Kiltsis on imehead võimalused Ühispeatuse ehitamiseks.
Ehitus aga venib ja vallapoolsetest plaanidest pole aimu!
Head võimalused ka Aegviidus.
Jalgrattureid jagub.
Vahel on näha siin-seal võimsaid puid mädanemas. Mis korralikul käsitöömehel muidugi silmad suureks ajaks...
Jätkub ka kutsusid sõitma!
Kahju vaid et suveniirimüüjad kohati igavlevad. Samas oleks Ühispeatustes tööd küllaga...
Nagu ka marjamüüjatel. Paraku pole seegi pilt Ühispeatustes tehtud.
Head võimalused ühispeatuseks ka Arukülas.
• Reisirongi kasutajate arv on Eestis viimastel aastatel püsinud suhteliselt stabiilsena, langedes veidi enam majanduslanguse mõjul 2009. aastal. Riik on algatanud märkimisväärsed investeeringud reisirongiteenuse kvaliteeti, soetades uusi elektri- ja diiselronge ning uuendades rongiooteplatvorme. Reisirongiliikluse dotatsioonid on püsinud suhteliselt stabiilsetena ning võrreldes bussitranspordi ja praamiliikluse toetustega märkimisväärselt tagasihoidlikumalt kasvanud. Hiljemalt uute reisirongide saabumisel tuleb üle vaadata reisirongiliikluse dotatsioonide tase, et maksimaalselt tulemuslikult kasutada ära uute rongide veovõime, uuendatud raudtee-taristu läbilaskevõime ja sellega seonduvad logistilised võimalused. Oluline on ka rongiliikluse senisest parem sidumine muu ühistranspordivõrguga.
VastaKustuta• Raudteetranspordi arendamiseks jätkatakse suuremahulisi investeeringuid eeldava Rail Baltica projekti töid. 2011. aasta lõpuks rekonstrueeritakse Tallinn-Tartu-Valga lõik, ent Rail Baltica toimimiseks on vajalik tulemuslikult jätkata rahvusvahelist koostööd. Projekti üheks rakenduseks peab saama reisirongiühenduse taastamine Balti riikide vahel, milleks on vajalik täiendav koordineeritud rahastamine partnerriikide poolt. Lisaks Euroopa-suunalisele ühendusele on vaja taastada Peterburi-suunaline reisirongiliiklus, et parandada ühendust Eesti ja meie lähiümbruse suurima elanike arvuga linna vahel. 2011. aastal valmib Koidula raudteepiirijaam, kuid samas jääb probleemiks Valga-Võru-Koidula raudteelõigu seisukord, kuna reisirongiliikluse maksimumkiirus 60 km/h ei ole atraktiivne Riia ja Peterburi vaheliste reisirongide suunamiseks Koidula jaama kaudu. Investeerida on vaja ka teistesse raudteelõikudesse, neist Türi-Viljandi lõigu rekonstrueerimine on alanud ja Saue-Paldiski/Riisipere/Klooga-Rand lõigu uuendamist alustatakse 2012. aastal.
Riigieelarve strateegia 2012-2015
VastaKustutaTänud Tiberi!
VastaKustutaNojah!
Ei no tore ju!
Regionaalminister meil ka muidugi olemas! Või juba koondatud? Maarahvas ju ka kohati alles!