haugikotletid. Puder siiski polnud minu jaoks hea valik. 
Väga suur käsitööpood. 
Pühapäev, 6. oktoober 2019
Kääpale ja tagasi.
Et pole kunagi Kääpal käinud, siis otsustasin selle sõidu ära teha. Et 
üksiti näha, kuidas liini kasutatakse. Sõitjaid oli, aga eks see sõltub 
ka pensipäevast. Paraku oleks vaja rohkemat, sest Kallaste ja Alatskivi 
ühendused (Tartuga välja arvatud)  on ääretult viletsad.
Selge
 on aga see, et üldiselt peaks siin bussid sõitma Tartust mitte 
Kallasteni vaid edasi Mustvee kaudu Jõgevale. Vähe sellest, kuna Alatskivi 
ühendus Tallinnaga on olematu, peaks nii mõnigi bussiliin olema teisel 
suunal. Näiteks Kallaste - Alatskivi - Särgla - Pataste - Tabivere Jaam.
 Seda muidugi juhul kui asjapulgad nii kaugele jõuavad, et kiirrongid ka
 Tabiveres peatuks.
Kindlasti peab 
mõtlema ka Alatskivi - Kallaste - Kääpa - Jõgeva liinile. Seda enam, et 
kõvasti panustatakse Kääpal Kalevipoja muuseumi jm loomisel. Tuleb leida
 võimalused kahe kandi liinide ühildamiseks.
Praegu
 on eriti nadi, et Jõgevalt väljub üks buss 15. 35, 3 min enne 
Tallinnast rongi saabumist. No mida? Järgmine buss aga pea pool tundi 
peale rongi, kl 17.30. Hommikupoole Tallinnast tulles Kääpale üldse ei 
saa sõita.
Õnneks on vastassuunast 
parem, hommikul jõuab üpris täpselt Tallinna rongile. Õhtusel ajal tuleb
 siiski kõvasti oodata, vaid P saab napilt rongile.
Lisaks peaks bussid Tartus alustama sel suunal raudteejaamast. Hommikul 
näiteks jõuab rong Tartusse 8.37, buss sõidab välja 8. 50. Ka teiste 
busside puhul pea sama lugu. Asi pole ju ainult Alatskivis, kuhu 
mõistlikum sõita Jõgevalt ja Tabiverest, vaid üldse liinile jäävates 
peatustes.
Hommikulgi saaks kenasti Alatskivi suunalt rongile, kui buss jaamani sõidaks. Paraku on aga Tartumaa ÜTK jaoks tegu vist metafüüsikaga või siis tahtliku tegevusetusega.
Hommikulgi saaks kenasti Alatskivi suunalt rongile, kui buss jaamani sõidaks. Paraku on aga Tartumaa ÜTK jaoks tegu vist metafüüsikaga või siis tahtliku tegevusetusega.
Kui kommertsvedajatel ei ole piisavalt reisijaid, siis peab riik vaatama mäe otsast alla ja midagi hakkama märkama. 
Saatsin kirja ka Jõgeva linnale, Mustvee vallale ja Jõgeva ÜTK-le. 
Viimaselt sain kiiresti vastuse, milles pole vastuseid ühelegi 
küsimusele. On vaid häma ja kõrvalehiilimine teemast. pole siis ka ime, 
et aastatega pole mitte midagi apremaks tehtud või et Jõgeva ÜTK Eestis 
PARIM tagantpoolt - kodulehel ei anta isegi infot sõiduplaanide 
muudatuste kohta. Muide, seda ei anna mitte mingil moel ka Jõgeva linn 
oma kodulehel!
Tere!
Aega on kulunud palju, et teha olulisi muudatusi. Aga ei midagi? Miks:
Liin 185 väljub 32 min peale rongi.
Liin 200 sõidab ära 12 min enne rongi.
Liinid 201 ja 210 sõidavad ära 3 min peale rongi.
Mustveest liin 207 saabub 5 min peale rongi.
Palamuselt seotus palju parem, saab vaid kiita! Aga Palamusele
Liin 191 väljub 1 min peale rongi.
Liin 180 väljub 3 min enne rongi.
Liin 234 väljub 7 min enne rongi.
Nii võib jätkatagi loetelu, olgu siis Põltsamaa, Kääpa või mis iganes suuna busside kohta.
Urmas Jaagant: kuidas eksperdist sai loll
Poliitikute eesmärk on viia ellu oma lubadusi, selleks on valijad neid 
valinud. Need lubadused on enamasti antud laest võetud andmete põhjal. 
Kes ikka enne valimisi hakkab raha kulutama uuringutele, et teada saada,
 kas mingit probleemi saab just selliselt lahendada või kas juba välja 
mõeldud lahenduse jaoks üldse leidub sobivat probleemi.
Asja selgitab värske Postimehe lugu! Just nii ongi! Ja mitte ainult 
poliitikute vaid ka paljude ametnike puhul. Nende puhul, kes oma tööga 
hakkama ei saa!
Ilm võrratu ja sama võrratu ka bussisõit, erinevad vaated, valguse muutumine jpm. 
Isegi kiivitajad veel kohal! 
Bussiakendest pildistades vahel vaid peegeldused jäävad segama. Aga emotsiooni see ei riku üldjuhul. 
Kalevipoja Koda avatakse tuleval aastal. Loodetavasti leitakse raha ka vana vallamaja remondiks? Et saaks ka kohapeal majutust? 
Taamal vihmapilved  muutsid taas valgusemängu.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar