Muidugi oleks sellise bussiga äge sõita! Kunagi sõitsid ka Ikarused Juuru - Kaiu liini.
Eesti Raudtee töötajad tööle autoga? Tegelikult siin muidugi teisigi ettevõtteid ja tore, et miskit korda tehtud ning kadunud ka see kiviaed, mis oli täis soditud. Loodetavasti ka see vinge kivisein jääb allesm sest see rohkemgi kui vinge..
Lõpuks ka uued foorid. Oi kui kaua Eesti Raudtee nende vahetusega venitas ja ohtusid ei tunnistanud.
Sell kellaajal oli rongis suhteliselt vähe sõitjaid. Aga vaja oleks vist ka platskaart vaguneid?
Raplas on jaama juures parkimiskohti palju.
Ekraan endiselt siin, rattaparkla juures. Neid (kus võimalik ka hilinemistest jm infot edastada) oleks vaja ka jaama taha sissesõidutee äärde, seal, kus peaks maakonnaliinid reisijaid peale võtma. On arusaamatu, miks venitab vald bussijaama ületoomisega?
Ja ikka veel ongi bussijaam siia üle toomata! See ei tähendaks muidugi, et bussid linnas sees ei peatuks, liinid saab alati kujundada nagu vaja ning läbiksid pea kõiki peatusi, praegune bussijaam mõnel liinil ehk välja arvatud. Näiteks Märjamaa bussid saabuks Raplasse nii, et sõidetaks kas enne läbi linna ja siis jaama või enne jaama ja siis bussijaama/vallavalitsuse juurde? Aga Rapla vald ja ka Põhja-Eesti ÜTK ju ükskõiksust täis. Muide, ka siinne bussipeatus endiselt ümber nimetamata. Rapla Jaam bussipeatus asub hoopis seal kauguses näha oleval teeotsal ja tekitab segadust, vallaametnike arvates aga tekitaks segadust hoopis siis kui jaama juures oleva bussipeatus oleks Rapla Jaam, tee otsas aga Rapla Jaamatee. Anna taevas mõistust....
Kahjuks pole tänini ka maakonnaliini siiani pikendatud, tuleb kasutada vahepealse "etapina" linnaliini. Ometi teab juba igaüks, mida tähendab rongilt bussile otse ümberistumine ja vastupidi. Taas ükskõiksus ja rumalus ruulivad...
Vähemalt Kehtna, Pärnu jm teised liinid siia suunatud, selleks kulus aga aastaid ja teistele liinidele kulub veelgi?
Bussijaama ületoomine tähendaks ka kooli peatuses rohkem maakonnaliine.
Osa maakonnaliine saaks ka otseteed sõita, kuid osa kindlast Mahlamäe kaudu?
Otse ja ausalt öeldes tekitab vallavalitsuse suutmatus ja mõistmatus küsimuse: Milles on ikkagi asi?
Vähemalt nii palju tehti ära, et linnaliin liideti Alu liiniga. Oi kui kaua väideti et ei saa, pole võimalik jne!
Muudatused Raplamaa bussiliikluses alates 01.09.2022
Peale suvist koolivaheaega alustavad tööd kooliga seotud liinid 2A, 21 ja 23.
Alates 01.09.2022 muudetakse järgmiste Raplamaa avalike liinide sõiduplaane: 8, 10, 13, 20, 30 ja 39.
- Liin 8 Rapla – Pirgu – Järlepa - Kohila Kehtima hakkab talvine sõiduplaan. Kell 15.25 Kohilast väljuv buss sõidab talveperioodil Saueaugu peatuse kaudu.
- Liin 10 Rapla – Juuru – Järlepa - Kohila Tööpäeva hommikuti väljub buss Kohila raudteejaamast Hageri poole kell 06.05, et oodata ära Rapla rong. Varasem väljumisaeg Kohila raudteejaamast oli 05.46. Hagerist Pihalisse väljub liin uue sõiduplaani järgi tööpäeviti kell 06.15 (varem 06.05).
- Liin 13 Kohila – Aespa – Hageri – Kohila Kehtima hakkab talvine sõiduplaan. Talveperioodil lisandub väljumine kell 14.20 Kohila raudteejaamast. Hommikune väljumine Kohila raudteejaamast kell 07.20 hakkab Kohilasse tagasi jõudes sõitma läbi Gümnaasiumi peatuse.
- Liin 20 Rapla – Kehtna Kehtima hakkab talvine sõiduplaan. Lisanduvad väljumised reedeti Raplast kell 11.35 ja Kehtnast kell 11.55.
- Liin 30 Märjamaa – Kernu - Harutee - Tallinn Muutunud on liini algpeatus Tallinnas. Baltijaam 3 peatuse asemel väljub liin 30 edaspidi Estonia 5 peatusest. Viru peatust ei teenindata. Liinile on lisatud Tallinna peatus Vineeri linnast väljuval suunal ning Kernu mõisa peatus mõlemal suunal.
- Liin 39 Märjamaa – Vana-Vigala Kehtima hakkab talvine sõiduplaan. Seoses kooli algusega on liinile erandkorras lisatud väljumine Märjamaalt kell 09.30 neljapäeval, 01.septembril.
Endiselt, selleks, et Kohilas saaks buss sõita Hageri ja Aespa sõite, on Järlepast väljuv liin 10 täiesti mõttetu? Kes sõidab 5.26 väljuva bussiga? Ja ei tee vallavalitsus mitte midagi selleks, et asjad normaalsusesse jõuaks. Hilisem, vallaliin K31, aga ei sõida isegi mitte raudteejaama!?
Ka peatus.ee on ka endiselt pask mis pask. Ammu sai neile hunnik vigu välja toodud ja ette näidatud, aga no ei ole neil nutti! Kui tulla hommikul Tallinnast ja vaadata bussiaegu Kohila Jaamast (vallal peatuse nimigi ümber muutmata endiselt), siis portaal soovitab jala bussijaama kõmpida. Kuna liinil muutub number, siis tegelikult seesama buss, millele bussijaama peaks minema, väljub ju ka raudteejaamast?
Aga rumalust on rohkemgi! Marketeid on siin hiiglama palju ja nüüd on see üheks põhjuseks, miks hinnad aina tõusevad. Ning mida rohkem tõusevad, seda vähem on kliente marketi kohta, seega hindu vaja veelgi tõsta! Nokk kinni, saba lahti.
Rapla maakonna vallajuhid omal ajal ei olnud nõus tasuta transpordiga. Enamuses nad vist Isamaa erakonnast, seega pole ka imestada midagi, küllap on piletisüsteemide firmal erakonnas käpp sees. Nagu mitmel muulgi alal ehk et isamaalased aitavad elukalliduse tõusule usinasti kaasa, kuigi jutu järgi "kõik rahva hüvanguks"...
Ka seda, et bussid niisama ei sõidaks siitkaudu, pole siiani muudetud. Otsetee on ju ikkagi kiirem ja säästlikum.
Aranküla ülesõit.
Hagudi.
Purila.
Siit on Juuruni vaid mõni km, aga bussiliin 8 sinna ei sõida. See teeks sõidu lüll kümmekonna minuti jagu pikemaks, aga eeldatavalt on siiski ka Pirgu jt kohtade puhul Juuruga ühendust vaja?
Härgla.
Pirgu.
Järlepas asjalik mänguväljak.
Rõdul hea puhata!
Maalid minu jaoks aga täna midagi erilist ja see, ammune sünipäevakink, meeldib mulle väga.
Mmm, kui maitsev!
Armin pildistas.
Tagasiteel oli plaan ka surnuaias panna küünlad ja lilled, seepärast sõit ka autoga. Muidu saanuks Järlepast ka lõuna ajal bussiga Kohila jaama.
Väga äge reis, kena suve lõppu!!
VastaKustutaTänud!
KustutaKena suve lõppu!