Blogiarhiiv

pühapäev, 9. aprill 2023

Skoone Bastioni üllatus.

 

 
Et oli plaan lõunale minna, siis tuli meelde, et juba mullu oli trammist alati näha, et Põhja puiestee juures spordiplatsi taga renoveeritakse kindlusmüüri serva. Arvasin tänaseni, et see tähendab ka mäel oleva remonti. Mis see on, ega ma teadnud siiamaani. Skoone Bastionist muidugi kuulnud, aga kus see on, ma ei teadnudki. Pole seda linnamüüri süsteemi kunagi uurinudki. Aga just sellele ma jõudsin.
 




 
Vanad originaalpostid ja uued koopiad - ägedad! Hea, et sai peale käidud, et just sellistena on vaja ka peale trammitee remonti. Tavalised ju igavad, need aga fotogeenilised.



 
Ilu on aga iga nurga taga.

 
Hm, siin polegi mingit remonti? 


 
Aga väga ägedad vanad majad. ka raudteemajad? Stiil selline igatahes on.

 
Ja ei olegi! Ma juba mullu lootsin, et saab sel aastal siin mõnusasti puhkamas käia, sest siia üles ma kunagi varem roninud ei ole, aga kuidagi soov tekkis küll. Hea lähedal ju.








 
Aga eks saab suvel ikka tulla. Loodetavasti pole siis trikitajaid siin oma ratastega. Laste mänguväljak aga ei sega.



 
Kindlasti tuleb siin ka korrastamise käigus arvestada vaadete avamisega mõnevõrra. Õnneks või õnnetuseks tuleb nagunii osa põlispuid maha võtta, aga ka kohatist võsa, seega peaks vaated tulevikus olema siin ilusad. Sama ka päikese eest varjuline. Muidugi poleks ka paha, kui leitaks hea lahendus mingitele katustega pinkidele, nt nagu Võru keskväljakul? Seda nii päikest silmas pidades kui ka ehk vihmaga vaadet merele või vanalinnale nautides.





 
Kus on alles pahad!

 










 
Ja nüüd lõunale!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar