Kuid edusammud on märgatavad!
Sonda vallavalitsuse seisukoht tekitab küll muret, kuid Kiltsi on edusamm.
MKM-i Teede- ja Raudteeosakonna juhi Ain Tatteri vastused on aina lootustandvamad! Ning TJA kommentaarid ettepanekutele mitmete peatuste suhtes samuti lootustandvad - esitatud ettepanekud suures osas vastuvõetavad!!
Oru ooteplatvormi ainuke loogiline asukoht teisel pool ülesõitu, nagu ka Kärknas. Praegune asukoht on otse öeldes, pärapõrgus.
Jõhvi bussijaam ja kaubanduskeskus ootavad kaaslast - ooteplatvormi!
Õige pea platvormid valmis ja peatähelepanu tuleb pöörata lisaväärtustele, nagu bussipeatused, parklad, pingid-lauad, katusealused, ootekojad, joogivesi, külaturud jne. No ikka see, millest ma aina kirjutan ja vahel ka teised. Mis aga kuidagi ei taha tulla. Ega mina ka muidugi jonni jäta!
Ning muidugi Kõnnu taastamine...
Rakke on muidugi endiselt valus küsimus! No ei sobi see praegune mingi nurga alt!
Kuid tänud ikkagi MKM-ile ja TJA-le tõsise tegelemise eest! Oleks veel Eesti Raudtee poolt tõsist suhtlemist!?
Ehk täpsustaksid ?
VastaKustutaTänud Tiberi!
VastaKustutaTäpsemalt mida?
Sain vastuse MKM-st ja meeldiv see, et tihedamalt suheldakse omavalitsustega just Ühispeatuste põhimõtetest lähtuvalt. Küsisin seekord põhiliselt Tapa-Narva liini kohta, ning osade puhul pole neile arvamusi tulnud, küll aga on asjale põhjalik lähenemine tervitatav.
Esitatud ettepanekud, mis võivad olla "vastuvõetavad" puudutasid ju ka Kiviõli, Jõhvi ja teisi platvorme, millised eriti olulised: Oli küll klausel, et umkaudu nii "Peavad tagama kõikide nõuete täitmise", kuid mina lihtsalt ei näe, et antud kohtades võiks miski nõuete järgimist takistada!?